Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 12 sie 2008, 16:31

MisiekK pisze:Absurd. Bródno nie jeździ do Auchana mając pod nosem Głębocką
Robiles wsrod mieszkancow Brodna ankiete w tej sprawie,że takie bzdury wypisujesz ](*,)
Malo tego,że chcecie ludziom dyktowac warunki, jak i gdzie i w co maja sie przesiadać, aby dojechac do celu, wmawiając im że bezpośrednie połaczenia to bezsens, to jeszcze chcecie ludzi uswiadamiać gdzie maja robić zakupy (-(
Chyba Ci się chlopie całkiem w dupie poprzewracało z tej radości (-X

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 12 sie 2008, 16:43

A ktoś coś wie na temat częstotliwości nowego 126?
503 pozostanie bez zmian?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 12 sie 2008, 16:46

zeus pisze:A ktoś coś wie na temat częstotliwości nowego 126?
Nic nowego raczej spodziewac się nie mozna , czyli 20/30/30 O-)
zeus pisze:503 pozostanie bez zmian?
Narazie tak, ale ponoć przepychanki trwają :-k

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 sie 2008, 16:50

Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?
O ile w stronę Auchan (na pusto w sensie brak zakupów), dojazd jest jako taki, o tyle w przeciwną stronę to jest spacer z obciążeniem dla najwytrwalszych: w najlepszym razie 300 m + schody. Czy często widać osoby objuczone zakupami idące w stronę Żerań FSO?

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 12 sie 2008, 16:50

Myślałem że nowe 326 będzie częstsze, bo w taki sposób zostaną odzysakne brygady, wiec powinno byc co 15/20/20-30....
503 powinni zostawic w spokoju
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 sie 2008, 16:52

Narazie tak, ale ponoć przepychanki trwają :-k
Trwają: viewtopic.php?t=6336
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 12 sie 2008, 16:55

tarantula01 pisze:Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?
O ile w stronę Auchan (na pusto w sensie brak zakupów), dojazd jest jako taki, o tyle w przeciwną stronę to jest spacer z obciążeniem dla najwytrwalszych: w najlepszym razie 300 m + schody. Czy często widać osoby objuczone zakupami idące w stronę Żerań FSO?
Czy robia zakupy tam, czy gdzie indziej i czy noszą toboły po schodach czy nie, to tylko i wylącznie ich prywatna sprawina , a nie jakiegoś "bobka" z ZTMu :D

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 12 sie 2008, 16:56

Jak już wczesniej pisalem ta linia wywoluje zbyt duze emocje ;-)
a jak cos wywoluje takie emocje to zostawia sie w spokoju
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 12 sie 2008, 16:57

zeus pisze:Myślałem że nowe 326 będzie częstsze, bo w taki sposób zostaną odzysakne brygady, wiec powinno byc co 15/20/20-30....
Jesli juz to nowe 126, a brygady pójdą na nowe E8 8-(

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 12 sie 2008, 17:02

Jesli juz to nowe 126, a brygady pójdą na nowe E8
Na E8 beda jezdzily krotkie wozy??? 8-(

[ Dodano: Wto 12 Sie, 2008 17:05 ]
A jesli juz to odzyskane wozy powinny isc na wtyczki na 510 tam sa potrzebne
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 12 sie 2008, 17:08

zeus pisze:
Jesli juz to nowe 126, a brygady pójdą na nowe E8
Na E8 beda jezdzily krotkie wozy??? 8-(

[ Dodano: Wto 12 Sie, 2008 17:05 ]
A jesli juz to odzyskane wozy powinny isc na wtyczki na 510 tam sa potrzebne
Przecież krótkie brygady przeucą w inne rejony, a na E8 na 100% przeguby :idea:
To że 326 obsługuja wozy 10 i 12 metrowe, to o niczym nie świadczy, w sprawie obsługi E8

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 sie 2008, 17:45

jacek pisze:Robiles wsrod mieszkancow Brodna ankiete w tej sprawie,że takie bzdury wypisujesz ](*,)
Malo tego,że chcecie ludziom dyktowac warunki, jak i gdzie i w co maja sie przesiadać, aby dojechac do celu, wmawiając im że bezpośrednie połaczenia to bezsens, to jeszcze chcecie ludzi uswiadamiać gdzie maja robić zakupy (-(
Tak wyszło, że jeżdżę 126 od czasu do czasu całą trasę i wiem jak wygląda zainteresowanie pasażerów na całej trasie.
jacek pisze:Chyba Ci się chlopie całkiem w dupie poprzewracało z tej radości (-X
Sam tego chciałeś - idziesz na urlop.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 12 sie 2008, 18:25

Colony pisze:do AONu nikt tym jeździł
Jednak jeździły nim dzieciaki do podstawówki z okolic Kadrowej/Sztandarów/Chruściela, a także w drugą stronę z okolic Sadów i Karolówki do liceum na Kadrowej, ale nie tylko o szkoły chodziło... Fakt faktem, że
Colony pisze:a tu chodzi o punkt przesiadkowy przy Strażackiej i PKP
, tylko trzeba zmienić rozkład dla 199, bo teraz wieczorem od Zawodowej momentami jedzie identycznie jak 153. Wypadałoby również podciągnąć jakoś 153 pod 515, bo tak to nie może być. =;

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 13 sie 2008, 10:46

PiotrekP pisze:
Colony pisze:do AONu nikt tym jeździł
Jednak jeździły nim dzieciaki do podstawówki z okolic Kadrowej/Sztandarów/Chruściela, a także w drugą stronę z okolic Sadów i Karolówki do liceum na Kadrowej, ale nie tylko o szkoły chodziło... (...)
Przesiądą się na ten jeden czy dwa przystanki.
To dobra zmiana na 199, tylko nadpodaż na Cyrulików się jeszcze powiększy, ale w sumie jest do krótki odcinek od PKP do Kolonii, więc może dużej straty w wozokilometrach nie będzie.

[ Dodano: Sro 13 Sie, 2008 10:49 ]
Colony pisze:Poza tym dodajmy jeszcze, że wpływ na jego częstotliwość mają Ząbki, a one mogę nie chcieć płacić więcej.
Niedobrze gdy gmina podwarszawska decyduje o jakości komunikacji warszawskiej (podobny przykład - 173 i Sulejówek).

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 sie 2008, 11:33

Andrzej pisze:To dobra zmiana na 199, tylko nadpodaż na Cyrulików się jeszcze powiększy, ale w sumie jest do krótki odcinek od PKP do Kolonii, więc może dużej straty w wozokilometrach nie będzie.
Na logikę to najłatwiej byłoby go zakrańcować na PKP Rembertów, ale problemem jest niestety intensywność ruchu kolejowego na linii Terespolskiej, a samo 199 ma już jedną linię kolejową do pokonania.
Andrzej pisze:Niedobrze gdy gmina podwarszawska decyduje o jakości komunikacji warszawskiej (podobny przykład - 173 i Sulejówek).
No niestety to jest chyba główny minus funkcjonowania tego typu linii. Szczególnie jeśli gmina jest raczej nieprzychylnie nastawiona do ZTM tak jak Sulejówek. Z Ząbkami nie ma większych problemów, ale raczej nie byliby zachwyceni z wymuszania dopłat, bo ZTM chce zwiększyć częstotliwość 145 bądź 199 w Warszawie.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Zablokowany