Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 sty 2019, 19:13

KwZ pisze:
17 sty 2019, 18:58
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie 1 jest co 6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to tylko wartość dodatnia dodana.
Jakie 1 co 12 minut? Nie ma powodów, aby obcinać kursy w międzyszczycie. Po prostu mniej tramwajów zjedzie do zajezdni na godziny międzyszczytowe. A 41 nie jeździ Marszałkowską i według informacji podanych przez ZTM ma jeździć na PKP Służewiec...
KwZ pisze:
17 sty 2019, 19:01
^^^ Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
Jakie 41 do Wierzbna? Przecież ma jeździć na PKP Służewiec...

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 sty 2019, 19:18

112 to w takiej formie to kryminał. Pierwszą myśl miałem ze skróceniem tego przynajmniej do Gilarskiej. Przez CH Marki 240 i wtedy 214 (brawa za pomysł z przejazdem przez Żerań Wschodni) do Marek, ale tu zaczyna się grząski grunt rozliczeń między samorządami.
Obrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 20:15

ashir pisze:
17 sty 2019, 19:13
KwZ pisze:
17 sty 2019, 18:58
Ja jakoś tego nie widzę. W międzyszczycie obecnie 1 jest co 6 min, będzie (zgadujemy) 1 co 12 min i 41 co 12 min. Dla Okopowej to czysta strata. Jeśli 41 będzie za 17f, to Marszałkowska też będzie miała zmianę 1:1. Chociaż zgaduję, że to nie będzie za 17f, bo wtedy 41 pojechałoby na Służewiec. W takim wypadku Marszałkowska faktycznie by zyskiwała - ale nie byłaby to tylko wartość dodatnia dodana.
Jakie 1 co 12 minut? Nie ma powodów, aby obcinać kursy w międzyszczycie. Po prostu mniej tramwajów zjedzie do zajezdni na godziny międzyszczytowe. A 41 nie jeździ Marszałkowską i według informacji podanych przez ZTM ma jeździć na PKP Służewiec...
KwZ pisze:
17 sty 2019, 19:01
^^^ Jakby jeździło do Służewca za 17f, to tak. W końcu miałyby jeździć na sztywno skoordynowane, prawda?
Póki co jednak w planach jest 41 do Wierzbna.
Jakie 41 do Wierzbna? Przecież ma jeździć na PKP Służewiec...
Przepraszam, rzecz jasna chodziło mi o Jana Pawła II. I faktycznie źle przeczytałem o Wierzbnie :shock: W takim razie faktycznie wychodzi, że to za 17f.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 17 sty 2019, 20:27

Zmiany zmianami, na plus wg mnie 345 - w końcu nie zdubluje 145 - ludzie i tak w większości jadąc z Ząbek przesiadali się na Młodzieńczej by jechać w kierunku Wileńskiego.

169 - po co te kółko w kierunku Wschodniego? Mógłby od razu skręcać w Krasnobrodzką i jechać Krasnobrodzka - Łabiszyńska - Łojewska - Chodecka i i tak nie pominąłby żadnego przystanku.

214 - bardzo dobra zmiana, wszak Bródno i tak obsługują już 204 i 240
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 sty 2019, 20:32

^^^ Ulice Krasnobrodzka i Łabiszyńska nie łączą się. Z Krasnobrodzkiej możesz pojechać tylko w prawo w TT w kierunku Marek.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 sty 2019, 20:50

fik pisze:
17 sty 2019, 18:41

(swoją drogą, dzielenie 17 oceniam równie mocno, jak cięcie 1)
17 pogorszy się na trzech północnych przystankach w dni powszednie , pocięte 1 byłoby na całym wolsko-ochockim odcinku. To jednak zupełnie inny kaliber.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michael112
Posty: 2846
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 17 sty 2019, 20:55

A skąd decyzja o tym, żeby nie uruchamiać tego połączenia w weekendy, co skutkuje częstszą 17 w weekendy niż w międzyszczycie?

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 sty 2019, 21:00

Skoro na odcinku Rondo Radosława - Metro Marymont będzie rzadziej jeździła 17, powinno się w takim razie zamienić 6 i 27 końcówkami (6 do Potockiej, 27 do Huty), żeby była ładna koordynacja na Marymonckiej i Stołecznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sty 2019, 21:02

Żeby na 6 na Żoliborzu można było puszczać drezyny zamiast solówek?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 sty 2019, 21:15

Wydaje mi się że w ostatecznym rozrachunku i tak to wiele nie zmienia, bo na obu liniach jeżdżą solówki.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 sty 2019, 21:26

pawcio pisze:
17 sty 2019, 21:02
Żeby na 6 na Żoliborzu można było puszczać drezyny zamiast solówek?
Przynajmniej miłośnicy zrobiliby frekwencję :term:

Może dałoby się zwinąć 6 bez zastępstwa na lewym brzegu? Byłyby brygady na 1...
Albo w postaci jakiejś linii autobusowej?
Autobus Czerwon pisze:
17 sty 2019, 21:15
Wydaje mi się że w ostatecznym rozrachunku i tak to wiele nie zmienia, bo na obu liniach jeżdżą solówki.
No jeżdżą, ale przecież gdzie indziej...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 sty 2019, 21:36

stołecznynocnik pisze:Zmiany zmianami, na plus wg mnie 345 - w końcu nie zdubluje 145 - ludzie i tak w większości jadąc z Ząbek przesiadali się na Młodzieńczej by jechać w kierunku Wileńskiego.
Yhy. Cóż za argumentacja. Istotnie, linia wspomagająca powinna jeździć kompletnie inną trasą.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 sty 2019, 21:36

KwZ pisze:
17 sty 2019, 21:26
Autobus Czerwon pisze:
17 sty 2019, 21:15
Wydaje mi się że w ostatecznym rozrachunku i tak to wiele nie zmienia, bo na obu liniach jeżdżą solówki.
No jeżdżą, ale przecież gdzie indziej...
Mam wrażenie że główny potok w 6 na Marymonckiej, to ludzie wsiadający/wysiadający na Marymoncie. Mylę się?

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 sty 2019, 21:40

Linia 41 :
Kursy co 8 w szczycie i 12 po szczycie.
Żerań Wsch. - Woronicza
Przelot w szczycie około 53 minut
15 brygad
4 z 1, 3 z 17, 2 z 33, i po 3 z rezerw R3 i R4.

Tak na dziś. Ogólny plan na tip top ma być na 5.02
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 17 sty 2019, 21:42

Ale taki główny sens 41 to jaki jest?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ