Strona 101 z 101

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2024, 12:01
autor: bartoni722
W większości i tak zrobiono. Zauważ, że np. wydłużone 500 zastąpiło C11, było wzmocnione 169 zamiast np. C20 i tak dalej. A co do tych kilku uruchomionych to nie do końca się zgodzę, sprawna relacja z Bródnowskiego na Wólkę przy pomocy C13 miała wzięcie.

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2024, 12:02
autor: sprinter
person pisze:
04 lis 2024, 11:52
Jakie było jej wykorzystanie w sobotę i niedzielę? Ktoś obserwował?
BTW - w ogóle w tym roku w sobotę i niedzielę... wystarczyłyby wzmocnienia, a nie specjalne linie.
Zależy które. Takie C09, czy C13 to miało wzięcie i dobrze, że było. Ewentualnie C09 mogłoby być zastąpione C40 przez bramę główną, choć imo lepiej, by było jak było.

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2024, 12:21
autor: person
sprinter pisze:
04 lis 2024, 12:02
person pisze:
04 lis 2024, 11:52
Jakie było jej wykorzystanie w sobotę i niedzielę? Ktoś obserwował?
BTW - w ogóle w tym roku w sobotę i niedzielę... wystarczyłyby wzmocnienia, a nie specjalne linie.
Zależy które. Takie C09, czy C13 to miało wzięcie i dobrze, że było. Ewentualnie C09 mogłoby być zastąpione C40 przez bramę główną, choć imo lepiej, by było jak było.
To było pytanie o C80, a uwaga - owszem - o pozostałych.

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2024, 12:45
autor: ashir
Jak jechałem C80 w sobotę na Powązki to pod koniec trasy wszystkie miejsca siedzące były zajęte.

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2024, 12:53
autor: sprinter
person pisze:
04 lis 2024, 12:21
sprinter pisze:
04 lis 2024, 12:02
Zależy które. Takie C09, czy C13 to miało wzięcie i dobrze, że było. Ewentualnie C09 mogłoby być zastąpione C40 przez bramę główną, choć imo lepiej, by było jak było.
To było pytanie o C80, a uwaga - owszem - o pozostałych.
Słuszna uwaga, źle zacytowałem. Oczywiście nawiązywałem do uwagi