Póki się do nich z kolei ITD nie dobierze...dzidek pisze:mniejsza kara będzie za wysłanie krótkiego wozu na wielkopojemną brygadę niż nie wysłanie niczego dlatego jak wspomniał Proboszcz będą solówki jeździćRosa pisze: Ale dostaną (mam nadzieję) karę za wysylanie małych wozow tam gdzie powinny byc wielkopojemne.
Lepiej się pomęczyc przez chwilę i mieć nadzieję że cos się przez to zmieni niz przez najbliższe 10 lat jeździć wrakami w coraz gorszym stanie.
Stan techniczny autobusĂłw MZA a bezpieczeĹstwo pasaĹźerĂłw
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
I to jest największy absurd sytuacji. Wszystkie te kary, dotacji itp. to jest tak naprawdę przekładanie pieniędzy z kieszeni do kieszeni w tych samych spodniach.
Swoją drogą powinna pójść decyzja na poziomie miasta w sprawie dotacji na wielką wymianę taboru, bo inaczej MZA nigdy na swoje nie wyjdzie. Przy swoich rozmiarach 100 nowych autobusów rocznie jest konieczne. MZA samo sobie nie ma szans poradzić.
Swoją drogą powinna pójść decyzja na poziomie miasta w sprawie dotacji na wielką wymianę taboru, bo inaczej MZA nigdy na swoje nie wyjdzie. Przy swoich rozmiarach 100 nowych autobusów rocznie jest konieczne. MZA samo sobie nie ma szans poradzić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No ale nie ma opcji raczej żeby stan pojazdu zagrażał bezpieczeństwu pasażerów. Choć po wczorajszym nietypowym wykolejeniu
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Nie sposób nie przyznać Ci racji, dlatego gdyby bardzo zależałoby mi na pracy, pewnie nie zaczynałbym wojny... Wiadomo, jacy są ludzieProboszcz pisze:Ale potem i tak stoisz na przegranej pozycji - albo sam odejdziesz z MZA albo zaczną ci dawać znienawidzone linie i wozy, które ledwo jeżdżą...levar pisze:Jest prawo pracy. Od kary pieniężnej mozna się odwoływać. Jeśli pracodawca nie odpowie w ciągiu 14 dni oznacza to, że odwołanie rozpatrzył pozytywnie dla odwołującego się. Jeśli nadal będzie upierał się przy niesłusznej karze, mozna zwrócić się do Sądu Pracy o uchylenie kary. Nie chciałbym być niepoprawnym optymistą, ale myślę, że sprawa mimo wszystko byłaby do wygrania.
Nie bardzo wiem z czego jest się cieszyć – że topione są pieniądze publiczne w 20 letnie graty?R-11 Kleszczowa pisze:3.Predator pisze: ale za to będą nierentowne remonty starych Ikarusów
Prawda jest taka, że obecnie po ulicach powinny już tylko jeździć Ikarusy 56xx i 57xx – reszty już dawno nie powinno być w ruchu, a i tak MZA powinno już się zastanawiać nad wymianą tej ostatniej partii Ikarusów w perspektywie najbliższych 2-3 lat.
Ale to jest MZA, i oni mają już tabor dosłownie zabytkowy w ruchu liniowym, i nie widzą w tym nic dziwnego i niestosownego.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Predator pisze: Prawda jest taka, że obecnie po ulicach powinny już tylko jeździć Ikarusy 56xx i 57xx – reszty już dawno nie powinno być w ruchu,
Prawda jest taka, że wozy z serii 57xx mimo mlodego wieku wcale nie są lepsze od serii 52xx. Krótko mówiąc duża większośc z 70 zamula.
Co do remotntów. To obecnie CWS mają już wozy z serii 54xx. Czyli remonty zapewne dotyczyć będa w najbliższym czasie wozów 55xx, 56xx i 57xx. A zapewne w mniejszym stopniu będą remontowane pozsotałe Ikarusy. Zresztą czymś jeździć trzeba. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Prawda jest taka, że te wozy powinny już być remontowane, tak jak neoplany.Predator pisze:Prawda jest taka, że obecnie po ulicach powinny już tylko jeździć Ikarusy 56xx i 57xx – reszty już dawno nie powinno być w ruchu, a i tak MZA powinno już się zastanawiać nad wymianą tej ostatniej partii Ikarusów w perspektywie najbliższych 2-3 lat.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Zastanawia mnie tylko jedno-jak długo MZA będzie próbowało udawać, że wszystko jest ok. Czy musi sie wydarzyć (tfu! odpukać!) katastrofa z ofiarami, wynikająca z tragicznego stanu taboru, żeby wreszcie ktoś zauważył, że problem jest coraz poważniejszy? Żaden z wymienionych argumentów nie jest prawdziwy albo nieprawdziwy do końca. I odnośnie CNG i odnośnie "używańców".
15/12/2005-12/7/2019
Dziś pasażerów straszył 5594 10/520 Na Rozbrat podjechał z wodą sikającą z chłodnicy, ale odważyłem się i wsiadłem do metra politechnika cała woda wyciekła...
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)