: 19 lut 2010, 13:08
Bałagan z tymi nowymi rozkładami zupełnie jak w PKPie.
Sądzę, że większość pracowników ZTM dowiedziała się o zmianie z internetufraktal pisze:Czy w ZTMie nikt nie mógł zrobić takiej burzy mózgów, by dojść do takiego wniosku?
Takie ochrzanianie nic nie daje. To żaden problem szybko załątwić natretnego klienta. A zwłąszcza niegrzecznego. Rzadko się zdarza naprawde trudny pasażer. Szybkiego załatwiania postulatów telefonicznych mozna się nauczyć:drapka pisze:zdarza.
drapka pisze:c) przydałaby się nadzieja, że "zdrowe ochrzanienie" przyniesie jakikolwiek efekt poza odpowiedzią "dziękujemy za przekazane uwagi, życzymy miłego dnia" albo "sam pan jesteś ^%&%$&%$@, do widzenia".
Ja nie powiedziałem, że musi być to załatwiane w niegrzeczny sposób. To nadinterpretacja moich słów. Chyba, że takie słowa jak: "chaos", "bałagan", "źle przygotowany i nieprzemyślany projekt" oraz "niekompetencja urzędników" ktoś uzna za niegrzeczne. A propos - widziałem też rozkład 218 z ramkami i byłem bardzo zdziwiony, bo godziny odjazdów były czytelne, pomimo ramek, a na forum czytałem dość alarmistyczne głosy na ten temat. Choć zaznaczę, że sam noszę okulary i wszystko raczej dobrze widzę.Jarek pisze:Takie ochrzanianie nic nie daje. To żaden problem szybko załątwić natretnego klienta. A zwłąszcza niegrzecznego. Rzadko się zdarza naprawde trudny pasażer.
Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna.fraktal pisze:No i oczywiście, sprawdzając godzinę odjazdu, nie patrzy się pod rozkład, bo i po co. Dopiero po chwili. Skargi nie wiadomo, czy będą, ale na pewno będzie chaos i niedoinformowanie.
Na forum piszemy w języku polskim.zzz pisze:Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna
A ja w odróżnieniu od Ciebie nie muszę swoich twierdzeń opierać tylko na wierze, lecz także na wiedzy. Rozkład powinien być zrozumiały dla wszystkich pasażerów, a nie tylko dla większości. Powinno się dążyć więc do upraszczania rozkładów jazdy, a nie wprowadzania dodatkowego chaosu.zzz pisze:Ja jednak wierze, ze zdecydowana wiekszosc pasazerow dla ktorych kluczowa sprawa jest wysokosc podlogi. Nie jest az tak jak ty niezaradna.
Oznaczenia powinny być w ilu językach zatem?fraktal pisze:Rozkład powinien być zrozumiały dla wszystkich pasażerów, a nie tylko dla większości.
Po wsze czasy Warszawa miała drukować godziny odjazdu w pogarszających czytelność ramkach? Ramki się skończyły, wzór jest nowy więc wypada się z całym zapoznać jeśli nie znalazło się ważnej dla siebie informacji. A jak wypada się z całym zapoznać to i dostrzeże się uwagę pod rozkładem.fraktal pisze:Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta.Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.
Jaka reforma? Układ graficzny się zmienił nieco zmienił i wielki płacz. Co jest bardziej zrozumiałe: napis, że wszystkie kursy są niskopodłogowe czy tajemnicza ramka wokół minut?fraktal pisze:Wystarczą w jednym. Godziny odjazdów każdy cudzoziemiec odczyta.Zresztą jak widzę, większość użytkowników stać tylko na ironię. Natomiast mało kto chce przyznać, że sposób wprowadzenia reformy oraz jej przygotowanie jest po prostu złe. I ja swojego zdania nie zmienię.