Zmiany obsługowe - marzec 2015

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 mar 2015, 20:14

Co by nie mówić, 401 jest strasznie nieregularne - każdy kurs jest na innej trasie :/
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

man1956
Posty: 1594
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 mar 2015, 20:15

A zapytam przy okazji: a jak się sprawuje 202? Jeździ tym ktoś?

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 27 mar 2015, 21:04

man1956 pisze:A zapytam przy okazji: a jak się sprawuje 202? Jeździ tym ktoś?
Różnie. Mimowolnie korzystam z niego co drugi dzień, co jadę to autobus średnio zapełniony. Najsłabiej ma się ostatni kurs spod Stadionu (wg moich obserwacji).

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 mar 2015, 22:17

Domas pisze:
Georg pisze:rzadkich i nieregularnych [...] 401
Wat? 8-(
Z tego co pamiętam, to 401 lubi mieć spore opóźnienia i trudno liczyć, że pojedzie wg rozkładu. Nawet jeśli w szczycie ma częstotliwość w rozkładzie 10 minut. 523 też ma 10 minut, a przed 10 minutami z Wolskiej na Bemowo odjechał najpierw dwuskład, a po minucie trójskład tej niegdyś zacnej linii.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 mar 2015, 22:21

pawcio pisze:
Georg pisze:To znaczy jedna linia na jednym ciągu z bardzo dużą częstotliwością (np. 105, 109, 131) zamiast 4 rzadkich i nieregularnych (119, 148, 168 i 401)
Zaczynasz się robić tak straszliwie dogmatyczny że zaczynasz tracić kontakt z rzeczywistością.
Nie chodzi o dogmatykę. Przecież wiem, że niektóre ciągi nie wymagają tak znacznej częstotliwości (np. linia 107). Natomiast faktem jest, że wiele linii w Warszawie spokojnie dałoby się połączyć w jedną z porządną częstotliwością przy odrobinie dobrej woli. 401 pełni inne funkcje niż pozostałe zwyklaki, ale powinna być to linia w miarę krótka. Jeśli ma na tyle dobrą częstotliwość, to warto, żeby zjawiała się o czasie. Kiedyś 401 miało być podzielone, ale na zapowiedziach się skończyło. Teraz ma taką trasę, że jak się nie jest Ashirem to strach wsiadać, bo niewiadomo dokąd dojadę (to o czym mówił fik).

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 28 mar 2015, 8:31

man1956 pisze:A zapytam przy okazji: a jak się sprawuje 202? Jeździ tym ktoś?
Jeździ, nawet więcej niż się spodziewałem, ale w kontekście zmian na 168 - spokojnie wystarczyłyby solówki na wszystkich brygadach, przeguby z dodatków można wziąć gdzie indziej.

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 mar 2015, 9:00

Georg pisze:Nie chodzi o dogmatykę. Przecież wiem, że niektóre ciągi nie wymagają tak znacznej częstotliwości (np. linia 107). Natomiast faktem jest, że wiele linii w Warszawie spokojnie dałoby się połączyć w jedną z porządną częstotliwością przy odrobinie dobrej woli. 401 pełni inne funkcje niż pozostałe zwyklaki, ale powinna być to linia w miarę krótka. Jeśli ma na tyle dobrą częstotliwość, to warto, żeby zjawiała się o czasie. Kiedyś 401 miało być podzielone, ale na zapowiedziach się skończyło. Teraz ma taką trasę, że jak się nie jest Ashirem to strach wsiadać, bo niewiadomo dokąd dojadę (to o czym mówił fik).
Jak się nie potrafi czytać to z pewnością można się bać wsiadać, a tak to mamy na całkiem wysokim poziomie informację pasażerską w autobusach. :) Dramat to potrafi być w tramwajach przy wyjazdach, ale to nie ten temat na takie rozmowy. :wink:

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2015, 17:26

O czym wy mówicie? Przecież 401 ma jedną trasę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 mar 2015, 17:31

O wtyczkach ty słyszał, e?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 mar 2015, 19:00

Wolałbym wyprzeć. Poza tym na odcinku, gdzie jeżdżą 119, 148, 168 i 401 wtyczek chyba nie ma.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 mar 2015, 19:01

Bywają w formie dojazdów brygad ostrobramskich. Ale to tylko kilka kursów do WKD Raków koło 14-15.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 mar 2015, 19:03

pawcio pisze:Bywają w formie dojazdów brygad ostrobramskich. Ale to tylko kilka kursów do WKD Raków koło 14-15.
Jak już to 4 kursy z Płowieckiej do Ursusa-Niedźwiadka, a dawniej do Zajezdni Kleszczowa. :wink:

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 mar 2015, 19:19

Czyli z Siekierek wszystko jedzie w jedno miejsce, wtyczka czy nie wtyczka. :)

ashir
Posty: 27745
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 mar 2015, 19:23

Teraz już tak, więc problemu nie ma. A w drugą stronę po prostu są 4 kursy zjazdowe z Ursusa-Niedźwiadka do Płowieckiej to jak się czyta do czego się wsiada to niespodzianki żadnej nie powinno być (ewentualnie poza tym, że na Płowieckiej wysadzi ludzi dopiero po objechaniu ronda). :wink:

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 mar 2015, 19:54

pawcio pisze:O wtyczkach ty słyszał, e?
I na jakiej to innej trasie niż podstawowa jeżdżą wtyczki? Ten malutki zjazd przy WKD Raków pod wiaduktem to chyba nie jest coś godnego sensacji. ;)

Zablokowany