Węższe główne ulice Śródmieścia?
: 28 lis 2019, 10:13
Nieosygnalizowane przejścia przez tory tramwajowe są główną przyczyną zawałów w grupie audytorów BRD
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
ZDM tłumaczy, że taki był wymóg Policjantów. Przez WRD jedna czwarta kursów 107 będzie musiała kursować objazdemPrzestrzeń jezdni nie będzie oznaczona, nadrzędną rolę otrzymają piesi (strefa zamieszkania). Dla bezpieczeństwa pieszych, którzy otrzymają tutaj priorytet, ustalono, że będą przejeżdżać tędy nie więcej niż trzy autobusy na godzinę na kierunek.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 66681.html
Ale gdzie to konkretnie jest napisane ? Chyba przepisy są nie do końca precyzyjne w tym zakresie. W każdym razie jakoś się dało z tego wybrnąć stosując progi wyspowe.
Proponuje przejechać się po garbach na L-4 W Mysiadle i Nowej Iwicznej by zweryfikować tą tezę. Około 10 tam jest na odległości 2,5km.
To, że coś jest zrobione nie oznacza że jest to zgodne z prawem. Na Krasińskiego ZDM uparcie przekonywał że nieoznakowane wysepki na jezdni są zgodne z przepisami do kiedy nie zaczął przegrywać w sądzie.kajo pisze: ↑25 lis 2020, 13:28Proponuje przejechać się po garbach na L-4 W Mysiadle i Nowej Iwicznej by zweryfikować tą tezę. Około 10 tam jest na odległości 2,5km.
Nie przesadzajmy, to że zrobi się nawet strefę ruchu nie oznacza że trzeba wywalić autobusy. Pamiętam taką linie z Wiednia chyba i fajnie to działało.
Jakieś źródło tych rewelacji poproszę.Sebastian pisze: ↑25 lis 2020, 14:35To, że coś jest zrobione nie oznacza że jest to zgodne z prawem. Na Krasińskiego ZDM uparcie przekonywał że nieoznakowane wysepki na jezdni są zgodne z przepisami do kiedy nie zaczął przegrywać w sądzie.kajo pisze: ↑25 lis 2020, 13:28Proponuje przejechać się po garbach na L-4 W Mysiadle i Nowej Iwicznej by zweryfikować tą tezę. Około 10 tam jest na odległości 2,5km.
Nie przesadzajmy, to że zrobi się nawet strefę ruchu nie oznacza że trzeba wywalić autobusy. Pamiętam taką linie z Wiednia chyba i fajnie to działało.