Małe modernizacje tramwajowe

Moderator: Wiliam

gfedorynski
Posty: 719
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 12 gru 2014, 16:10

No dobrze i co po tych konsultacjach? Robimy wg projektu TW?

dev
Posty: 676
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 05 mar 2015, 11:27

Zastanawia mnie demontaż całego toru, wraz z słupami i siecią trakcyjną na ulicy Wołoskiej. Tamten tor wydawał się w miarę nowy na betonowych podkładach, czy dobudowa drugiej jezdni wymaga budowy całego torowiska wraz z siecią od nowa?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4924
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 mar 2015, 16:51

Podepnę się pod ten temat z pytaniem, ale czy przy Reducie Wolskiej na łuku nie było wcześniej ograniczenie do 20 km/h? Dziś zauważyłem ograniczenie 40 km/h. Coś się zmieniło, czy moja pamięć mnie zawodzi? :)
ObrazekObrazek

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 06 mar 2015, 17:37

Bywalec pisze:Podepnę się pod ten temat z pytaniem, ale czy przy Reducie Wolskiej na łuku nie było wcześniej ograniczenie do 20 km/h? Dziś zauważyłem ograniczenie 40 km/h. Coś się zmieniło, czy moja pamięć mnie zawodzi? :)
Zgadza się, było 20 w obie strony. Od jakiegoś czasu (parę miesięcy?) na wewnętrznym łuku jest 40, a na zewnętrznym 30. Tak samo podniesiono prędkość z 30 na 40 pod wiaduktem kolejowym między przystankami Sokołowska oraz os. Wolska.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 mar 2015, 20:14

Ano.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 mar 2015, 13:12

Dzieje się, dzieje! Na Puławskiej od Malczewskiego na północ, i od Madalińskiego do Rakowieckiej wysypano nowy tłuczeń! Niebywałe, a najfajniejsze są te ograniczenia do 10km/h. Dobrze że to Veturillo już działa, i 222 jeszcze obok pomyka...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 mar 2015, 13:18

To twoim zdaniem żadnych prac na torach nie należy prowadzić, ponieważ wymaga to czasowego ograniczenia prędkości na odcinkach, gdzie prowadzone są prace? Jak sobie to wyobrażasz, oświeć mnie. Jak na bieżąco konserwować torowisko nie stawiając ograniczeń prędkości i utrzymując ruch?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 mar 2015, 13:27

Przy wysypywaniu tłucznia muszą być ograniczenia - a jak muszą to czy aż do 10km/h?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 11 mar 2015, 14:17

Autobus Czerwon pisze:Przy wysypywaniu tłucznia muszą być ograniczenia - a jak muszą to czy aż do 10km/h?
Zapewne przed wysypaniem nowego tłucznia stary został usunięty, a tor ogólnie "odkopany" czyli teraz wymaga podbicia. Tak ogólnie, to ja rozumiem, że ograniczenia prędkości to tramwajarze, kolejarze, czy drogowcy to na złość reszcie świata wprowadzają, ale bez przesady...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 mar 2015, 15:20

Autobus Czerwon pisze:Przy wysypywaniu tłucznia muszą być ograniczenia - a jak muszą to czy aż do 10km/h?
Otóż: tak.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1645
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 11 mar 2015, 16:22

W al. Waszyngtona też wyrosło ograniczenie, ale tam wymienili też fragment torowiska.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 mar 2015, 16:30

Ja nie rozumiem oburzenia. Ktoś dłubie w torach. Nie z powodu kaprysu, a dlatego, że pewne prace trzeba wykonać. Ponieważ jeżdżenie po rozdłubanych torach może być niebezpieczne, to stoi ograniczenie. Jak skończą dłubać, to ograniczenie zdejmą. Nikt tego złośliwie nie robi, więc w czym tkwi problem? Nie dłubać i przyjąć standard łódzki? Bo to jest alternatywa. Drugą jest zamykanie odcinka. Lepiej będzie? Moim zdaniem postawienie ograniczenia na czas robót i dłubanie z jednoczesnym utrzymaniem ruchu jest najrozsądniejsze.
BTW: nie wiem do dziś czemu zdjęto ograniczenie z Obozowej między Wawrzyszewską a Młynowem w kierunku Pedetu. Przekraczanie tam 40km/h nie jest przyjemne, poczucia bezpieczeństwa też nie ma, jak wagonem trzęsie na boki. O komforcie pasażerów nie wspominam.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 11 mar 2015, 17:28

Szeregowy_Równoległy pisze:Ja nie rozumiem oburzenia.
Ja rozumiem o tyle, że można było o tym pomyśleć zanim rozgrzebano Wołoską, a nie zmniejszać przepustowość teraz, jak dołożono 17 do towarzycha. Dobra, zaraz oburzać się nie ma co, tym niemniej planowanie spartolono, może nie?

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 mar 2015, 18:21

Ile może stać takie ograniczenie?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 mar 2015, 19:07

Szeregowy_Równoległy pisze: Drugą jest zamykanie odcinka. Lepiej będzie?
Osobiście uważam, że zbyt rzadko jest stosowane zamykanie na krótki czas.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ