pawcio pisze: ↑08 sty 2020, 15:42
Emyl pisze: ↑08 sty 2020, 15:18
Tymczasem systemowo powinno być tak, że gdy kończy się szczyt (a w liniach magistralnych powinno to następować pi razy drzwi około 20), to powinna następować częstotliwość minimum 10' do około północy (miejscami dłużej). Nie dlatego, że kursy po 23 są przepełnione, a dlatego, żeby te przed 23 zaczęły mieć porządne napełnienie.
Tu już popłynąłeś. Nie po to mamy naprawdę dobra sieć autobusów nocnych, by utrzymywać godzinną zakładkę z liniami dziennym. Ostatnio kurs o 23 to zupełnie wystarczająca oferta. A kilometry lepiej inwestować w inne pory dnia i tygodnia.
1. W relacjach:
Metro Rondo Daszyńskiego - Ochota i Ochota - Metro Daszyńskiego,
Metro Daszyńskiego - Okopowa i w praktyce całej: Plac Zawiszy - Metro Daszyńskiego - Dworzec Gdański nie ma "zakładki". Tam jest
tylko jednokierunkowe N91 od Powiązkowskiej do Placu Zawiszy.
2. To czemu "9" jeździ na zakładce jeszcze dłużej?
Stary Pingwin pisze: ↑08 sty 2020, 22:17
1 z Banacha w nocy jest o 23.00m, 23.20z, 23.40z i 23.50m. Uwierzcie mi, że do Narutowicza nie widziałem na ostatniej mokotowskiej nawet pół żywego ducha.
A kto miałby jeździć o 23:30
z Banacha? Kluczowe jest raczej kto na Ochotę wraca z metra Daszyńskiego, gdzie M2 jeździ do północy. Zjazdy z Banacha to rzecz wtórna - tak jak przytoczone tu kursy tramwajów przez 5:00.
fik pisze: ↑08 sty 2020, 20:18
A stałaby się jakaś krzywda, gdyby ludzie mogli na przystanku szukać tej samej linii niezależnie od pory doby?
O to to! I tak jak N25 ma przystanki przy dwóch stacjach metra razem z 520/525 + Politechnice 502 i 514; N32 ma przystanki razem z 128 i 175 (i rozkładowo wchodzą na zakładkę) wypadałoby co najmniej, by N11 obsługiwało w ogóle Metro Trocka