Strona 11 z 31

: 13 lip 2012, 19:54
autor: Krzysiek_S
Dobre pytanie ! 8-(
Na razie kładą jeszcze asfalt , a przy Wiązanej jeszcze robią podłączenia...

: 20 lip 2012, 12:39
autor: Krzysiek_S
ZTM pisze:Budowa kolektora W – przywrócenie ruchu na ul. Zwoleńskiej

od 21.07.2012 (sobota)

W związku z kolejnym etapem budowy kolektora W i związanym z tym przywróceniem ruchu na ul. Zwoleńskiej przy jednoczesnym utrzymaniu braku możliwości przejazdu ul. Trakt Lubelski pomiędzy ul. Zwoleńską a Lucerny oraz ciągiem ulic Lucerny-Kadetów w kierunku wschodnim od dnia 21.07 br. (sobota), od początku kursowania linii dziennych wprowadza się następujące zmiany w kursowaniu linii 142, 147, 213, 225, 702 oraz Z19:

linie 142 i 702 skierowane zostaną na poniższą trasę objazdową (w obu kierunkach):

WIATRACZNA – … – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski – Lucerny – Szpotańskiego – Zwoleńska – Trakt Lubelski - Wał Miedzeszyński – … – ALEKSANDRÓW/URZĄD MIASTA;

linia 147 skierowana zostanie na poniższą trasę objazdową (w obu kierunkach):

DW. WSCHODNI – … – Fieldorfa – Wał Miedzeszyński – Trakt Lubelski – Zwoleńska – Żegańska – … – WIŚNIOWA GÓRA ;

linia 213 skierowana zostanie na poniższą trasę objazdową:

w kierunku krańca BŁOTA:

GOCŁAW – … – Fieldorfa – Jugosłowiańska – Bora-Komorowskiego – Trasa Siekierkowska – Płowiecka – Trakt Lubelski – Lucerny – … – BŁOTA;

w kierunku krańca GOCŁAW trasa nie ulega zmianie.

Jednocześnie zmienia się przystanek krańcowy linii 213 na krańcu GOCŁAW z przystanku 05 na 02. Przystanek 05 dla linii 213 będzie obowiązywał jako przelotowy. Dla linii 225 w okresie obowiązywania powyższego etapu budowy jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 05 (zamiast 02).;

linia Z19 zostanie skierowana na trasę:

KOMBAJNISTÓW (tymczasowa pętla) – Bronowska – Wał Miedzeszyński – Trakt Lubelski – Borków – Juhasów – Mrówcza – Żegańska – Szpotańskiego - Widoczna – PKP WAWER;

Wznawia się funkcjonowanie przystanków:

PKP WAWER 04
ZWOLEŃSKA 01 i 04;
CYLICHOWSKA 01 i 02;
BORKÓW 02.
WIĄZANA 01 i 02;
MOTYLKOWA 01 i 02;
ŻONKILOWA 01 i 02;
ROGATKOWA 01;

Kursowanie linii 142, 147, 213, 702 oraz Z19 będzie odbywać się wg specjalnych rozkładów jazdy.

Dotychczasowe trasy linii 119, 305, N72 i N75 pozostają bez zmian.
Dodac należy , że przy okazji zmian około metrowych zmienia się rozkład linii 125 i 525 teraz koordynacja będzie o wiele lepsza.
A wracając do zmian około kolektorowych to za 10 dni powinna wrócic na swoją trasę linia 213 w obie kierunki.

: 01 sie 2012, 13:57
autor: cns80
Krzysiek_S pisze:A wracając do zmian około kolektorowych to za 10 dni powinna wrócic na swoją trasę linia 213 w obie kierunki.
Prawie się udało ;) Tylko ten najbardziej interesujący mnie fragment oczywiście się nie udał :)
Pogubiłem się w tych harmonogramach: Kiedy oddają rondo na Lucerny i przywracają 119 ?
I kiedy oddają odcinek TL od Zwoleńskiej do Bronowskiej ?

: 01 sie 2012, 14:21
autor: Krzysiek_S
cns80 pisze:Prawie się udało ;) Tylko ten najbardziej interesujący mnie fragment oczywiście się nie udał :)
Pogubiłem się w tych harmonogramach: Kiedy oddają rondo na Lucerny i przywracają 119 ?
I kiedy oddają odcinek TL od Zwoleńskiej do Bronowskiej ?
To co podawałem było według harmonogramu z maja , aktualnie rondo wraz z częścią Kadetów i likwidacją wahadła ma byc otwarte 18 sierpnia [ sobota] . Info od biura koordynacji ....
Odcinek Zwoleńska - Bronowska nie wiem kiedy otworzą , miał byc 15 sierpnia ale.... nie chciałbym znowu błędnie podac #-o
Co do 119 to zapomnij o tej linii na ulicy Lucerny do końca roku.
213 pojedzie tylko prosto Kadetów i byc może coś jeszcze... ale nie 119.
Jeśli coś się sprawdzi to czekają nas jeszcze inne utrudnienia i byc może wahadła . Mówię ściśle o rejonie Zastów - Wawer.

: 20 sie 2012, 16:02
autor: Bastian
Udostępniam temat wydzielony z ogólnego wawerskiego, który jeszcze poczeka na decyzję, co do swego losu. Have fun! ;)

: 20 sie 2012, 16:24
autor: Krzysiek_S
Dzięki. Myślę , że może warto zamknąc temat "Komunikacja w Wawrze" na wieki[ tylko do wglądu] bo nic dobrego nie przyniósł [ 213 inna historia] . I rozpocząc nową historie na bazie nowego lub jeszcze innego tematu w chwili jakiś konkretów.
Teraz do końca roku raczej innych nowości niż kolektorowych nie będzie.
Może tak byc?

: 20 sie 2012, 16:27
autor: rhemek
Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?

: 20 sie 2012, 16:37
autor: Krzysiek_S
rhemek pisze:Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?
Jest jakby więcej osób w 213 , a co do 142 na Lucerny to trudno mi się wypowiedziec , bo rzadko kiedy z niej korzystam na tym odcinku. Za to 305 zyskało pasażerów po przełożeniu na Lucerny. :D
Co do pomysłu zetki to raczej na Gocław , jeśli wzmocnienie odcinkowe linii 213 nie zrobic?
Jeśli zajdzie taka potrzeba od września.

: 20 sie 2012, 16:42
autor: rhemek
Moze wersja 213 na trasie Miedzylesie Lucerny, Kadetow Goclaw?

: 21 sie 2012, 7:38
autor: cns80
rhemek pisze:Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?

Moim zdaniem mimo wszelkich przeciwności 119 powinno pojechać Kadetów. Ewentualnie Siekierkowską, Płowiecką i TL.
Z tego co widzę ludzie wolą 119/213, bo do 142 rzadko ktoś wsiada, a do 305 w ogóle nikt.
Krzysiek_S pisze:Za to 305 zyskało pasażerów po przełożeniu na Lucerny. :D
Ciekawe gdzie ;) Dziś przy kościele tylko powachlował drzwiami, a przy Pielęgniarek w ogóle się nie zatrzymał i wyprzedził 213.
Krzysiek_S pisze:Co do pomysłu zetki to raczej na Gocław , jeśli wzmocnienie odcinkowe linii 213 nie zrobic?
Tylko że na Gocław jest czym dojechać, a na Bronowską jak zauważył rhemek nie. Moim zdanie powinna być zetka z Bronowskiej przez WM - Kadetów - Lucerny - Szpotańskiego i do Międzylesia lub większą pętlą przez Gocław (jeśli ludzie z Bronowskiej tego potrzebują). A za to 119 ewidentnie powinno wrócić na Lucerny, a jeśli by się udała także na Kadetów.

: 21 sie 2012, 11:46
autor: Krzysiek_S
Ciekawe gdzie ;) Dziś przy kościele tylko powachlował drzwiami, a przy Pielęgniarek w ogóle się nie zatrzymał i wyprzedził 213.
Nie mam obrazu 305 z Lucerny tylko z Traktu , a tu ma wyraźnie lepszą frekwencje przez cały dzień niż miał na poprzedniej trasie stałej.
cns80 pisze:Moim zdaniem mimo wszelkich przeciwności 119 powinno pojechać Kadetów. Ewentualnie Siekierkowską, Płowiecką i TL.
Z tego co widzę ludzie wolą 119/213, bo do 142 rzadko ktoś wsiada, a do 305 w ogóle nikt.
Teraz nie wolą 119 bo jej nie ma na Lucerny. 213 z tego co zauważyłem ma teraz lepszą frekwencje niż w poprzednie wakacje. A po wakacjach klientów będzie o połowę więcej . Może byc niezabieralnośc w niektórych kursach , szczególnie rano. Stąd też propozycja wyznaczenia dodatkowych kursów 213 na trasie skróconej .
Co do 142/702 to trochę osób wysiada , jadąc z bazarków na Grochowie... poza szczytem :D
Co do dodatkowej zetki , Z19 niestety świeci pustkami , więc podobna linia z Lucerny na Kombajnistów też frekwencją nie powali. Może będzie troszkę więcej osób jak w Z19 bo Biedronkę otworzą i dojazd do Gimnazjum z Zerznia.
Jeśli lokalna konkurencyjna dla mnie prasa nie kłamie słowami Pani z MPWIK to ruch Zwoleńska - Bronowska przywrócą od 1 października , a do Lucerny 1 listopada.
Jak otworzą do Bronowskiej zamykają odcinek do hotelu i Borowieckiej dalej.
Zrobiłem już krok w celu weryfikacji podanych danych i wkrótce podam co i jak. A w przyszłym roku od marca wszystko od nowa :-$ Później kopanie Lucerny, Mrówczej... ;-)
Myślę , że od listopada lub prędzej od grudnia/ stycznia cały układ wróci do stanu przed budowy. Nikt nie będzie projektował nowego układu jak są plany ponownego rozgrzebania w kolejnym roku oraz zajęcia następnych odcinków i ulic.
Taki stały układ będzie chyba możliwy dopiero koło 2014 roku jak nie później.

: 21 sie 2012, 12:59
autor: cns80
Krzysiek_S pisze:Teraz nie wolą 119 bo jej nie ma na Lucerny.
Ale jęczą że chcą przywrócenia.
Krzysiek_S pisze:213 z tego co zauważyłem ma teraz lepszą frekwencje niż w poprzednie wakacje. A po wakacjach klientów będzie o połowę więcej . Może byc niezabieralnośc w niektórych kursach , szczególnie rano.
Bo pasażerowie zabranej 119 też czymś jeździć muszą.
Krzysiek_S pisze:Stąd też propozycja wyznaczenia dodatkowych kursów 213 na trasie skróconej .
Zdecydowanie lepsze byłoby tu 119 bo dawałoby więcej możliwości obsługując przy okazji odcinek niezabieralny.

: 21 sie 2012, 13:29
autor: Krzysiek_S
cns80 pisze:Zdecydowanie lepsze byłoby tu 119 bo dawałoby więcej możliwości obsługując przy okazji odcinek niezabieralny.
Trochę OT w tym akurat temacie. Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje... Wtedy takie 119 mogłoby byc silne . A 213 przez Ostrobramską [ luźny pomysł] zamiast 168. OT
Wracając do dnia dzisiejszego. Ja patrze realnie co może byc. I obecnie do końca robót kolektorowych nie ma szans na powrót 119 na Lucerny. Dlatego jak będzie hipotetycznie niezabieralnośc w 213 warto dodac dodatkowe skrócone kursy.
Jak już mówiłem 119 raczej wróci od listopada [ do końca roku] na starą trasę.

: 21 sie 2012, 13:39
autor: cns80
Krzysiek_S pisze:Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje...
W projekcie planu zagospodarowania przestrzennego nie ma możliwości wpuszczenia autobusu na Nowozabielską co moim zdaniem jest potwornym błędem.

: 21 sie 2012, 13:49
autor: Krzysiek_S
cns80 pisze:
Krzysiek_S pisze:Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje...
W projekcie planu zagospodarowania przestrzennego nie ma możliwości wpuszczenia autobusu na Nowozabielską co moim zdaniem jest potwornym błędem.
No właśnie , warto zrobic silne 119 , ale bez zaliczenia linii z Gocławia traci dużo na swej wartości. W projekcie planu były zaznaczone przystanki na Nowozabielskiej ale nie na całej ulicy , która zresztą nie dochodziła do Stoczniowców. A obecnie projektowana ulica ma dojśc do ronda przy TS , tylko właśnie ma miec chyba tylko 5 czy 5,5 metra przynajmniej miejscami co dyskwalifikuje ją na zbiorkom...