: 13 lip 2012, 19:54
Dobre pytanie !
Na razie kładą jeszcze asfalt , a przy Wiązanej jeszcze robią podłączenia...
Na razie kładą jeszcze asfalt , a przy Wiązanej jeszcze robią podłączenia...
Dodac należy , że przy okazji zmian około metrowych zmienia się rozkład linii 125 i 525 teraz koordynacja będzie o wiele lepsza.ZTM pisze:Budowa kolektora W – przywrócenie ruchu na ul. Zwoleńskiej
od 21.07.2012 (sobota)
W związku z kolejnym etapem budowy kolektora W i związanym z tym przywróceniem ruchu na ul. Zwoleńskiej przy jednoczesnym utrzymaniu braku możliwości przejazdu ul. Trakt Lubelski pomiędzy ul. Zwoleńską a Lucerny oraz ciągiem ulic Lucerny-Kadetów w kierunku wschodnim od dnia 21.07 br. (sobota), od początku kursowania linii dziennych wprowadza się następujące zmiany w kursowaniu linii 142, 147, 213, 225, 702 oraz Z19:
linie 142 i 702 skierowane zostaną na poniższą trasę objazdową (w obu kierunkach):
WIATRACZNA – … – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski – Lucerny – Szpotańskiego – Zwoleńska – Trakt Lubelski - Wał Miedzeszyński – … – ALEKSANDRÓW/URZĄD MIASTA;
linia 147 skierowana zostanie na poniższą trasę objazdową (w obu kierunkach):
DW. WSCHODNI – … – Fieldorfa – Wał Miedzeszyński – Trakt Lubelski – Zwoleńska – Żegańska – … – WIŚNIOWA GÓRA ;
linia 213 skierowana zostanie na poniższą trasę objazdową:
w kierunku krańca BŁOTA:
GOCŁAW – … – Fieldorfa – Jugosłowiańska – Bora-Komorowskiego – Trasa Siekierkowska – Płowiecka – Trakt Lubelski – Lucerny – … – BŁOTA;
w kierunku krańca GOCŁAW trasa nie ulega zmianie.
Jednocześnie zmienia się przystanek krańcowy linii 213 na krańcu GOCŁAW z przystanku 05 na 02. Przystanek 05 dla linii 213 będzie obowiązywał jako przelotowy. Dla linii 225 w okresie obowiązywania powyższego etapu budowy jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 05 (zamiast 02).;
linia Z19 zostanie skierowana na trasę:
KOMBAJNISTÓW (tymczasowa pętla) – Bronowska – Wał Miedzeszyński – Trakt Lubelski – Borków – Juhasów – Mrówcza – Żegańska – Szpotańskiego - Widoczna – PKP WAWER;
Wznawia się funkcjonowanie przystanków:
PKP WAWER 04
ZWOLEŃSKA 01 i 04;
CYLICHOWSKA 01 i 02;
BORKÓW 02.
WIĄZANA 01 i 02;
MOTYLKOWA 01 i 02;
ŻONKILOWA 01 i 02;
ROGATKOWA 01;
Kursowanie linii 142, 147, 213, 702 oraz Z19 będzie odbywać się wg specjalnych rozkładów jazdy.
Dotychczasowe trasy linii 119, 305, N72 i N75 pozostają bez zmian.
Prawie się udało Tylko ten najbardziej interesujący mnie fragment oczywiście się nie udałKrzysiek_S pisze:A wracając do zmian około kolektorowych to za 10 dni powinna wrócic na swoją trasę linia 213 w obie kierunki.
To co podawałem było według harmonogramu z maja , aktualnie rondo wraz z częścią Kadetów i likwidacją wahadła ma byc otwarte 18 sierpnia [ sobota] . Info od biura koordynacji ....cns80 pisze:Prawie się udało Tylko ten najbardziej interesujący mnie fragment oczywiście się nie udał
Pogubiłem się w tych harmonogramach: Kiedy oddają rondo na Lucerny i przywracają 119 ?
I kiedy oddają odcinek TL od Zwoleńskiej do Bronowskiej ?
Jest jakby więcej osób w 213 , a co do 142 na Lucerny to trudno mi się wypowiedziec , bo rzadko kiedy z niej korzystam na tym odcinku. Za to 305 zyskało pasażerów po przełożeniu na Lucerny.rhemek pisze:Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?
rhemek pisze:Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?
Ciekawe gdzie Dziś przy kościele tylko powachlował drzwiami, a przy Pielęgniarek w ogóle się nie zatrzymał i wyprzedził 213.Krzysiek_S pisze:Za to 305 zyskało pasażerów po przełożeniu na Lucerny.
Tylko że na Gocław jest czym dojechać, a na Bronowską jak zauważył rhemek nie. Moim zdanie powinna być zetka z Bronowskiej przez WM - Kadetów - Lucerny - Szpotańskiego i do Międzylesia lub większą pętlą przez Gocław (jeśli ludzie z Bronowskiej tego potrzebują). A za to 119 ewidentnie powinno wrócić na Lucerny, a jeśli by się udała także na Kadetów.Krzysiek_S pisze:Co do pomysłu zetki to raczej na Gocław , jeśli wzmocnienie odcinkowe linii 213 nie zrobic?
Nie mam obrazu 305 z Lucerny tylko z Traktu , a tu ma wyraźnie lepszą frekwencje przez cały dzień niż miał na poprzedniej trasie stałej.Ciekawe gdzie Dziś przy kościele tylko powachlował drzwiami, a przy Pielęgniarek w ogóle się nie zatrzymał i wyprzedził 213.
Teraz nie wolą 119 bo jej nie ma na Lucerny. 213 z tego co zauważyłem ma teraz lepszą frekwencje niż w poprzednie wakacje. A po wakacjach klientów będzie o połowę więcej . Może byc niezabieralnośc w niektórych kursach , szczególnie rano. Stąd też propozycja wyznaczenia dodatkowych kursów 213 na trasie skróconej .cns80 pisze:Moim zdaniem mimo wszelkich przeciwności 119 powinno pojechać Kadetów. Ewentualnie Siekierkowską, Płowiecką i TL.
Z tego co widzę ludzie wolą 119/213, bo do 142 rzadko ktoś wsiada, a do 305 w ogóle nikt.
Ale jęczą że chcą przywrócenia.Krzysiek_S pisze:Teraz nie wolą 119 bo jej nie ma na Lucerny.
Bo pasażerowie zabranej 119 też czymś jeździć muszą.Krzysiek_S pisze:213 z tego co zauważyłem ma teraz lepszą frekwencje niż w poprzednie wakacje. A po wakacjach klientów będzie o połowę więcej . Może byc niezabieralnośc w niektórych kursach , szczególnie rano.
Zdecydowanie lepsze byłoby tu 119 bo dawałoby więcej możliwości obsługując przy okazji odcinek niezabieralny.Krzysiek_S pisze:Stąd też propozycja wyznaczenia dodatkowych kursów 213 na trasie skróconej .
Trochę OT w tym akurat temacie. Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje... Wtedy takie 119 mogłoby byc silne . A 213 przez Ostrobramską [ luźny pomysł] zamiast 168. OTcns80 pisze:Zdecydowanie lepsze byłoby tu 119 bo dawałoby więcej możliwości obsługując przy okazji odcinek niezabieralny.
W projekcie planu zagospodarowania przestrzennego nie ma możliwości wpuszczenia autobusu na Nowozabielską co moim zdaniem jest potwornym błędem.Krzysiek_S pisze:Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje...
No właśnie , warto zrobic silne 119 , ale bez zaliczenia linii z Gocławia traci dużo na swej wartości. W projekcie planu były zaznaczone przystanki na Nowozabielskiej ale nie na całej ulicy , która zresztą nie dochodziła do Stoczniowców. A obecnie projektowana ulica ma dojśc do ronda przy TS , tylko właśnie ma miec chyba tylko 5 czy 5,5 metra przynajmniej miejscami co dyskwalifikuje ją na zbiorkom...cns80 pisze:W projekcie planu zagospodarowania przestrzennego nie ma możliwości wpuszczenia autobusu na Nowozabielską co moim zdaniem jest potwornym błędem.Krzysiek_S pisze:Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje...