KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 wrz 2008, 15:08

Doman pisze: :arrow: 130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów
Ona jest zła - ta koncepcja.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 23 wrz 2008, 15:39

alojzy pisze:Czy przy okazji zmian "okołometrowych" zostanie w końcu otwarta nowa pętla przy Radiowej? Wygląda na gotową.
Czy to właśnie tam ma krańcować skrócone 105?
To chodzi o tą zawrotkę w lesie? Fort Radiowo?
"Żyj!- krzyknęła nadzieja...bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie..."

konradek
Posty: 43
Rejestracja: 07 wrz 2008, 15:18
Lokalizacja: rejon ignorowany przez ZTM

Post autor: konradek » 23 wrz 2008, 15:45

R-11 Kleszczowa pisze:
Doman pisze: :arrow: 130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów
Ona jest zła - ta koncepcja.

i to bardzo zła ](*,)
127 jedzie nie tylko do centralnego, ale i na marszałkowską
relacja dwz-centrum ucierpiała by
na al. bohaterów września nie zostałoby nic
bródno straciłoby połączenie z ochotą
buspasy to kara dla ludzi, że nie mają czegoś takiego jak E-4 lub :mewa:

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 wrz 2008, 16:03

konradek pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Ona jest zła - ta koncepcja.

i to bardzo zła ](*,)
127 jedzie nie tylko do centralnego, ale i na marszałkowską
relacja dwz-centrum ucierpiała by

Na Marszałkowskiej 127 wozi muchy.
konradek pisze: bródno straciłoby połączenie z ochotą
25 :olaboga: , 414, 1.
pjok-79 pisze:
alojzy pisze:Czy przy okazji zmian "okołometrowych" zostanie w końcu otwarta nowa pętla przy Radiowej? Wygląda na gotową.
Czy to właśnie tam ma krańcować skrócone 105?
To chodzi o tą zawrotkę w lesie? Fort Radiowo?
Tak.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Doman
Posty: 109
Rejestracja: 22 sie 2006, 16:18
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: Doman » 23 wrz 2008, 16:12

R-11 Kleszczowa pisze:Doman napisał/a:

130 na nowej trasie: Nowe Włochy - trasa jak 127 - al. Jerozolimskie - Chałubińskiego- obecna trasa 130 - Dolna - Chełmska - Wisłostrada (Czerniakowska, Powsińska, Wiertnicza ) Wilanów



Ona jest zła - ta koncepcja.
Czy znajdzie się uzasadnienie, cyz tylko cytowanie klasyka?
konradek pisze:i to bardzo zła
127 jedzie nie tylko do centralnego, ale i na marszałkowską
relacja dwz-centrum ucierpiała by
na al. bohaterów września nie zostałoby nic
bródno straciłoby połączenie z ochotą
-Połaczenie Wloch z pl. Zawiszy i dw. Centralnym w dobie WKM i biletów czasowych daje możliwość dotarcia z przesiadką do 95% ZP na Marszałkowskiej.
- Relacja DwZ - Centrum jest równiez realizowana poprzez 158 oraz 517.
- Przedluzenie 157 al. Bohaterów W-wy rozwiazałoby sprawę.
- a o ile się nie mylę Bródno - Ochota realizują tramwaje nr 1 i 25, w dodatku cieszą się większą punktualnością.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 wrz 2008, 16:15

Doman pisze:- Relacja DwZ - Centrum jest równiez realizowana poprzez 158 oraz 517.
Nie po to wyciągano 158, by teraz wycofywać 127.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 wrz 2008, 16:18

Ufff.... 127 na proponowanej przez Ciebie trasie miałoby żałosną frekwencję - jak obecne 130. Mowa oczywiście o Śródmieściu. Ominęło by szalenie ważne dla linii jadącej do ZP Berestecka i ZP Dw. Zachodni przystanki przy Centralnym i na patelni. Nie po to dodawano w tej relacji 158 żeby ją teraz osłabiać - tak jak proponujesz.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 wrz 2008, 16:22

pawcio pisze:
Doman pisze:- Relacja DwZ - Centrum jest równiez realizowana poprzez 158 oraz 517.
Nie po to wyciągano 158, by teraz wycofywać 127.
A ja miałem nadzieję, że właśnie po to. :neutral:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 23 wrz 2008, 16:24

FIkander czy ty sugerujesz fuzję 191 i 172?

sorry za offtop
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 wrz 2008, 16:30

No tak by wychodziło ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 wrz 2008, 16:30

Ursus chyba nie byłby szczęśliwy z takiego rozwiązania ;-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Doman
Posty: 109
Rejestracja: 22 sie 2006, 16:18
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: Doman » 23 wrz 2008, 16:32

R-11 Kleszczowa pisze:Ufff.... 127 na proponowanej przez Ciebie trasie miałoby żałosną frekwencję - jak obecne 130. Mowa oczywiście o Śródmieściu. Ominęło by szalenie ważne dla linii jadącej do ZP Berestecka i ZP Dw. Zachodni przystanki przy Centralnym i na patelni. Nie po to dodawano w tej relacji 158 żeby ją teraz osłabiać - tak jak proponujesz.
W takowym razie mozemy zmodyfikowac pomysł:

127 - Nowe Włochy ... al. Jerozlimskie - Bracka Pl. 3 Krzyży, a wtedy 105 skrót do Dw. Centralnego

130 - Blue City... Dolna - Chełmska - Wisłostrada ( z powrotem przez Bobrowiecką do Chełmskiej ) Wilanów

195 - Bródno Podgrodzie....Natolin Płn.
i choc zgodze sie ze ni to lokalny, ni dalekobieżny, ale przy silnym 116 w moim odczuciu 195 do pl. Wilsona to poroniony pomysł.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 wrz 2008, 16:34

Tylko proszę bez głodnych kawałków o niezbędnym bezpośrednim połączeniu Kuźnicy Kołłątajowskiej z Naruciakiem. =;
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 wrz 2008, 16:35

Doman pisze: 127 - Nowe Włochy ... al. Jerozlimskie - Bracka Pl. 3 Krzyży
Na Mariensztat :-$
Fikander pisze:Tylko proszę bez głodnych kawałków o niezbędnym bezpośrednim połączeniu Kuźnicy Kołłątajowskiej z Naruciakiem. =;
Miałem raczej na myśli czas przejazdu i szereg utrudnień - powodowałby to opóźnienia, które i tak na 191 już są niemałe.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 wrz 2008, 16:42

R-11 Kleszczowa pisze:Miałem raczej na myśli czas przejazdu i szereg utrudnień - powodowałby to opóźnienia, które i tak na 191 już są niemałe.
Maksimum 70 minut, a tego szeregu utrudnień na trasie 172 jakoś nie widzę. A opóźnienia na 191 nierzadko biorą się już z Grójeckiej - często przejazd od przystanku pod akademikiem pod kościół na Naruciaku zabiera 5 minut...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ