Strona 11 z 26
: 27 sie 2006, 15:51
autor: Kleszczu
Colony pisze:Jedyna sensowna alternatywa czyli Krasińskiego-Broniewskiego-Jana Pawła-Okopowa to za duże kręcenie.
Zawsze można go skrócić do Esperanto, a na Powązki dać z Wilanowa z wydzielonych brygad 380 albo i 480 jako linię turystyczną
: 27 sie 2006, 15:55
autor: Colony
Swoją drogą sensowny pomysł, ale...
1. Co na to mieszkańcy Powązkowskiej i jeżdżący na cmentarz?
2. Czy na Esperanto jest jeszcze miejsce na Su15?
3. ZTM chyba zrezygnował już z tworzenia linii dublujących się na tak długim odcinku vide: 160 i 460.
4. Nr 380 lub 480 od razu wymusza okresowosc linii. To weekend czy dzień zwykły?
: 27 sie 2006, 16:00
autor: Kleszczu
: 27 sie 2006, 19:03
autor: R-9 Chełmska
E tam. 180 zostawić jak jest i porzadzić do 30 minut przez cały dzień i 15 w weekendy, a w dni powszednie dać 380 na Esperanto co 12/15 minut i dać tam przeguby, też problem...
: 27 sie 2006, 19:53
autor: Kleszczu
To jest całkiem sensowne rozwiązanie. Tylko nadal pozostaje pytanie czy pętla na Esperanto to wytrzyma
: 27 sie 2006, 20:09
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:To jest całkiem sensowne rozwiązanie. Tylko nadal pozostaje pytanie czy pętla na Esperanto to wytrzyma
a łaskę robi? Stegny są podobne, a wytrzymują. Esperanto można nieco rozbudować, zawsze można zrobić jakieś kryterium uliczne...
: 27 sie 2006, 20:11
autor: Kleszczu
: 27 sie 2006, 20:14
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:R-9 Chełmska pisze:
a łaskę robi? Stegny są podobne, a wytrzymują. Esperanto można nieco rozbudować, zawsze można zrobić jakieś kryterium uliczne...
Jednak IMHO na Stegnach jest więcej miejsca
Zresztą niebawem ten kraniec zostanie przebudowany
Jest więcej miejsca, ale Esperanto już wytrzymywało 180, 111, 107 i 516...
: 27 sie 2006, 20:17
autor: Kleszczu
Kiedy to było....
: 27 sie 2006, 20:20
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:Kiedy to było....
Pętla chyba nie zwinęła kupra (bez skojarzeń na tle politycznym) i się nie zmniejszyła znacznie od tego czasu?
: 27 sie 2006, 20:26
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:R-11 Kleszczowa pisze:Kiedy to było....
Pętla chyba nie zwinęła kupra (bez skojarzeń na tle politycznym) i się nie zmniejszyła znacznie od tego czasu?
No w sumie nie- ale dość często słyszy się, że kraniec jest przeciązony.
: 27 sie 2006, 20:29
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:R-9 Chełmska pisze:
Pętla chyba nie zwinęła kupra (bez skojarzeń na tle politycznym) i się nie zmniejszyła znacznie od tego czasu?
No w sumie nie- ale dość często słyszy się, że kraniec jest przeciązony.
Również dosyć często nie stoi tam ani jeden wóz.
: 27 sie 2006, 20:30
autor: Kleszczu
No chyba, że tak. Aczkolwiek zastanawiam się czy nie lepiej wypadłoby tu jakieś kryterium uliczne np. dawne 119
: 27 sie 2006, 20:58
autor: Colony
Akurat zmienie pętli w kształcie łezki w dwu terminalową pętlę to mały problem. Tam z tyłu za nią, nie ma nic.
: 28 sie 2006, 0:29
autor: MZ
Colony pisze:Akurat zmienie pętli w kształcie łezki w dwu terminalową pętlę to mały problem. Tam z tyłu za nią, nie ma nic.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Pomysł jak najbardziej słuszny. Można zrobić to podobnie jak zrobiono z obecną pętlą REMBERTÓW-KOLONIA. Tylko to, że za pętlą nie ma nic, nie musi jeszcze oznaczać, że można tam wybudować pętlę. Być może teren jest prywatny lub przeznaczony na jakiś inny cel...