PÄtla przy WĹoĹciaĹskiej
Moderator: Wiliam
Teoretycznie można by dać ogólny. Dla mnie zapisy Instrukcji w tej kwestii są nie do końca jasne. Prawoskręt z wydzielonego pasa przez przejście jest dopuszczalny w jednej fazie, ale niezalecany. W Warszawie prawoskręty oddzielone wyspą przy instalowaniu nowych sygnalizacji są sterowane w osobnej fazie niż przejście (vide: Powstańców Śl. po modernizacji tramwajowej). To nie jest dobre, bo piesi nie respektują dodatkowego sygnalizatora, kierowcy respektują, ale irytują się, gdy nie mogą skręcić (zwłaszcza że kiedyś takie skanalizowane prawoskręty w ogóle były poza sygnalizacją). Teraz problem powinna rozwiązać strzałka skrętu warunkowego. I ja bym coś takiego przy Włościańskiej proponował właśnie. Ogólny + S-2.Było niedawno tyle szumu o powrót zielonych strzałek i co? Relacja Słowackiego (północ) - Włościańska, która do tego by się nadawała, ma sygnalizator kierunkowy. Strzałka mogłaby tam funkcjonować, ale do tego potrzeba by było ponownej zmiany niedawno zmienianego rozporządzenia
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Chyba jednak to samo rozporządzenie eliminuje możliwość instalacji strzałki w taki sposób, bo dochodzi do kolizji potoków ruchu.Jarek pisze:I ja bym coś takiego przy Włościańskiej proponował właśnie. Ogólny + S-2.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Nie, przecież ostatnia nowelizacja przepisów służy temu, by można było dawać strzałki skrętu warunkowego mimo kolizyjności strumieni. Oczywiście z wyłączeniem par strumieni o niedopuszczalnym jednoczesnym zezwoleniu na ruch, czyli w tym przypadku skrętu w lewo na sygnalizatorze kierunkowym na przeciwległym wlocie ul. Słowackiego. No ale ile to czasu zajmuje?
Generalnie wyglada to tak, że projekt powstał dawno, przed nowelizacją.
Generalnie wyglada to tak, że projekt powstał dawno, przed nowelizacją.
ZTM pisze:Zmiana na przystanku METRO MARYMONT 11
Od dnia 29.07.2008r. (od początku kursowania) zmienia się charakter przystanku METRO MARYMONT 11 z przystanku dla wysiadających na przystanek stały dla linii E-4, 110, 508, 511, 701.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Ten przystanek był popołudniami wręcz okupowany przez pasażerów wsiadających.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7776
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Przecież i tak na pętli wszyscy muszą opuścić pojazdgeograf pisze:Nie, żeby "bić się o wolne miejsce siedzące"R-9 Chełmska pisze:By podjechać jeden przystanek na pętlę?
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Mam nadzieję, że często taklie bydło trafia na zjeżdżające dodatki zmieniające dechy na PT na pętli
![:D](./images/smilies/mg.gif)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Kiedy???? W szczycie E-4, 508 i 511 podjeżdża i po 2-3 minutach już odjeżdża.jacek pisze:I czekać 40 minut na odjazdR-9 Chełmska pisze:Wsiadających? By podjechać jeden przystanek na pętlę?Zanim sie taki delikwent zorientuje, to w tym czasie odjadą już 3- E4, 2- 508 i 2- 511
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.