Strona 11 z 26

: 27 sie 2006, 15:51
autor: Kleszczu
Colony pisze:Jedyna sensowna alternatywa czyli Krasińskiego-Broniewskiego-Jana Pawła-Okopowa to za duże kręcenie.
Zawsze można go skrócić do Esperanto, a na Powązki dać z Wilanowa z wydzielonych brygad 380 albo i 480 jako linię turystyczną :-k

: 27 sie 2006, 15:55
autor: Colony
Swoją drogą sensowny pomysł, ale...

1. Co na to mieszkańcy Powązkowskiej i jeżdżący na cmentarz?
2. Czy na Esperanto jest jeszcze miejsce na Su15?
3. ZTM chyba zrezygnował już z tworzenia linii dublujących się na tak długim odcinku vide: 160 i 460.
4. Nr 380 lub 480 od razu wymusza okresowosc linii. To weekend czy dzień zwykły?

: 27 sie 2006, 16:00
autor: Kleszczu
Colony pisze: 1. Co na to mieszkańcy Powązkowskiej i jeżdżący na cmentarz?
2. Czy na Esperanto jest jeszcze miejsce na Su15?
3. ZTM chyba zrezygnował już z tworzenia linii dublujących się na tak długim odcinku vide: 160 i 460.
4. Nr 380 lub 480 od razu wymusza okresowosc linii. To weekend czy dzień zwykły?
1. Na Powązkowskiej znowu tak dużo osób nie mieszka ;) Co do jazdy na cmentarz to tu fakt- aczkolwiek linia 180 jest linią turystyczną :hahaha:
2. Tego nie wiem. Zawsze można znaleźc alternatywną pętle :-k
3. Niestety. Jednak mamy np. 403 i 503.
4. Sam nie wiem. Lecz chyba powinna to być linia całotygodniowa- numereki, które zaproponowałem były raczej robocze.

: 27 sie 2006, 19:03
autor: R-9 Chełmska
E tam. 180 zostawić jak jest i porzadzić do 30 minut przez cały dzień i 15 w weekendy, a w dni powszednie dać 380 na Esperanto co 12/15 minut i dać tam przeguby, też problem...

: 27 sie 2006, 19:53
autor: Kleszczu
To jest całkiem sensowne rozwiązanie. Tylko nadal pozostaje pytanie czy pętla na Esperanto to wytrzyma :?:

: 27 sie 2006, 20:09
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:To jest całkiem sensowne rozwiązanie. Tylko nadal pozostaje pytanie czy pętla na Esperanto to wytrzyma :?:
a łaskę robi? Stegny są podobne, a wytrzymują. Esperanto można nieco rozbudować, zawsze można zrobić jakieś kryterium uliczne...

: 27 sie 2006, 20:11
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:To jest całkiem sensowne rozwiązanie. Tylko nadal pozostaje pytanie czy pętla na Esperanto to wytrzyma :?:
a łaskę robi? Stegny są podobne, a wytrzymują. Esperanto można nieco rozbudować, zawsze można zrobić jakieś kryterium uliczne...
Jednak IMHO na Stegnach jest więcej miejsca 8-[ Zresztą niebawem ten kraniec zostanie przebudowany 8-[

: 27 sie 2006, 20:14
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:
R-9 Chełmska pisze: a łaskę robi? Stegny są podobne, a wytrzymują. Esperanto można nieco rozbudować, zawsze można zrobić jakieś kryterium uliczne...
Jednak IMHO na Stegnach jest więcej miejsca 8-[ Zresztą niebawem ten kraniec zostanie przebudowany 8-[
Jest więcej miejsca, ale Esperanto już wytrzymywało 180, 111, 107 i 516...

: 27 sie 2006, 20:17
autor: Kleszczu
Kiedy to było.... :-#

: 27 sie 2006, 20:20
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:Kiedy to było.... :-#
Pętla chyba nie zwinęła kupra (bez skojarzeń na tle politycznym) i się nie zmniejszyła znacznie od tego czasu?

: 27 sie 2006, 20:26
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Kiedy to było.... :-#
Pętla chyba nie zwinęła kupra (bez skojarzeń na tle politycznym) i się nie zmniejszyła znacznie od tego czasu?
No w sumie nie- ale dość często słyszy się, że kraniec jest przeciązony.

: 27 sie 2006, 20:29
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:
R-9 Chełmska pisze: Pętla chyba nie zwinęła kupra (bez skojarzeń na tle politycznym) i się nie zmniejszyła znacznie od tego czasu?
No w sumie nie- ale dość często słyszy się, że kraniec jest przeciązony.
Również dosyć często nie stoi tam ani jeden wóz.

: 27 sie 2006, 20:30
autor: Kleszczu
No chyba, że tak. Aczkolwiek zastanawiam się czy nie lepiej wypadłoby tu jakieś kryterium uliczne np. dawne 119 :-k

: 27 sie 2006, 20:58
autor: Colony
Akurat zmienie pętli w kształcie łezki w dwu terminalową pętlę to mały problem. Tam z tyłu za nią, nie ma nic.

: 28 sie 2006, 0:29
autor: MZ
Colony pisze:Akurat zmienie pętli w kształcie łezki w dwu terminalową pętlę to mały problem. Tam z tyłu za nią, nie ma nic.
:arrow: Pomysł jak najbardziej słuszny. Można zrobić to podobnie jak zrobiono z obecną pętlą REMBERTÓW-KOLONIA. Tylko to, że za pętlą nie ma nic, nie musi jeszcze oznaczać, że można tam wybudować pętlę. Być może teren jest prywatny lub przeznaczony na jakiś inny cel...