Moderator: Wiliam
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 17 sty 2019, 19:13
KwZ pisze: ↑17 sty 2019, 18:58
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie
1 jest co
6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to
tylko wartość
dodatnia dodana.
Jakie
1 co 12 minut? Nie ma powodów, aby obcinać kursy w międzyszczycie. Po prostu mniej tramwajów zjedzie do zajezdni na godziny międzyszczytowe. A
41 nie jeździ Marszałkowską i według informacji podanych przez ZTM ma jeździć na PKP Służewiec...
KwZ pisze: ↑17 sty 2019, 19:01
Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
Jakie
41 do Wierzbna? Przecież ma jeździć na PKP Służewiec...
-
Wiliam
- Posty: 4776
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
- Lokalizacja: Saska Kępa
Post
autor: Wiliam » 17 sty 2019, 19:18
112 to w takiej formie to kryminał. Pierwszą myśl miałem ze skróceniem tego przynajmniej do Gilarskiej. Przez CH Marki 240 i wtedy 214 (brawa za pomysł z przejazdem przez Żerań Wschodni) do Marek, ale tu zaczyna się grząski grunt rozliczeń między samorządami.
-
KwZ
- Posty: 10651
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 17 sty 2019, 20:15
ashir pisze: ↑17 sty 2019, 19:13
KwZ pisze: ↑17 sty 2019, 18:58
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie
1 jest co
6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to
tylko wartość
dodatnia dodana.
Jakie
1 co 12 minut? Nie ma powodów, aby obcinać kursy w międzyszczycie. Po prostu mniej tramwajów zjedzie do zajezdni na godziny międzyszczytowe. A
41 nie jeździ Marszałkowską i według informacji podanych przez ZTM ma jeździć na PKP Służewiec...
KwZ pisze: ↑17 sty 2019, 19:01
Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
Jakie
41 do Wierzbna? Przecież ma jeździć na PKP Służewiec...
Przepraszam, rzecz jasna chodziło mi o Jana Pawła II. I faktycznie źle przeczytałem o Wierzbnie
W takim razie faktycznie wychodzi, że to za 17f.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
stołecznynocnik
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
Post
autor: stołecznynocnik » 17 sty 2019, 20:27
Zmiany zmianami, na plus wg mnie 345 - w końcu nie zdubluje 145 - ludzie i tak w większości jadąc z Ząbek przesiadali się na Młodzieńczej by jechać w kierunku Wileńskiego.
169 - po co te kółko w kierunku Wschodniego? Mógłby od razu skręcać w Krasnobrodzką i jechać Krasnobrodzka - Łabiszyńska - Łojewska - Chodecka i i tak nie pominąłby żadnego przystanku.
214 - bardzo dobra zmiana, wszak Bródno i tak obsługują już 204 i 240
Operacja się udała, pacjent zmarł.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 17 sty 2019, 20:32
Ulice Krasnobrodzka i Łabiszyńska nie łączą się. Z Krasnobrodzkiej możesz pojechać tylko w prawo w TT w kierunku Marek.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 17 sty 2019, 20:50
fik pisze: ↑17 sty 2019, 18:41
(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)
17 pogorszy się na trzech północnych przystankach w dni powszednie , pocięte 1 byłoby na całym wolsko-ochockim odcinku. To jednak zupełnie inny kaliber.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
michael112
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Post
autor: michael112 » 17 sty 2019, 20:55
A skąd decyzja o tym, żeby nie uruchamiać tego połączenia w weekendy, co skutkuje częstszą 17 w weekendy niż w międzyszczycie?
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 17 sty 2019, 21:00
Skoro na odcinku Rondo Radosława - Metro Marymont będzie rzadziej jeździła 17, powinno się w takim razie zamienić 6 i 27 końcówkami (6 do Potockiej, 27 do Huty), żeby była ładna koordynacja na Marymonckiej i Stołecznej.
-
pawcio
- Posty: 25411
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 17 sty 2019, 21:02
Żeby na 6 na Żoliborzu można było puszczać drezyny zamiast solówek?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 17 sty 2019, 21:15
Wydaje mi się że w ostatecznym rozrachunku i tak to wiele nie zmienia, bo na obu liniach jeżdżą solówki.
-
KwZ
- Posty: 10651
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 17 sty 2019, 21:26
pawcio pisze: ↑17 sty 2019, 21:02
Żeby na 6 na Żoliborzu można było puszczać drezyny zamiast solówek?
Przynajmniej miłośnicy zrobiliby frekwencję
Może dałoby się zwinąć 6 bez zastępstwa na lewym brzegu? Byłyby brygady na 1...
Albo w postaci jakiejś linii autobusowej?
Autobus Czerwon pisze: ↑17 sty 2019, 21:15
Wydaje mi się że w ostatecznym rozrachunku i tak to wiele nie zmienia, bo na obu liniach jeżdżą solówki.
No jeżdżą, ale przecież gdzie indziej...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 17 sty 2019, 21:36
stołecznynocnik pisze:Zmiany zmianami, na plus wg mnie 345 - w końcu nie zdubluje 145 - ludzie i tak w większości jadąc z Ząbek przesiadali się na Młodzieńczej by jechać w kierunku Wileńskiego.
Yhy. Cóż za argumentacja. Istotnie, linia wspomagająca powinna jeździć kompletnie inną trasą.
ŁK
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 17 sty 2019, 21:36
KwZ pisze: ↑17 sty 2019, 21:26
Autobus Czerwon pisze: ↑17 sty 2019, 21:15
Wydaje mi się że w ostatecznym rozrachunku i tak to wiele nie zmienia, bo na obu liniach jeżdżą solówki.
No jeżdżą, ale przecież gdzie indziej...
Mam wrażenie że główny potok w 6 na Marymonckiej, to ludzie wsiadający/wysiadający na Marymoncie. Mylę się?
-
beni
- Posty: 2741
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 17 sty 2019, 21:40
Linia 41 :
Kursy co 8 w szczycie i 12 po szczycie.
Żerań Wsch. - Woronicza
Przelot w szczycie około 53 minut
15 brygad
4 z 1, 3 z 17, 2 z 33, i po 3 z rezerw R3 i R4.
Tak na dziś. Ogólny plan na tip top ma być na 5.02
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
Nordyk110
- Posty: 1634
- Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32
Post
autor: Nordyk110 » 17 sty 2019, 21:42
Ale taki główny sens 41 to jaki jest?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .