Strona 11 z 91
: 14 wrz 2007, 10:59
autor: Kleszczu
ŁUKASZ_1 pisze:'Ośrodek Informatyki PKP' dla 405 likwidacja
Zdecydowanie. Niestety zaraz nas Fikander skrzyczy że ten przystanek jest potrzebny
: 14 wrz 2007, 11:50
autor: rudy
Ja to bym też chętnie Mikołajską na trasie 405 skasował.
: 14 wrz 2007, 12:03
autor: Bloom
Przystanek Marcelin dla 176 i 326 nadaje się do zamiany na nz, wsiada tam najwyżej 1 osoba co kilka kursów a Zyndrama z Maszkowic kwalifikuje się jako stały, prawie 100% zatrzymań, okolica się bardzo rozbudowała.
: 14 wrz 2007, 12:22
autor: Mario
Postawię odważną tezę
W związku z wieloma zmianami w KM, w chwili obecnej w zasadzie w ogóle niepotrzebny jest przystanek Centrum 03. Służy on teraz tylko 520 i 522. Koordynacja przystankowa np. 131<->522, czy 520<->inne na Pragę Pd. jest żadna. Tylko szkoda marnujących się tam 2 wiat przystankowych.
Propozycja
Centrum 01 dla ww. linii. A najlepiej w sumie, aby 520 i 522 zatrzymywały się tu i tam. Przewidując argument przepustowości Centrum 01 - ten przystanek już od dawna jest za mały dla zatrzymujących się tam obecnie 10 linii dziennych. Dwie następne bardziej nie zaszkodzą, bo już więcej się nie da.
: 14 wrz 2007, 12:48
autor: Kleszczu
rudy pisze:Ja to bym też chętnie Mikołajską na trasie 405 skasował.
Ja też. Jednakże gdyby na Popularnej wylądowało 517 jak proponowałem w temacie o komunikacji w Ursusie ten przystanek powinien wrócić jako stały.
: 14 wrz 2007, 21:03
autor: Solaris
Płowiecka 02 do likwidacji dla linii
502, 525. Dwie, trzy osoby wysiadające, a opóźnienia generuje spore. Wyprostowanie obu linii przez estakadę, pozwoli usprawnić i przyspieszyć jazdę w
Międzylesie
: 14 wrz 2007, 21:09
autor: SławekM
Może po prostu skasować ten przystanek w kierunku Międzylesia / Starej Miłosnej (mniej więcej jak sztuczka z Handlową, gdzie w jedną stronę dla 410 i 406 jest nż (do centrum), a stały w drugą (do pętli Targówek) )
: 14 wrz 2007, 21:25
autor: Rosa
No dokladnie, chodzi o Plowiecką 02 a nie ten w kierunku Centrum.
: 14 wrz 2007, 22:25
autor: Maciek
ŁUKASZ_1 pisze:'Rozbrat' dla 520
likwidacja
Jestem za!
Ale znając życie zaraz Mobil się czepnie
: 14 wrz 2007, 22:25
autor: R-9 Chełmska
maciek8610 pisze:
Ale znając życie zaraz Mobil się czepnie
Ja też się czepnę!
: 14 wrz 2007, 22:28
autor: mobil one
: 14 wrz 2007, 22:43
autor: Solaris
Mi też się nie podoba przystanek
Rozbrat dla
520, ale biorąc pod uwagę ilość uczniów i studentów korzystających z tego przystanku, zostawmy go już
Jednak uparcie będę się trzymał przy likwidacji przystanku
Płowiecka 02 Międzylesie
: 15 wrz 2007, 6:52
autor: rhemek
Popieram, ten przystanek jest niepotrzebny.
Pasażerowie udający sie w strone Międzylesia/miłosnej mają autobusy po drugiej stronie , to samo wysiadający z kierunku centrum.
A generuje on zawsze z 3 minuty opóźnienia, a gdy jest korek, to nawet z 10-15...
: 15 wrz 2007, 21:50
autor: jasiu
co do niepotrzebnych przystanków to na pewno Kanał Gocławski (szczególnie w strone Grochowa) - jakieś 200 m dalej jest następny przystanek...
: 15 wrz 2007, 22:04
autor: Glonojad
Ja tylko napomknę, że wielokrotnie kwestia likwidacji przystanku wcale nie jest banalna. Dotyczy to co najmniej dwóch przypadków:
a) strefy śródmiejskiej, gdzie ilość pasażerów korzystająca z komunikacji jest bardzo duża, a gęściej rozłożone przystanki istotnie skracają drogi dojśca wielu pasażerom; ponadto, wycięcie przystanków może po prostu przeciażyć sąsiednie przystanki, wydłużając koszmarnie czas wymian i w efekcie powodować straty czasu porównywalne z dodatkowym przystankiem, ale bez korzyści dla pasażerów. Przykładem takiego przystanku jest np. SMYK dla tramwajów, być może także DALEKA czy KINO OCHOTA.
b) przystanki w strefie podmiejskiej, gdzie autobusy kursują rzadko, a drogi dojścia do samej trasy są już dalekie. Wówczas np. wprowadzenie połowy kursów jako czerwonych możę spowodować, że te 20-30 sekund oszczędzone przez pasażerów na pokładzie pojazdu może nie równoważyć wydłużonego czasu oczekiwania pasażerów na pominiętym przystanku.