Strona 11 z 53

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 12:28
autor: Autobus Czerwon
Czemu 35 ma być silne?

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 12:33
autor: Łukasz
Gdyby 4 i 15 krańcowaly na wewnętrznych torach i robiły kółko, zeby wyjechać, to moze by sie udał przystanek zbiorczy :) ale przesiadki i tak z Grojeckiej beda tragiczne.

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 13:09
autor: Georg
Autobus Czerwon pisze:Czemu 35 ma być silne?
Bo za jednym zamachem można zlikwidować i 11 i 18 i 28. Relacja skrętna na Rondzie Babka, ani Powstańców-Górczewska nie jest wykorzystywana. Dlatego lepsze są silna 10 na Młociny (likwidacja 11) i silne 35 na Bemowo (zamiast 28), a potem silne 35 zastąpi zlikwidowaną 18 (uznałem, że dojazd na Służewiec powinna zapewniać linia jak najkrótsza o bardzo dużej częstotliwości, ze względu na brak miejsca na pętli, czyli 31). Do tego mocne 17 i 33 z łączną częstotliwością 2,5/3,75/5.

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 13:40
autor: Autobus Czerwon
Wyobraź sobie że po trasie 18 że Służewca też ludzie mieszkają. I co dla nich, 31?

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 13:50
autor: Bastian
@Stary Pingwin: Po co dwie linie (15 i 36) na Potoku?

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 13:52
autor: pasażer
Jest gdzieś dostępny ten plan zmian dla laika ?

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 13:54
autor: Georg
Tak. 31 z przesiadką przy Królikarni w zestaw 4/15 lub 35. Ewentualnie 17/33 z przesiadką poprzeczną. Jeśli zostałaby 18, to najdalej mogłaby jechać do Woronicza. Ale wtedy 35 musiałoby być słabe, musiałoby zostać 28 i osłabić 11 oraz zostawić 10. Jak zostawimy słabą 10 to wróci 14. Przesiadki nie szkodzą aż tak bardzo, a przydałoby się wzmocnić częstotliwość, kosztem spadku liczby linii (no i także relacji).

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 13:55
autor: Georg
pasażer pisze:Jest gdzieś dostępny ten plan zmian dla laika ?
To jest tylko mój projekt. W maju będzie tylko zmiana częstotliwości. Żadnych zmian w trasach nie będzie.

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 15:19
autor: Autobus Czerwon
@Stary Pingwin: Po co dwie linie (15 i 36) na Potoku?
15 zawsze można wysłać na Hutę i uwalić przez to 6.

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 15:39
autor: Bastian
Hm. Wszystko już było :term:

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 16:07
autor: pasażer
Georg pisze:
pasażer pisze:Jest gdzieś dostępny ten plan zmian dla laika ?
To jest tylko mój projekt. W maju będzie tylko zmiana częstotliwości. Żadnych zmian w trasach nie będzie.
A konkretne (przewidywane) cżęstotliwości na liniach w szczególach?>

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 16:16
autor: pawcio
Się ZTM nie może z akcją promocyjną wykokosić. Może jutro uda mi się to szczegółowo ogarnąć. Bo diabeł tkwi w mikroszczytach.

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 16:27
autor: ktr2013
Toż to likwidacja 28 to byłby zamach :D chociaż...jakby przywrócić 406 na nieco zmienionej trasie i ucałodziennić. Musi być jakieś połączenie Pragi Płn. z "zachodnim" Żoliborzem.

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 16:47
autor: Autobus Czerwon
To hrabiostwo z Żoliborza nie może się przesiadać?

Tramwaje po reformie 4/8

: 16 kwie 2015, 17:19
autor: Georg
No właśnie.