Stan techniczny autobusów MZA a bezpieczeństwo pasażerów

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2006, 11:08

dzidek pisze:
Rosa pisze: Ale dostaną (mam nadzieję) karę za wysylanie małych wozow tam gdzie powinny byc wielkopojemne.
Lepiej się pomęczyc przez chwilę i mieć nadzieję że cos się przez to zmieni niz przez najbliższe 10 lat jeździć wrakami w coraz gorszym stanie.
mniejsza kara będzie za wysłanie krótkiego wozu na wielkopojemną brygadę niż nie wysłanie niczego dlatego jak wspomniał Proboszcz będą solówki jeździć :P
Póki się do nich z kolei ITD nie dobierze...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 14 kwie 2006, 11:09

Solówki są w troche lepszym stanie niż przeguby
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 kwie 2006, 11:10

I to jest największy absurd sytuacji. Wszystkie te kary, dotacji itp. to jest tak naprawdę przekładanie pieniędzy z kieszeni do kieszeni w tych samych spodniach.
Swoją drogą powinna pójść decyzja na poziomie miasta w sprawie dotacji na wielką wymianę taboru, bo inaczej MZA nigdy na swoje nie wyjdzie. Przy swoich rozmiarach 100 nowych autobusów rocznie jest konieczne. MZA samo sobie nie ma szans poradzić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 14 kwie 2006, 11:19

No ale nie ma opcji raczej żeby stan pojazdu zagrażał bezpieczeństwu pasażerów. Choć po wczorajszym nietypowym wykolejeniu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 14 kwie 2006, 12:47

jacek2357 pisze:No ale nie ma opcji raczej żeby stan pojazdu zagrażał bezpieczeństwu pasażerów.
:arrow: Mam nadzieję, że ta opinia to nie na serio była? ;-)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 14 kwie 2006, 12:54

Dlaczegóż?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 14 kwie 2006, 14:32

:arrow: Dlatego, że jeśli jakikolwiek pojazd komunikacji miejskiej jest w złym stanie technicznym, to komu on najbardziej zagraża, jeśli nie pasażerom? :-k

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 15 kwie 2006, 1:16

Proboszcz pisze:
levar pisze:Jest prawo pracy. Od kary pieniężnej mozna się odwoływać. Jeśli pracodawca nie odpowie w ciągiu 14 dni oznacza to, że odwołanie rozpatrzył pozytywnie dla odwołującego się. Jeśli nadal będzie upierał się przy niesłusznej karze, mozna zwrócić się do Sądu Pracy o uchylenie kary. Nie chciałbym być niepoprawnym optymistą, ale myślę, że sprawa mimo wszystko byłaby do wygrania.
Ale potem i tak stoisz na przegranej pozycji - albo sam odejdziesz z MZA albo zaczną ci dawać znienawidzone linie i wozy, które ledwo jeżdżą...
Nie sposób nie przyznać Ci racji, dlatego gdyby bardzo zależałoby mi na pracy, pewnie nie zaczynałbym wojny... Wiadomo, jacy są ludzie :-s

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 17 kwie 2006, 20:01

Nie ma takiej ilości na rynku - na pewno... :^o
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 17 kwie 2006, 20:25

R-11 Kleszczowa pisze:
Predator pisze::arrow: ale za to będą nierentowne remonty starych Ikarusów :-?
3. O-)
Nie bardzo wiem z czego jest się cieszyć – że topione są pieniądze publiczne w 20 letnie graty?

Prawda jest taka, że obecnie po ulicach powinny już tylko jeździć Ikarusy 56xx i 57xx – reszty już dawno nie powinno być w ruchu, a i tak MZA powinno już się zastanawiać nad wymianą tej ostatniej partii Ikarusów w perspektywie najbliższych 2-3 lat.

Ale to jest MZA, i oni mają już tabor dosłownie zabytkowy w ruchu liniowym, i nie widzą w tym nic dziwnego i niestosownego.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 17 kwie 2006, 20:29

Predator pisze: Prawda jest taka, że obecnie po ulicach powinny już tylko jeździć Ikarusy 56xx i 57xx – reszty już dawno nie powinno być w ruchu,

Prawda jest taka, że wozy z serii 57xx mimo mlodego wieku wcale nie są lepsze od serii 52xx. Krótko mówiąc duża większośc z 70 zamula.


Co do remotntów. To obecnie CWS mają już wozy z serii 54xx. Czyli remonty zapewne dotyczyć będa w najbliższym czasie wozów 55xx, 56xx i 57xx. A zapewne w mniejszym stopniu będą remontowane pozsotałe Ikarusy. Zresztą czymś jeździć trzeba. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :!:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 17 kwie 2006, 20:30

Predator pisze:Prawda jest taka, że obecnie po ulicach powinny już tylko jeździć Ikarusy 56xx i 57xx – reszty już dawno nie powinno być w ruchu, a i tak MZA powinno już się zastanawiać nad wymianą tej ostatniej partii Ikarusów w perspektywie najbliższych 2-3 lat.
Prawda jest taka, że te wozy powinny już być remontowane, tak jak neoplany.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 17 kwie 2006, 22:03

Zastanawia mnie tylko jedno-jak długo MZA będzie próbowało udawać, że wszystko jest ok. Czy musi sie wydarzyć (tfu! odpukać!) katastrofa z ofiarami, wynikająca z tragicznego stanu taboru, żeby wreszcie ktoś zauważył, że problem jest coraz poważniejszy? Żaden z wymienionych argumentów nie jest prawdziwy albo nieprawdziwy do końca. I odnośnie CNG i odnośnie "używańców".
15/12/2005-12/7/2019

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 18 kwie 2006, 18:01

Drobna sugestia do wszystkich - sprawę używanych autobusów dyskutujemy w innym temacie
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 20 kwie 2006, 13:21

Dziś pasażerów straszył 5594 :arrow: 10/520 Na Rozbrat podjechał z wodą sikającą z chłodnicy, ale odważyłem się i wsiadłem :neutral: do metra politechnika cała woda wyciekła...
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

ODPOWIEDZ