Zmiany obsługowe - lipiec 2008

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 28 cze 2008, 16:54

Chyba ktoś się pomylił. Nic nie rozumiem już sam. A jak to będzie z 504 w końcu na R-7 ? W DP weźmie brygady 1, 5, 6, 09 a w DS 2, 6 ?? W jednym poście jest napisane że w DS tylko 6/504 a w kolejnym (tego samego autora) że 2/504 i 6/504.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 cze 2008, 16:56

Santos pisze:
Desert pisze:Czemu nic nie zabiorą redutowej do kur... nędzy tylko R7 skubie Stalową, ostatnio 500 a teraz 510, niedługo zabierze 145,156 i wiele wiele innych...
Weź nie uspokój człowieku :-? Przecież to bardzo dobra roszada obsługowa i zauważ też ile brygad zawiesiła R7 na wakacje a ile R13 i wszystko to dobrze przeanalizuj bo na razie to piszesz bzdury :-$ A i przy okazji mam pytanie(głównie do Dęboszczaka) - czy R7 na 504 ma jeździć tylko od 1 do 5 Lipca z okazji wejścia Woronicza na 521 ? czy może jednak pomysł z R7 na 521 już nie będzie realizowany ?
Dzisiaj ci na to pytanie nie odpowiem, może uda się w pon.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 29 cze 2008, 10:53

Woronicza na 504 już powinna być od dawna. Więc nie wiem po co zabierać coś co już dawno powinno być wprowadzone w życie.

Nie rozumiem po co robić także taki smietnik obsługowy żeby po kilku dniach wyrzucać zakład z obsługi. Nie lepiej dać R-11 na 521.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 29 cze 2008, 14:33

Nie rozumiem po co robić także taki smietnik obsługowy żeby po kilku dniach wyrzucać zakład z obsługi. Nie lepiej dać R-11 na 521.
A R11 ma SU18 ?! Chyba raczej nie 8-( Tak więc R7 na 521 na wakacje(jak nie dłużej) na pewno się przyda =P~

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 29 cze 2008, 14:37

Lukasz436 pisze:Woronicza na 504 już powinna być od dawna. Więc nie wiem po co zabierać coś co już dawno powinno być wprowadzone w życie.

Nie rozumiem po co robić także taki smietnik obsługowy żeby po kilku dniach wyrzucać zakład z obsługi. Nie lepiej dać R-11 na 521.
R-7 może doznać ograniczeń na 504 na rzecz 521. Woronicza będzie się znacznie lepiej sprawdzać na 521 niż Kleszczowa, gdyż można robić sensowne dojazdy/zjazdy do GUS/Metro Politechnika a Kleszczowa się do tego nie nadaje.
Ponieważ dojazdy/zjazdy na 504 są na pusto z obu zajezdni, żaden problem przywrócić obsługę z powrotem R-11.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 29 cze 2008, 18:21

Dęboszczak pisze:
Lukasz436 pisze:Woronicza na 504 już powinna być od dawna. Więc nie wiem po co zabierać coś co już dawno powinno być wprowadzone w życie.

Nie rozumiem po co robić także taki smietnik obsługowy żeby po kilku dniach wyrzucać zakład z obsługi. Nie lepiej dać R-11 na 521.
R-7 może doznać ograniczeń na 504 na rzecz 521. Woronicza będzie się znacznie lepiej sprawdzać na 521 niż Kleszczowa, gdyż można robić sensowne dojazdy/zjazdy do GUS/Metro Politechnika a Kleszczowa się do tego nie nadaje.
Ponieważ dojazdy/zjazdy na 504 są na pusto z obu zajezdni, żaden problem przywrócić obsługę z powrotem R-11.
I to jest właśnie duży błąd - że zarówno Woronicza jak i Kleszczowa zjeżdżają na pusto. Na pewno takie zjazdy wliczone w rozkład by się przydały.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 29 cze 2008, 19:38

Lukasz436 pisze:
Dęboszczak pisze: R-7 może doznać ograniczeń na 504 na rzecz 521. Woronicza będzie się znacznie lepiej sprawdzać na 521 niż Kleszczowa, gdyż można robić sensowne dojazdy/zjazdy do GUS/Metro Politechnika a Kleszczowa się do tego nie nadaje.
Ponieważ dojazdy/zjazdy na 504 są na pusto z obu zajezdni, żaden problem przywrócić obsługę z powrotem R-11.
I to jest właśnie duży błąd - że zarówno Woronicza jak i Kleszczowa zjeżdżają na pusto. Na pewno takie zjazdy wliczone w rozkład by się przydały.
Dęboszczak ma całkowitą rację :smile: Dożyliśmy czasów,gdy R7 nie może skupiać się głównie na obsłudze(w większości)Ursynowa i szeroko pojętego Mokotwa,a także niektórych rejonów Ochoty :-$ Takie 408 czy 521 to linie standartowe(jak na dzień dzisiejszy)dla R7 :P - na pewno obsługa bardziej sensowna niżeli np. R10 na 131(ale wiemy,że R7 nie zdoła obsłużyć tylu linii w rejonie dolnego Mokotowa,więc stąd takie kwiatki).A 504 spokojnie może Kleszczowa obsłużyć...w całości rzecz jasna ;-)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 cze 2008, 20:30

Santos pisze:R10 na 131
W tej chwili spełnia bardzo ważną rolę zjeżdżając z DWC jako 502. :D
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 29 cze 2008, 20:35

Ja tylko nie rozumiem po co R-7 na 521 ma być. Przecież to nic nie zmieni na lepsze napewno. Według mnie ta linia spokojnie może być obsłużona przez SU18 z R10 i Ikarusy 280 z R11. Nie potrzeba tam samych niskopodłogowych brygad. W sumie 504 też może obsłużyć R11, ale według mnie bardziej pasuje 504 na R-7 niż 521.
A R-7 na 521 nic nie poprawi. Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
R-7 powinna wejść na 504 spokojnie, a 521 na R10 i R11.
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 cze 2008, 20:39

ITS A 218 pisze:Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
I tu się mylisz. Ostatni przystanek: GUS :!:
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 29 cze 2008, 20:53

Ze Szczęśliwic czy z Falenicy ? Czy tak i tak ?
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 cze 2008, 20:57

Z Falenicy. Ze Szczęśliwic by to w ogóle sensu nie miało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 30 cze 2008, 8:41

ITS A 218 pisze:Ja tylko nie rozumiem po co R-7 na 521 ma być. Przecież to nic nie zmieni na lepsze napewno. Według mnie ta linia spokojnie może być obsłużona przez SU18 z R10 i Ikarusy 280 z R11. Nie potrzeba tam samych niskopodłogowych brygad. W sumie 504 też może obsłużyć R11, ale według mnie bardziej pasuje 504 na R-7 niż 521.
A R-7 na 521 nic nie poprawi. Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
R-7 powinna wejść na 504 spokojnie, a 521 na R10 i R11.
Wszystko się zgadza - R11 spokojnie także może zjeżdżać po trasie i to nawet dalej niż Woronicza. Dlatego nie wiem po co takie dziwne kombinowanie z rozdysponowaniem taboru.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 30 cze 2008, 8:47

Lepszy późniejszy zjazd do wybranego przystanku niż wcześniejszy ostatni odjazd na drugi kraniec. :-$
Poza tym na 521 potrzeba przegubowych pojazdów niskopodłogowych, których na Kleszczowej brakuje.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 cze 2008, 11:37

Santos pisze:Generalnie to Woronicza zawiesiła ogólnie chyba najwięcej brygad (najwięcej z 193,404,501 i E-2 - z samych tych czterech daję ponad 30 liczbę brygad)
Dzienny plan "Woronicza" od lipca to 205 (A) i 203 (B), a "Stalowej" 231 (A) 224 (B). Jeszcze miesiąc wcześniej stan wyglądał odpowiednio: 225 (A) i 220 (B) dla R-7 i 253 (A) i 250 (B) dla R-13 - więc sam przeanalizuj, która zajezdnia (mimo wszystko) jest bardziej stratna na wakacje.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Zablokowany