Zmiany obsługowe - lipiec 2008
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Dzisiaj ci na to pytanie nie odpowiem, może uda się w pon.Santos pisze:Weź nie uspokój człowiekuDesert pisze:Czemu nic nie zabiorą redutowej do kur... nędzy tylko R7 skubie Stalową, ostatnio 500 a teraz 510, niedługo zabierze 145,156 i wiele wiele innych...Przecież to bardzo dobra roszada obsługowa i zauważ też ile brygad zawiesiła R7 na wakacje a ile R13 i wszystko to dobrze przeanalizuj bo na razie to piszesz bzdury
A i przy okazji mam pytanie(głównie do Dęboszczaka) - czy R7 na 504 ma jeździć tylko od 1 do 5 Lipca z okazji wejścia Woronicza na 521 ? czy może jednak pomysł z R7 na 521 już nie będzie realizowany ?
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
R-7 może doznać ograniczeń na 504 na rzecz 521. Woronicza będzie się znacznie lepiej sprawdzać na 521 niż Kleszczowa, gdyż można robić sensowne dojazdy/zjazdy do GUS/Metro Politechnika a Kleszczowa się do tego nie nadaje.Lukasz436 pisze:Woronicza na 504 już powinna być od dawna. Więc nie wiem po co zabierać coś co już dawno powinno być wprowadzone w życie.
Nie rozumiem po co robić także taki smietnik obsługowy żeby po kilku dniach wyrzucać zakład z obsługi. Nie lepiej dać R-11 na 521.
Ponieważ dojazdy/zjazdy na 504 są na pusto z obu zajezdni, żaden problem przywrócić obsługę z powrotem R-11.
I to jest właśnie duży błąd - że zarówno Woronicza jak i Kleszczowa zjeżdżają na pusto. Na pewno takie zjazdy wliczone w rozkład by się przydały.Dęboszczak pisze:R-7 może doznać ograniczeń na 504 na rzecz 521. Woronicza będzie się znacznie lepiej sprawdzać na 521 niż Kleszczowa, gdyż można robić sensowne dojazdy/zjazdy do GUS/Metro Politechnika a Kleszczowa się do tego nie nadaje.Lukasz436 pisze:Woronicza na 504 już powinna być od dawna. Więc nie wiem po co zabierać coś co już dawno powinno być wprowadzone w życie.
Nie rozumiem po co robić także taki smietnik obsługowy żeby po kilku dniach wyrzucać zakład z obsługi. Nie lepiej dać R-11 na 521.
Ponieważ dojazdy/zjazdy na 504 są na pusto z obu zajezdni, żaden problem przywrócić obsługę z powrotem R-11.
Dęboszczak ma całkowitą racjęLukasz436 pisze:I to jest właśnie duży błąd - że zarówno Woronicza jak i Kleszczowa zjeżdżają na pusto. Na pewno takie zjazdy wliczone w rozkład by się przydały.Dęboszczak pisze: R-7 może doznać ograniczeń na 504 na rzecz 521. Woronicza będzie się znacznie lepiej sprawdzać na 521 niż Kleszczowa, gdyż można robić sensowne dojazdy/zjazdy do GUS/Metro Politechnika a Kleszczowa się do tego nie nadaje.
Ponieważ dojazdy/zjazdy na 504 są na pusto z obu zajezdni, żaden problem przywrócić obsługę z powrotem R-11.
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja tylko nie rozumiem po co R-7 na 521 ma być. Przecież to nic nie zmieni na lepsze napewno. Według mnie ta linia spokojnie może być obsłużona przez SU18 z R10 i Ikarusy 280 z R11. Nie potrzeba tam samych niskopodłogowych brygad. W sumie 504 też może obsłużyć R11, ale według mnie bardziej pasuje 504 na R-7 niż 521.
A R-7 na 521 nic nie poprawi. Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
R-7 powinna wejść na 504 spokojnie, a 521 na R10 i R11.
A R-7 na 521 nic nie poprawi. Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
R-7 powinna wejść na 504 spokojnie, a 521 na R10 i R11.
RELOBUS A38 ESTRADY
I tu się mylisz. Ostatni przystanek: GUSITS A 218 pisze:Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wszystko się zgadza - R11 spokojnie także może zjeżdżać po trasie i to nawet dalej niż Woronicza. Dlatego nie wiem po co takie dziwne kombinowanie z rozdysponowaniem taboru.ITS A 218 pisze:Ja tylko nie rozumiem po co R-7 na 521 ma być. Przecież to nic nie zmieni na lepsze napewno. Według mnie ta linia spokojnie może być obsłużona przez SU18 z R10 i Ikarusy 280 z R11. Nie potrzeba tam samych niskopodłogowych brygad. W sumie 504 też może obsłużyć R11, ale według mnie bardziej pasuje 504 na R-7 niż 521.
A R-7 na 521 nic nie poprawi. Zjazdy ze Szczęśliwic i tak będą jeździły na pusto na zakład. A raczej zjazdów z Falenicy nie będzie, no chyba że jakiś jeden tak jak to teraz jest na R11.
R-7 powinna wejść na 504 spokojnie, a 521 na R10 i R11.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Dzienny plan "Woronicza" od lipca to 205 (A) i 203 (B), a "Stalowej" 231 (A) 224 (B). Jeszcze miesiąc wcześniej stan wyglądał odpowiednio: 225 (A) i 220 (B) dla R-7 i 253 (A) i 250 (B) dla R-13 - więc sam przeanalizuj, która zajezdnia (mimo wszystko) jest bardziej stratna na wakacje.Santos pisze:Generalnie to Woronicza zawiesiła ogólnie chyba najwięcej brygad (najwięcej z 193,404,501 i E-2 - z samych tych czterech daję ponad 30 liczbę brygad)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.