Strona 11 z 16

: 19 lut 2010, 13:08
autor: kulikowski
Bałagan z tymi nowymi rozkładami zupełnie jak w PKPie.

: 19 lut 2010, 13:30
autor: Jarek
fraktal pisze:Czy w ZTMie nikt nie mógł zrobić takiej burzy mózgów, by dojść do takiego wniosku?
Sądzę, że większość pracowników ZTM dowiedziała się o zmianie z internetu
drapka pisze:zdarza. ;-)
drapka pisze:c) przydałaby się nadzieja, że "zdrowe ochrzanienie" przyniesie jakikolwiek efekt poza odpowiedzią "dziękujemy za przekazane uwagi, życzymy miłego dnia" albo "sam pan jesteś ^%&%$&%$@, do widzenia".
Takie ochrzanianie nic nie daje. To żaden problem szybko załątwić natretnego klienta. A zwłąszcza niegrzecznego. Rzadko się zdarza naprawde trudny pasażer. Szybkiego załatwiania postulatów telefonicznych mozna się nauczyć:
"Składa Pan skarge na zmianę trasy linii 520, tak. Czy ma Pan jeszcze jakieś uwagi? Dziękuje, przyjąłem. Przepraszam, czeka kolejna rozmowa. Do widzenia." O-)

: 19 lut 2010, 17:38
autor: Walas
Na przyst. Dw. Zachodni->Rondo Zesłańców Syberyjskich żadna linia nie ma nowego rozkładu jazdy. Może mnie ktoś powiedzieć czemu?

: 19 lut 2010, 17:45
autor: Wolfchen
Najwyraźniej żadna z przebiegających tam linii nie miała zmienianego rozkładu... :roll:

: 10 mar 2010, 10:37
autor: pawulon
Widzę, że na 147 w związku z zamknięciem Francuskiej pojawiły się rozkłady jazdy nowego wzoru, tylko takie pytanie: dlaczego nikt się nie pofatygował aby wpisać te brygady które obsługuje ITS jako niskopodłogowe bo w rzeczywistości to na 147 kursuje tylko jedna brygada wysokopodłogowa "3" od kilku lat przegubowa. Uważam, że byłoby to ułatwienie dla pasażerów (ludzi starszych ale i młodych matek z wózkami których jest coraz więcej na terenach Zerznia. Chyba w najbliższym czasie nie zanosi się na zabranie ITS-u z 147 :-k

: 10 mar 2010, 10:51
autor: pawcio
Dodatki nie znają dnia ani godziny. 59 zdecydowanie nikt nie ruszy.

: 10 mar 2010, 20:41
autor: fraktal
Na 157 pojawił się jednak rozkład bez ramek ze stosownym napisem, Bardzo się zdziwiłem w pierwszej chwili, sprawdzając rozkład na placu Wilsona, że nie ma ramek, zwłaszcza, że przed chwilą sprawdzałem rozkład 116 z ramkami. Dopiero po chwili się zorientowałem, że to nowy wzor rozkładu. No i oczywiście, sprawdzając godzinę odjazdu, nie patrzy się pod rozkład, bo i po co. Dopiero po chwili. Skargi nie wiadomo, czy będą, ale na pewno będzie chaos i niedoinformowanie.
Jarek pisze:Takie ochrzanianie nic nie daje. To żaden problem szybko załątwić natretnego klienta. A zwłąszcza niegrzecznego. Rzadko się zdarza naprawde trudny pasażer.
Ja nie powiedziałem, że musi być to załatwiane w niegrzeczny sposób. To nadinterpretacja moich słów. Chyba, że takie słowa jak: "chaos", "bałagan", "źle przygotowany i nieprzemyślany projekt" oraz "niekompetencja urzędników" ktoś uzna za niegrzeczne. A propos - widziałem też rozkład 218 z ramkami i byłem bardzo zdziwiony, bo godziny odjazdów były czytelne, pomimo ramek, a na forum czytałem dość alarmistyczne głosy na ten temat. Choć zaznaczę, że sam noszę okulary i wszystko raczej dobrze widzę.

: 10 mar 2010, 21:07
autor: zzz
fraktal pisze:No i oczywiście, sprawdzając godzinę odjazdu, nie patrzy się pod rozkład, bo i po co. Dopiero po chwili. Skargi nie wiadomo, czy będą, ale na pewno będzie chaos i niedoinformowanie.
Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna. ](*,)

: 10 mar 2010, 21:51
autor: Emdegger
zzz pisze:Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna
Na forum piszemy w języku polskim.

: 10 mar 2010, 21:54
autor: fraktal
zzz pisze:Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna.
A ja w odróżnieniu od Ciebie nie muszę swoich twierdzeń opierać tylko na wierze, lecz także na wiedzy. Rozkład powinien być zrozumiały dla wszystkich pasażerów, a nie tylko dla większości. Powinno się dążyć więc do upraszczania rozkładów jazdy, a nie wprowadzania dodatkowego chaosu.

: 10 mar 2010, 22:59
autor: fik
fraktal pisze:Rozkład powinien być zrozumiały dla wszystkich pasażerów, a nie tylko dla większości.
Oznaczenia powinny być w ilu językach zatem?

: 10 mar 2010, 23:05
autor: fraktal
Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta. :razz: Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.

: 11 mar 2010, 8:14
autor: Zebra
fraktal pisze:Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta. :razz: Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.
Po wsze czasy Warszawa miała drukować godziny odjazdu w pogarszających czytelność ramkach? Ramki się skończyły, wzór jest nowy więc wypada się z całym zapoznać jeśli nie znalazło się ważnej dla siebie informacji. A jak wypada się z całym zapoznać to i dostrzeże się uwagę pod rozkładem.

Już widzę awanturę za 5 lat jak znikną ostatnie wysokie podłogi - "kto i po co wymyślił ramki do godzin???"

: 11 mar 2010, 8:30
autor: Paweł D.
fraktal pisze:Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta. :razz: Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.
Jaka reforma? Układ graficzny się zmienił nieco zmienił i wielki płacz. Co jest bardziej zrozumiałe: napis, że wszystkie kursy są niskopodłogowe czy tajemnicza ramka wokół minut?

: 11 mar 2010, 12:27
autor: fraktal
Dla osoby oczytanej napis pod rozkładem jest tak samo zrozumiały jak ramka, dla osoby mniej oczytanej, że tak to oględnie nazwę, bardziej zrozumiała jest ramka, jak i inne symbole graficzne.