Strona 11 z 16

: 12 maja 2009, 11:26
autor: pawcio
mariow pisze:
pawcio pisze:Skoro tych brygad nie ma...
skoro na inne się znajdują - vide 516
Dodatków popołudniowych akurat jest pewna nadwyżka. W DS jest dużo gorzej.
Glonojad pisze:Na razie bym pomyślał o tej zmianie jako o weekendowej właśnie. A potem, jak się przyjmie, możnaby rozciągnąć - przynajmniej by nie było krzyków, że "nie dano alternatywy".
Wierzysz, że ktoś by to łyknął?

: 12 maja 2009, 11:29
autor: Glonojad
Na pewno byłaby szansa wykazania, że rozwiązanie jest sprawdzone.

: 12 maja 2009, 15:52
autor: reserved
A coś takiego jak 'f'-ki się nie sprawdziłyby? Załóżmy do Powsina autobus bardzo często, z czego co drugi kurs skrócony do Wilanowa bądź Al. Wilanowską do Metra Wilanowska.

: 12 maja 2009, 16:15
autor: altar
Wersja do Wilanowa raczej nie przejdzie - nie jest to jakiś super punkt przesiadkowy. A do metra to już osobna linia (np. 419)...

: 12 maja 2009, 16:52
autor: reserved
Czemu do Wilanowa nie? Tam przesiadka w np. 180 i wiele innych linii.

: 12 maja 2009, 16:57
autor: altar
Nie ulega wątpliwości, że metro ma dużo większy zasięg obsługi. Gdzie chcesz tymi liniami z Wilanowa dojechac? W zasadzie tylko na Górny Mokotów (117, 130), Trakt Królewski (116, 180), Wolę (522) i częściowo Ochotę (130). Na Żoliborz i Bielany turlanie się 116 przez całe miasto jest raczej dla wyjątkowo wytrwałych.

: 13 maja 2009, 14:18
autor: istvanek
mariow pisze:
pawcio pisze: napisał/a:
Skoro tych brygad nie ma...



skoro na inne się znajdują - vide 516
Co się tak tego 516 uczepiliście? Rozkład przecież zmienił się tylko w szczycie B DP - zwiększono plan. W A a nie mówiąc już o DS rozkład na tej nawet nie drgnął i nie drgnie bo nie ma wozów. Skoro była możliwość poprawy to poprawiono. Jak będzie zgoda - i to przede wszystkim polityczna - sprawę Powsina i Wilanowskiej też się rozwiąże. A jak na razie trzeba bujać się z tym co jest - bez cięcia innych linii w DS więcej do obsługi Parku Kultury raczej nie pojedzie. Pytanie co ciąć jeśli już...

: 13 maja 2009, 15:29
autor: Lukasz436
Ale zaczęło się od tego ze synchronizacja tych linii z Powsina została zwalona. Trzeba poprawić synchronizację oraz godziny kursowania 130 i na ten sezon będzie okej.

: 13 maja 2009, 17:01
autor: BJ
istvanek pisze:Pytanie co ciąć jeśli już...
Nie będę oryginalny i odkrywczy: 505.

: 13 maja 2009, 18:15
autor: Dęboszczak
Lukasz436 pisze:Ale zaczęło się od tego ze synchronizacja tych linii z Powsina została zwalona. Trzeba poprawić synchronizację oraz godziny kursowania 130 i na ten sezon będzie okej.
Żeby jak w zeszłym roku jeździło razem z 501? Nie. Weekendowe pobieżne obserwacje wykazują słabe wykorzystanie 130 na wydłużonej trasie. 130 jest w układzie 14-6, bo: linia wówczas się "wpina" w te same końcówki co były przed wydłużeniem, jako, że wspomaga 519 i jedzie słabo wykorzystywana, to żeby się dopełniła i w jakiś sposób odciążyła 519 wyjeżdża w takim układzie. Proszę pamiętać o określonej liczbie maratonów W DS w MZA, spadła wtyczka M9/522-> więc na 130 przeszła też w postaci maratonu, stąd 130 kończy wcześniej kursowanie. I przynajmniej na razie ze względu na wykorzystanie tam tej linii więcej nie potrzeba. Problem polega na tym, że 519 nie powinno być w Powsinie, tylko inna linia z Wilanowskiej, którą na sezon zasila się do 10 min w DS.

[ Dodano: |13 Maj 2009|, 2009 18:16 ]
BJ.2052 pisze:
istvanek pisze:Pytanie co ciąć jeśli już...
Nie będę oryginalny i odkrywczy: 505.
510, 505... jednym słowem linie socjalne.

: 13 maja 2009, 18:24
autor: pawcio
Na które też trzeba mieć zgody polityczne. :D

: 13 maja 2009, 19:47
autor: TGM
](*,)
Ciężko to nawet skomentować... Ale trzeba.
Co ma 501 do 130? Co z tego że razem?
I dalej sprzeczność: jeśli 130 trzeba na siłę dopełniać, bo jak słusznie zauważono, ma mniejsze wzięcie niż 519, to dlaczego ma się pozbawić wygodnego połączenia Powsina z Centrum, skoro cieszy to powodzeniem wśród pasażerów? Nie mówiąc już, że całkowita likwidacja połączenia Powsina z ciągiem Sobieskiego to wyjątkowa głupota.

: 13 maja 2009, 19:55
autor: altar
Czy osada domków jednorodzinnych na skraju miasta musi miec koniecznie bezpośrednią linię na patelnię? Trasa linii 519 jest kuriozum, które przy najbliższej okazji dobrze byłoby wreszcie uporządkowac.

TGM napisał: Nie mówiąc już, że całkowita likwidacja połączenia Powsina z ciągiem Sobieskiego to wyjątkowa głupota.

A co takiego ważnego jest przy tej ulicy? Nie ma tu żadnych obiektów, do których potrzebny byłby bezpośredni dojazd. To jest klasyczny tranzyt przez osiedle i tyle.

: 13 maja 2009, 19:58
autor: TGM
Z tego osiedla ludzie jeżdżą do Powsina właśnie.

: 13 maja 2009, 20:04
autor: altar
Nie bardziej masowo, niż z innych rejonów Warszawy. Chyba nie chcesz powiedziec, że tylko mieszkańcy Dolnego Mokotowa, Stegien i Wilanowa (wysokiego) tam wypoczywają...