geograf_OSU pisze:Wtedy 405 do kasacji i wiecej swobody w Ursusie do manewrowania trasami 517 i E-5 i reszta.
Po co Ursusowi połączenie z Gocławiem, który jest póki co osiedlem-sypialnią? Po co Gocławiowi utrudniająca wzmocnienie E-5 (by nie było napełnień po 120-150 osób rano w kazdym kursie) słabo wykorzystywana końcówka w Ursusie?
kangoo2 pisze:Jeszcze tylko apropos przystanku "Kanał Gocławski" który zdaniem wielu forumowiczów jest niepotrzebny. Mam dowód na to, że małe wykorzystanie nie jest efektem braku chętnych, tylko wynika z mizernej oferty (staje tam tylko 182).
Dlaczego w praktyce zatrzymuje się tam na żądanie pasażerów (w drodze z centrum) prawie każdy kurs linii nocnych N25 i N75? Czy to nie świadczy o tym, że gdyby w końcu np. 514 została przemianowana w linię zwykłą, wykorzystanie tego przystanku uległoby znacznej poprawie? Mieszkańcom Słonecznego Stoku nie chce się chodzić na Przyczółek, ani na Międzyanrodową, chcieli by mieć coś porządnego u siebie, a nie tylko jeden jedyny autobus 182 kursujący co 20-30 minut.
Rzadko się zgadzam z tym, co piszesz, ale w tym przypadku potwierdzam w 100%. Aczkolwiek argument z nocną linią nie jest taki mocny, bowiem w nocy wykorzystanie przystanków istotnie się zmienia, głównie ze względu na inne rozmiwszczenie węzłów przesiadkowych oraz diametralnie różne motywacje podróży.