Sygnalizacja świetlna (skrzyżowania bez tramwajów!)

Moderator: Wiliam

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 25 cze 2010, 11:20

ponownie Gorczewska/Prym 1000lecia brak sygnalizacji od wczorajszego wieczora do dzisiejszego ranka - to chyba juz standard gdy wiekszy deszcz popada

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 cze 2010, 17:04

A dzisiaj od rana do mniej więcej 13 rondo ONZ pozbawione świateł.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 cze 2010, 19:43

Walas pisze:Co do sygnalizacji świetlnej to chciałem powiedzieć że na skrzyż. Conrada i Powstańców Śląskich(tak jak skręca 114 w kier. Podgrodzia) są tak debilnie ustawione światła że to szok ](*,) . Wjeżdzasz na zielonym-ale czekasz jak Ci z Kochanowskiego przejadą i jak tak czekasz aż oni przejadą to już z Powstańców ruszają i musisz się wpychać i doprowadzać do sytuacji kolizyjnej.
Nie, to znaczy, że się niepotrzebnie na piątego czy szóstego wjeżdżało na skrzyżowanie. Wypadałoby, aby kierowcy zawodowi umieli skręcać na zielonym ogólnym (jak rozumiem "problem" dotyczy kierowców autobusów, w których kabinach jechałeś). Te same problemy są zawsze, gdy nie ma wydzielonej strzałki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 cze 2010, 20:22

Glonojad pisze:Nie, to znaczy, że się niepotrzebnie na piątego czy szóstego wjeżdżało na skrzyżowanie. Wypadałoby, aby kierowcy zawodowi umieli skręcać na zielonym ogólnym
tak byłoby idealnie, ale to chyba możliwe w krajach o wyższej kulturze jazdy, gdzie jest cień szansy, że jak nie będziesz się wpychać, to ktoś Cię wpuści...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 cze 2010, 20:25

Nie o wpuszczanie chodzi. Chodzi o to, że wjeżdżać to można, póki się jest na tej dalszej akumulacji, czyli nawet po zmianie świateł będzie się dało zjechać. Bez wpychania i wpuszczania. Na tamtym skrzyżowaniu jest to możliwe dla 2-3 pojazdów.

Wjeżdżanie na torowisko czy wręcz na jezdnię dla tego kierunku poprzecznego, w którym nie chcemy jechać, jest chamstwem i wpychaniem się właśnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 25 cze 2010, 23:02

Glonojad pisze:Nie o wpuszczanie chodzi. Chodzi o to, że wjeżdżać to można, póki się jest na tej dalszej akumulacji, czyli nawet po zmianie świateł będzie się dało zjechać. Bez wpychania i wpuszczania. Na tamtym skrzyżowaniu jest to możliwe dla 2-3 pojazdów.

Wjeżdżanie na torowisko czy wręcz na jezdnię dla tego kierunku poprzecznego, w którym nie chcemy jechać, jest chamstwem i wpychaniem się właśnie.
Wez przestan opowiadac takie rzeczy. Jak w ogole widzisz skret autobusem bez wjezdzania na ta jezdnie czy torowisko? W ogole w zadnym przepisie nie ma rozroznienia blizszej czy dalszej akumulacji. To ze sie nie da zjechac ze skrzyzowania to jest zasluga projektanta sygnalizacji, ktory na ewakuacje nie dal czasu stosownie do rozmiaru skrzyzowania.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 26 cze 2010, 11:37

Glonojad pisze:Nie o wpuszczanie chodzi. Chodzi o to, że wjeżdżać to można, póki się jest na tej dalszej akumulacji, czyli nawet po zmianie świateł będzie się dało zjechać. Bez wpychania i wpuszczania. Na tamtym skrzyżowaniu jest to możliwe dla 2-3 pojazdów.
No tak, ale jak już się wjedzie jako ten 3, a pani w 1 pojeździe się przez komórkę zagada i prześpi moment zatrzymania pojazdów z przeciwka, to teżsię może zrobić problem. A wtedy wyjściem jest chyba tylko czekanie pod zielonym na sygnalizatorze na wolny przejazd.
Popatrz, jaka franca!

Walas
Posty: 17155
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 cze 2010, 11:40

Glonojad pisze:
Walas pisze:Co do sygnalizacji świetlnej to chciałem powiedzieć że na skrzyż. Conrada i Powstańców Śląskich(tak jak skręca 114 w kier. Podgrodzia) są tak debilnie ustawione światła że to szok ](*,) . Wjeżdzasz na zielonym-ale czekasz jak Ci z Kochanowskiego przejadą i jak tak czekasz aż oni przejadą to już z Powstańców ruszają i musisz się wpychać i doprowadzać do sytuacji kolizyjnej.
Nie, to znaczy, że się niepotrzebnie na piątego czy szóstego wjeżdżało na skrzyżowanie. Wypadałoby, aby kierowcy zawodowi umieli skręcać na zielonym ogólnym (jak rozumiem "problem" dotyczy kierowców autobusów, w których kabinach jechałeś). Te same problemy są zawsze, gdy nie ma wydzielonej strzałki.
Chciałem powiedzieć że mnie chodziło o to że jadąc tym 114 to na skrzyżowanie wjeżdzałem jako pierwszy.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 26 cze 2010, 11:55

Walas pisze:hciałem powiedzieć że mnie chodziło o to że jadąc tym 114 to na skrzyżowanie wjeżdzałem jako pierwszy.
Też jest to możliwe. Gdyby jadący z przeciwka robili to, co się powinno robić kiedy się zapala pomarańćzowe i gaśnie zielona strzałka, moze nie byłoby problemu. Ale wystarczy, że trafi się łajza, która skręca w prawo i zgaśnięta strzałka, pomarańczowe światło ani nawet czerwone nie jest dla niej przeszkodą - zanim takiego przepuścisz, już jadą i trąbią od poprzecznej
Popatrz, jaka franca!

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 26 cze 2010, 11:59

Walas pisze:Chciałem powiedzieć że mnie chodziło o to że jadąc tym 114 to na skrzyżowanie wjeżdzałem jako pierwszy.
To wiele tlumaczy skoro ty prowadzisz :P

Ale to raczej nie problem dlugosci czerwonego miedzy fazami, a jezdzenia na "poznym zoltym". Ale zaczynajc projektowac sygnalizacje, przy zalozeniu ze w pierwszych sekundach czerwonego dalej beda ludzie jezdzic do niczego sie ne dojdzie.

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 26 cze 2010, 12:35

zzz pisze:Ale to raczej nie problem dlugosci czerwonego miedzy fazami, a jezdzenia na "poznym zoltym". Ale zaczynajc projektowac sygnalizacje, przy zalozeniu ze w pierwszych sekundach czerwonego dalej beda ludzie jezdzic do niczego sie ne dojdzie.
To problem jednego i drugiego. Nie ma potrzeby zakladac, ze ludzie beda jezdzic na czerwonym, po prostu na opuszczenie skrzyzowania nawet przez te 3 pojazdy musi byc kilka sekund czasu.

Walas
Posty: 17155
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 cze 2010, 13:01

zzz pisze:
Walas pisze:Chciałem powiedzieć że mnie chodziło o to że jadąc tym 114 to na skrzyżowanie wjeżdzałem jako pierwszy.
To wiele tlumaczy skoro ty prowadzisz :P
Nie nie ja prowadzę tylko jak jadę tym 114 i kierowca wjedzie jako pierwszy na zielonym i czeka aż Ci z Kochanowskiego przejadą to juz ruszają Ci z Powstańców.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 cze 2010, 22:12

Walas pisze:
zzz pisze:To wiele tlumaczy skoro ty prowadzisz :P
Nie nie ja prowadzę tylko jak jadę tym 114 i kierowca wjedzie jako pierwszy na zielonym i czeka aż Ci z Kochanowskiego przejadą to juz ruszają Ci z Powstańców.
To gdzie ten kierowca oczekiwał na możliwość skrętu w takim razie?! Na torowisku?

tak czy siak, jest to całkiem normalne skrzyżowanie - jakby w takich przypadkach robić wydzielone sygnały do skretu z podporządkowanych, to by całe miasto stało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 27 cze 2010, 23:14

Wszystkie nowe światła działają całą noc. Niestety wiele starych świateł też.
Prawie wszystkie od 00 do 6 są niepotrzebne.

Czemu więc większość z nich niestety działa całą noc?

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1600
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 28 cze 2010, 9:05

To zapraszam do Wrocławia, gdzie jeszcze niedawno wyłączano wszystkie światła o 22:00. Ja już wolę przegięcie w drugą stronę.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

ODPOWIEDZ