Strona 101 z 181
: 12 sie 2008, 16:31
autor: jacek
MisiekK pisze:Absurd. Bródno nie jeździ do Auchana mając pod nosem Głębocką
Robiles wsrod mieszkancow Brodna ankiete w tej sprawie,że takie bzdury wypisujesz
Malo tego,że chcecie ludziom dyktowac warunki, jak i gdzie i w co maja sie przesiadać, aby dojechac do celu, wmawiając im że bezpośrednie połaczenia to bezsens, to jeszcze chcecie ludzi uswiadamiać gdzie maja robić zakupy
Chyba Ci się chlopie całkiem w dupie poprzewracało z tej radości
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
: 12 sie 2008, 16:43
autor: zeus
A ktoś coś wie na temat częstotliwości nowego 126?
503 pozostanie bez zmian?
: 12 sie 2008, 16:46
autor: jacek
zeus pisze:A ktoś coś wie na temat częstotliwości nowego 126?
Nic nowego raczej spodziewac się nie mozna , czyli 20/30/30
zeus pisze:503 pozostanie bez zmian?
Narazie tak, ale ponoć przepychanki trwają
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
: 12 sie 2008, 16:50
autor: tarantula01
Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?
O ile w stronę Auchan (na pusto w sensie brak zakupów), dojazd jest jako taki, o tyle w przeciwną stronę to jest spacer z obciążeniem dla najwytrwalszych: w najlepszym razie 300 m + schody. Czy często widać osoby objuczone zakupami idące w stronę Żerań FSO?
: 12 sie 2008, 16:50
autor: zeus
Myślałem że nowe 326 będzie częstsze, bo w taki sposób zostaną odzysakne brygady, wiec powinno byc co 15/20/20-30....
503 powinni zostawic w spokoju
: 12 sie 2008, 16:52
autor: tarantula01
Narazie tak, ale ponoć przepychanki trwają
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Trwają:
viewtopic.php?t=6336
: 12 sie 2008, 16:55
autor: jacek
tarantula01 pisze:Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?
O ile w stronę Auchan (na pusto w sensie brak zakupów), dojazd jest jako taki, o tyle w przeciwną stronę to jest spacer z obciążeniem dla najwytrwalszych: w najlepszym razie 300 m + schody. Czy często widać osoby objuczone zakupami idące w stronę Żerań FSO?
Czy robia zakupy tam, czy gdzie indziej i czy noszą toboły po schodach czy nie, to tylko i wylącznie ich prywatna sprawina , a nie jakiegoś "bobka" z ZTMu
![:D](./images/smilies/mg.gif)
: 12 sie 2008, 16:56
autor: zeus
Jak już wczesniej pisalem ta linia wywoluje zbyt duze emocje
a jak cos wywoluje takie emocje to zostawia sie w spokoju
: 12 sie 2008, 16:57
autor: jacek
zeus pisze:Myślałem że nowe 326 będzie częstsze, bo w taki sposób zostaną odzysakne brygady, wiec powinno byc co 15/20/20-30....
Jesli juz to nowe 126, a brygady pójdą na nowe E8
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
: 12 sie 2008, 17:02
autor: zeus
Jesli juz to nowe 126, a brygady pójdą na nowe E8
Na E8 beda jezdzily krotkie wozy???
[ Dodano: Wto 12 Sie, 2008 17:05 ]
A jesli juz to odzyskane wozy powinny isc na wtyczki na 510 tam sa potrzebne
: 12 sie 2008, 17:08
autor: jacek
zeus pisze:Jesli juz to nowe 126, a brygady pójdą na nowe E8
Na E8 beda jezdzily krotkie wozy???
[ Dodano: Wto 12 Sie, 2008 17:05 ]
A jesli juz to odzyskane wozy powinny isc na wtyczki na 510 tam sa potrzebne
Przecież krótkie brygady przeucą w inne rejony, a na E8 na 100% przeguby
To że 326 obsługuja wozy 10 i 12 metrowe, to o niczym nie świadczy, w sprawie obsługi E8
: 12 sie 2008, 17:45
autor: MisiekK
jacek pisze:Robiles wsrod mieszkancow Brodna ankiete w tej sprawie,że takie bzdury wypisujesz
Malo tego,że chcecie ludziom dyktowac warunki, jak i gdzie i w co maja sie przesiadać, aby dojechac do celu, wmawiając im że bezpośrednie połaczenia to bezsens, to jeszcze chcecie ludzi uswiadamiać gdzie maja robić zakupy
Tak wyszło, że jeżdżę 126 od czasu do czasu całą trasę i wiem jak wygląda zainteresowanie pasażerów na całej trasie.
jacek pisze:Chyba Ci się chlopie całkiem w dupie poprzewracało z tej radości
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Sam tego chciałeś - idziesz na urlop.
: 12 sie 2008, 18:25
autor: PiotrekP
Colony pisze:do AONu nikt tym jeździł
Jednak jeździły nim dzieciaki do podstawówki z okolic Kadrowej/Sztandarów/Chruściela, a także w drugą stronę z okolic Sadów i Karolówki do liceum na Kadrowej, ale nie tylko o szkoły chodziło... Fakt faktem, że
Colony pisze:a tu chodzi o punkt przesiadkowy przy Strażackiej i PKP
, tylko trzeba zmienić rozkład dla 199, bo teraz wieczorem od Zawodowej momentami jedzie identycznie jak 153. Wypadałoby również podciągnąć jakoś 153 pod 515, bo tak to nie może być.
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
: 13 sie 2008, 10:46
autor: Andrzej
PiotrekP pisze:Colony pisze:do AONu nikt tym jeździł
Jednak jeździły nim dzieciaki do podstawówki z okolic Kadrowej/Sztandarów/Chruściela, a także w drugą stronę z okolic Sadów i Karolówki do liceum na Kadrowej, ale nie tylko o szkoły chodziło... (...)
Przesiądą się na ten jeden czy dwa przystanki.
To dobra zmiana na 199, tylko nadpodaż na Cyrulików się jeszcze powiększy, ale w sumie jest do krótki odcinek od PKP do Kolonii, więc może dużej straty w wozokilometrach nie będzie.
[ Dodano: Sro 13 Sie, 2008 10:49 ]
Colony pisze:Poza tym dodajmy jeszcze, że wpływ na jego częstotliwość mają Ząbki, a one mogę nie chcieć płacić więcej.
Niedobrze gdy gmina podwarszawska decyduje o jakości komunikacji warszawskiej (podobny przykład - 173 i Sulejówek).
: 13 sie 2008, 11:33
autor: Colony
Andrzej pisze:To dobra zmiana na 199, tylko nadpodaż na Cyrulików się jeszcze powiększy, ale w sumie jest do krótki odcinek od PKP do Kolonii, więc może dużej straty w wozokilometrach nie będzie.
Na logikę to najłatwiej byłoby go zakrańcować na PKP Rembertów, ale problemem jest niestety intensywność ruchu kolejowego na linii Terespolskiej, a samo
199 ma już jedną linię kolejową do pokonania.
Andrzej pisze:Niedobrze gdy gmina podwarszawska decyduje o jakości komunikacji warszawskiej (podobny przykład - 173 i Sulejówek).
No niestety to jest chyba główny minus funkcjonowania tego typu linii. Szczególnie jeśli gmina jest raczej nieprzychylnie nastawiona do ZTM tak jak Sulejówek. Z Ząbkami nie ma większych problemów, ale raczej nie byliby zachwyceni z wymuszania dopłat, bo ZTM chce zwiększyć częstotliwość
145 bądź
199 w Warszawie.