: 31 sty 2006, 18:47
^ Przeważnie tak, 4 drzwiowe trafiają się niezbyt często.
Edit: Za późno
Edit: Za późno
Już nawet nie w gniocie, a raczej Vecto. A układ amfiteatralny z silnikiem leżącym mimo wszystko nadal ma wielu zwolenników. Najlepiej problem rozwiązano w Scanii Omnicity, gdzie mimo leżącej zabudowy udało sie zaplanować układ tak, by nie było ciasno.inż. Glonojad pisze:Po MANach 3 generacji to w ogóle widać, że na ostatnie drzwi nie były zbytnio projektowane . Chyba już Gniot ma wygodniejszy układ
W Szwajcarii też już coraz ciężej o zakup tego busa,za dobra cenę i w dobrym stanie.TLG pisze: Zależy co chce sie kupować. Nie jest tak ciężko jak mówisz. A jeśli chodzi o Citaro-trzydrzwiowych sie znajdzie troche np. w Szwajcarii. Tam sie na prawde dba o tabor. Poza tym-mercedesy mają mieć 5 lat.
Mnie akurat taki uklad znacznie bardziej odpowiada niż ten w Solarisach gdzie przegub jest wg mnie FATALNIE zaprojektowany.inż. Glonojad pisze:Po MANach 3 generacji to w ogóle widać, że na ostatnie drzwi nie były zbytnio projektowane . Chyba już Gniot ma wygodniejszy układ
Nowych jest teraz 79Nordyk110 pisze:400-500 autobusów
Do tego będzie dużo nowych,ale w tym roku tylko 40 .Chyba 41 [8240]
I niedługo same "niskacze".
A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru...
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.
Kto mówi, że muszą pochodzić wyłącznie ze Szwajcarii. Prawdopodobnie będą skupowane w różnych miejscach. Problem największy jest właśnie w drzwiami, chyb a, że MZA odważy sie na zakup wersji dwudrzwiowej. Tu nie będzie tak dużych problemów przy zakupie. Problemy będą przy eksploatacji.Nordyk110 pisze:W Szwajcarii też już coraz ciężej o zakup tego busa,za dobra cenę i w dobrym stanie.
To sprawdzona wiadomość.
Szczerze jakoś nie widzę u nas busów z ilością drzwi innych niż teraz...Będzie ciężko,chyba,że znajdą odpowiednie,bo raczej przebudowa się nie opłacaTLG pisze:Kto mówi, że muszą pochodzić wyłącznie ze Szwajcarii. Prawdopodobnie będą skupowane w różnych miejscach. Problem największy jest właśnie w drzwiami, chyb a, że MZA odważy sie na zakup wersji dwudrzwiowej. Tu nie będzie tak dużych problemów przy zakupie. Problemy będą przy eksploatacji.
a ja widzę. Np. tylko i wyłącznie na liniach podmiejskich...Piotrek pisze:Szczerze jakoś nie widzę u nas busów z ilością drzwi innych niż teraz...
No może na jakimś 305. Ale jak do tej pory dwudrzwiowe u nas sie nijak nie sprawdziły.Piotrek pisze:Szczerze jakoś nie widzę u nas busów z ilością drzwi innych niż teraz...
O ile w ogóle jest wykonalna.Piotrek pisze:Będzie ciężko,chyba,że znajdą odpowiednie,bo raczej przebudowa się nie opłaca
Ino jakich?U nas linie podmiejskie w wiekszosci są ostro zatłoczone więc...JacekM (2357) pisze:a ja widzę. Np. tylko i wyłącznie na liniach podmiejskich...
Raczej na pewno jest,ale nie po to beda kupowac jak najtaniej zapewne,zeby przebudowywac itd.TLG pisze:O ile w ogóle jest wykonalna.
takich na których trzeba daleko i długo jechać. Np. krótkie dwudrzwiowe: 700, 701, 705, 707, 711, 714, 715, 722, 724, 725. A trzydrzwiowe na: 708, 710, 719, 727 i 728.Piotrek pisze:Ino jakich?U nas linie podmiejskie w wiekszosci są ostro zatłoczone więc...
kiepski wybórJacekM (2357) pisze:takich na których trzeba daleko i długo jechać. Np. krótkie dwudrzwiowe: 700, 701, 705, 707, 711, 714, 715, 722, 724, 725. A trzydrzwiowe na: 708, 710, 719, 727 i 728.Piotrek pisze:Ino jakich?U nas linie podmiejskie w wiekszosci są ostro zatłoczone więc...
trudno napisz coś lepszegoTm pisze:kiepski wybór
700 to i tak bedzie gniotJacekM (2357) pisze:takich na których trzeba daleko i długo jechać. Np. krótkie dwudrzwiowe: 700, 701, 705, 707, 711, 714, 715, 722, 724, 725. A trzydrzwiowe na: 708, 710, 719, 727 i 728.