Wyjazdy i zjazdy przez całe miasto... (d. Zjaaaaaaazd)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 10 wrz 2007, 22:37

Może go wcześniej nie dopatrzyłem, ale wygląda to trochę dziwnie. Przecież z Gocławia jest bliżej na Ostrą niż z Ronda Waszyngtona. Po co więc tak wcześnie ludzi wyrzucać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 wrz 2007, 23:15

Prosta sprawa. Jeden dodatek nie jest w stanie się obrobić z pełnym kursem lub też brakuje dodatków z Connexu, a jest nadwyżka ich na Ostrobramskiej.
Choć muszę usiąść i sprawdzić, jak wyglądają powiązania koodynacyjne 507 z 105 i czy dałoby się takiego zjazdu uniknąć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 20 wrz 2007, 15:20

Niedawno jeździłem taki dodatek, 011/507 ze zjazdem do Waszyngtona, dzięki opóźnieniu kursu z Bemowa, jechał za Nami 507 z Connexu, do Muzeum Narodowego było sporo ludzi w obu wozach, ale do Waszyngtona dojechało ledwie kilkanaście osób, które spokojnie wysiadły nie mając o nic pretensji itd. Więc dziwię się dlaczego ten zjazd wywołuje takie kontrowersje. :)
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 29 wrz 2007, 23:03

501 na Os. Górczewska z Woronicza: na pusto Żwirki i Wigury, Raszyńską itp.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 03 paź 2007, 22:00

120 przed północą końćzy na Olesinie i przez całe miasto jedzie na pusto na Ursus do zajezdni. Rano Mobilis musi po 3 wyjechać aby na 4:15 ruszać z pętli Olesin. Oczywiście ten kurs też na pusto ](*,)

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 04 paź 2007, 14:36

dzidek pisze:120 przed północą końćzy na Olesinie i przez całe miasto jedzie na pusto na Ursus do zajezdni. Rano Mobilis musi po 3 wyjechać aby na 4:15 ruszać z pętli Olesin. Oczywiście ten kurs też na pusto ](*,)
Nom, to oczywiste, gdzieś wcześniej o tym, o ile dobrze pamiętam, wspominałem w tym temacie...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 04 paź 2007, 14:42

dzidek pisze:120 przed północą końćzy na Olesinie i przez całe miasto jedzie na pusto na Ursus do zajezdni. Rano Mobilis musi po 3 wyjechać aby na 4:15 ruszać z pętli Olesin. Oczywiście ten kurs też na pusto ](*,)
ZTM to ma gdzieś, choć jakby chciało mogłoby tak rozplanować rozdysponowanie obsługi linii, że każdy miałby niedaleko.

Flash8222
Posty: 7632
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 paź 2007, 15:24

alojzy pisze:
dzidek pisze:120 przed północą końćzy na Olesinie i przez całe miasto jedzie na pusto na Ursus do zajezdni. Rano Mobilis musi po 3 wyjechać aby na 4:15 ruszać z pętli Olesin. Oczywiście ten kurs też na pusto ](*,)
ZTM to ma gdzieś, choć jakby chciało mogłoby tak rozplanować rozdysponowanie obsługi linii, że każdy miałby niedaleko.
Qrde, szukacie dziury w całym... ZTM ogłosił przetarg na świadczenie usług w grupie północ i przewoźnik dająć stawkę w przetargu liczył a przynamniej powinien liczyć się z takimi wyjazdami/zjazdami...

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 04 paź 2007, 15:38

Dla tych co nie wiedzą to zjazdy i wyjazdy 120 z olesina i na olesin odbywają sie przez grota,Armii Krajowej a później Wolską i Połczyńską.Trasa troche długa w km,ale nie az tak długa czasowo =; w końcu kiedyś były kwiatki w postaci 153 i 161 na its i jakoś jeździło troche czasu [-(
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 04 paź 2007, 15:49

Flash8222 pisze:
alojzy pisze: ZTM to ma gdzieś, choć jakby chciało mogłoby tak rozplanować rozdysponowanie obsługi linii, że każdy miałby niedaleko.
Qrde, szukacie dziury w całym... ZTM ogłosił przetarg na świadczenie usług w grupie północ i przewoźnik dająć stawkę w przetargu liczył a przynamniej powinien liczyć się z takimi wyjazdami/zjazdami...
To może chociaż dla pasażerów niech będzie pożytek z tego i autobusy jadąc po trasie niech zabierają pasażerów.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 04 paź 2007, 16:04

Flash8222 pisze:
alojzy pisze: ZTM to ma gdzieś, choć jakby chciało mogłoby tak rozplanować rozdysponowanie obsługi linii, że każdy miałby niedaleko.
Qrde, szukacie dziury w całym... ZTM ogłosił przetarg na świadczenie usług w grupie północ i przewoźnik dająć stawkę w przetargu liczył a przynamniej powinien liczyć się z takimi wyjazdami/zjazdami...
Ale przynajmniej w trosce o czystość warszawskiego powietrza, nie zwiększanie korków mogliby unikac takich kwiatków jak dojazd Mobilisu na Olesin, czy ITSu na STP Kabaty. W tym konkretnym przypadku moznaby nawet zamienić się obsługami 120 i 166 (mobilis załapałby się nawet jako grupa północna ;-) ).
A jeśli chodzi o MZA - to w końcu też spólka miejska, więć ZTM powinien zadbać o to, by nie mieli daleko. Ale w naszych realiach to mrzonki...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 paź 2007, 17:28

166 nie łapie się na grupę północ.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 04 paź 2007, 17:51

Flash8222 pisze:Qrde, szukacie dziury w całym... ZTM ogłosił przetarg na świadczenie usług w grupie północ i przewoźnik dająć stawkę w przetargu liczył a przynamniej powinien liczyć się z takimi wyjazdami/zjazdami...
Tylko ze w interesie ZTM jak i przewoznikow lezy optymalizacja dojazdow/zjazdow tak aby nie bylo takich sytuacji jak Mobilis z 120 czy wczesniej z ITS i 161 czy 153. ZTMowi powinno zalezec na ograniczaniu kosztow szczegolnie w teraz w sytuacji z brakami kadrowymi.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 paź 2007, 18:16

Dla ZTMu to nie są koszty zmienne, albowiem przewoźnik je wkalkulował w cenę wozokilometra kursu liniowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36687
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 paź 2007, 22:35

Pytanie, jak przewoźnicy kalkulowaliby cenę wozokilometra, gdyby mieli gwarancję, że nie trafią im się takie kwiatki.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ