Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Będzie dodatkowe miejsce na wózki dziecinne naprzeciw 3 drzwi (wymóg SIWZ) oraz układ siedzeń 1+1 w całym tramwaju (pomysł autorski Pesy, umożliwiony zapisami SIWZ).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Może. Zrozumiał o co chodzi? Zrozumiał. Na skargę na skandaliczny poziom językowy moich postów zawsze możesz pobiec na WC do odpowiedniego wątku, a nie zaśmiecać ten...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
ciekawe jak się będzie miała pojemność 'ulepszonej' pesy do tej już eksploatowanej. z jednej strony teoretycznie zwiększa się poprzez poszerzenie korytarza między siedzeniami, z drugiej - tramwaj będzie krótszy o dwa metry. a krótszy ma być właśnie dlatego, że poprzez brak jednego rzędu siedzeń i tym samym większą liczbę stojących pasażerów zwiększa się nacisk na ramę pudła - trzeba je więc skrócić. brzmi to trochę jak 'zamienił stryjek siekierkę na kijek'..
Ekhem ekhem, viewtopic.php?p=429412#429412 Tak trudno zajrzeć dwie strony wcześniej?8833 pisze:A wiadomo, jak te tramy będą wyglądać
15/12/2005-12/7/2019
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No nie do końca, bo jednak szerokość przejścia przez tramwaj będzie dzięki temu większa.blinski pisze:trzeba je więc skrócić. brzmi to trochę jak 'zamienił stryjek siekierkę na kijek'..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Hmm. A pamiętasz, co napisałeśTLG pisze:Ekhem ekhem, viewtopic.php?p=429412#429412 Tak trudno zajrzeć dwie strony wcześniej?8833 pisze:A wiadomo, jak te tramy będą wyglądać
Co prawda wcale nie jest powiedziane, że PESA będzie właśnie tak wyglądać, ale na tę chwile jest to najbardziej aktualne wzornictwo. I tak pewnie pozostanie do dnia podpisania umowy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nic nowszego nie ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
@8833: http://tramwar.republika.pl/u-pesa2009-01.html więcej ZTCW nie ma...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poprawka: jest, ale nie ma tego w sieci i ja na oczy też nie widziałem (od razu zastrzegam).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
wiedziałem, że gdzieś dzwoni..TLG pisze:Nie na ramę (jako takiej ramy ta konstrukcja nie posiada), a chodzi o dopuszczalny nacisk na oś. Oczywiście wiąże się to z powierzchnią dla pasażerów stojących, ale tę zmianę postulowano już znacznie wcześniej.
[ Dodano: |23 Maj 2009|, 2009 11:04 ]
no tak, ale czy nominalnie ilość miejsc tak znacząco dzięki temu wzrośnie, skoro tramwaj ma być krótszy? a przecież o to chodzi, a nie o szerokość przejścia samą w sobie.Glonojad pisze:No nie do końca, bo jednak szerokość przejścia przez tramwaj będzie dzięki temu większa.