Moim zdaniem problemem trójek może być zbyt płytka penetracja osiedla oraz fakt że do tramwaju się "cofa". Ideałem IMHO byłaby linia Buków - Kępa Tarchomińska - Sprawna - (...) z przystankiem na wysokości zamkniętego osiedla Kępa Tarchomińska 6. Wtedy faktycznie czas dotarcia do tramwaju zostałby mocno skrócony. Teraz kilka minut spaceru do linii co 20-30 minut i 12 minut przejazdu do tramwaju.
Zmiany obsługowe - styczeń 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 

Cofa, bo nie ma infrastruktury drogowej? Autami mieszkańcy dają radę dojechać do Sprawnej? Kto w ogóle pozwolił na budowę osiedla w tym miejscu...
Co do 333, to wydaje się, że ideałem byłaby przesiadka drzwi w drzwi (w systemie gdańskim) na Winnicy (czyli podjazd kieszeniowy tamże) do tramwaju, ale niestety trzeba przechodzić przez jezdnię na kolejnych przystankach
Co do 333, to wydaje się, że ideałem byłaby przesiadka drzwi w drzwi (w systemie gdańskim) na Winnicy (czyli podjazd kieszeniowy tamże) do tramwaju, ale niestety trzeba przechodzić przez jezdnię na kolejnych przystankach

Na całości 140 znów zagościła Arriva czy mi się tylko wydaje?bartoni722 pisze: ↑28 sty 2022, 8:56Od 31.01 w DP:
140 - wraca Stalowa na 2c+1d
520 - schodzi Arriva. Ostrobramska będzie miała 7c+6dA/5b a Stalowa 2d
723 - wchodzi Arriva na dodatki (5a/4b)
Z33 - Arriva 2c+1d, Woronicza 4c, Kleszczowa 2c+1d
-
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zgadza się. Skończyło się Z33 i 140 wróciło do starego schematu.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 

A dodatki 723 nadal ma Arriva?bartoni722 pisze: ↑07 lut 2022, 13:23Zgadza się. Skończyło się Z33 i 140 wróciło do starego schematu.