GĂłrczewska

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10717
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 gru 2011, 18:48

bartoni722 pisze:Ja tam słyszałem wręcz o niezabieralności tej linii! Zresztą, rozmawiamy o porannych kursach przez most, więc co tu ma do rzeczy frekwencja po 18:00?
Słyszałem.

Rozmawiamy o 527+512 w jedno. Poranne kursy przez most może zapewnić 460 akurat, zresztą i popołudniowe by mogło. 6 brygad to co 8 minut na Targówek (skrótem) z 10-minutowym postojem na Ratuszu by wystarczyło.
ŁK

bartoni722
Posty: 12145
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 gru 2011, 18:52

Łukasz pisze:Słyszałem.
Czyli moja koleżanka zmyśla, a i forumowicze aktywnie działający w temacie o niezabieralności kłamią.
Pięciokrotnie niezabieralne 226 z przystanku Dw. Wileński w kierunku Metra Ratusz Arsenał w godzinach porannych.
Niezabieralne:

8817 na 226, 7:40 Wilenski
Łukasz pisze:Rozmawiamy o 527+512 w jedno.
Tak, ale niektórzy się czepiają, że będzie za mało kursów przez most rano.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10717
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 gru 2011, 18:56

bartoni722 pisze:
Łukasz pisze:Słyszałem.
Czyli moja koleżanka zmyśla, a i forumowicze aktywnie działający w temacie o niezabieralności kłamią.
Rano to wszystko jest prawdopodobnie niezabieralne.
ŁK

bartoni722
Posty: 12145
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 gru 2011, 19:00

Dlategoż twierdzę, że przy obcięciu kilku kursów poprzez połączenie 512 i 527, należałoby coś dodać (np. właśnie na 226).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 06 gru 2011, 20:15

Przecież ilość kursów się nie zmniejszy... Wychodzi te 5-6 brygad mniej ale odpadają nam postoje przynajmniej 2-3 wozów na drugiej, kasowanej linii. Także w ruchu pozostaje podobna ilość wozów.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

bartoni722
Posty: 12145
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 gru 2011, 20:17

No, tak, tego nie uwzględniłem. :P Czyli ashir i przyjaciele, wiedzcie, że nie zamierzam rozrzedzać porannych kursów przez most.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 gru 2011, 21:28

To 226 jest rano niezabieralne w stronę Wiatracznej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 gru 2011, 22:22

bartoni722 pisze:No, tak, tego nie uwzględniłem. :P Czyli ashir i przyjaciele, wiedzcie, że nie zamierzam rozrzedzać porannych kursów przez most.
Ale ty proponowałeś puścić tą linię co 6-7 minut w szczycie, a to jest zmniejszenie liczby kursów. :-"

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 06 gru 2011, 22:24

Takie pytanie od górczanina, po spojrzeniu na nazwę tematu: czy na Górczewskiej mamy jakiś most? Ja rozumiem, 512 (moja nowa miłość, może moja lepsza połowa wybaczy...), ale rozdrabniać poranne problemy Wileńszczyzny?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 gru 2011, 13:02

Rozmawiamy teraz o pomyśle połączenia jednej z linii z Górczewskiej z 527. Uważam, że pomysł jest bez sensu, bo zakłada grzebanie przy w miarę optymalnym rozkładzie linii 527.
Desert pisze:Przecież ilość kursów się nie zmniejszy... Wychodzi te 5-6 brygad mniej ale odpadają nam postoje przynajmniej 2-3 wozów na drugiej, kasowanej linii. Także w ruchu pozostaje podobna ilość wozów.
Ale lepiej policz to bardzo dokładnie, aby poprzeć swą tezę. I jeszcze uwzględnij brak brygad robiących przelot w nadświetlnej z Muranowa na Srałołękę.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 17:07

Jak to się ma do pętli na Skarbka? Zrobili ją już? Ale zapewne dalej nie jest ekspediowana.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12145
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 gru 2011, 17:09

Dalej jest to postój w ulicy..
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 17:11

Zatem
Nic osobistego, ale pomysł jest do bani :P Pamiętaj, że nie ma normalnej pętli na Skarbka.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12145
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 gru 2011, 17:14

Dobra, ok. Jesteście przeciw, to się nie upieram.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 21 sty 2013, 21:49

Witam wszystkich!

Budowa ronda na Górczewskiej idzie powoli do przodu, a tym samym skończą się objazdy. Jak wszyscy wiemy jest to doskonały czas do zmian komunikacyjnych. Dlatego proponuję, aby się zastanowić właśnie nad zmianami w tym rejonie.

Przede wszystkim unażądowić Fort Blizne dla 149 oraz uzwyklnić (zmienić na stały ;) ) przystanek Kocjana. A poza tym:

Skrócić 154 do Koła. Albo połączyć z 201 i przeciągnąć do Nowego Bemowa.
...-Redutowa-Ciołka-Księcia Bolesława-Osmańczyka-Nowe Bemowo.

Z moich obserwacji wynika, że 154 jeździ słabo zapełniony na odcinku Stare Bemowo-Jana Olbrachta. Napełnia się dopiero od Olbrachta/Redutowej. A i 159 przyda się wzmocnienie. Natomiast w relacji Lazurowa/Kaliskiego wystarczające jest 122.

Zapraszam do dyskusji!

ODPOWIEDZ