Strona 102 z 113
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 18:22
autor: Emyl
A przyjeżdżać to sobie mogą, nie ma znaczenia.
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 19:44
autor: Asesino
Ma znaczenie. Jak stoję na przystanku i widzę, że podstawia się przejazd techniczny, to zakładam, ze to przejazd techniczny, a nie że muszę uważnie obserwować wyświetlacz aż do momentu odjazdu, bo zaraz może się okazać, że to jednak 175.
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 19:46
autor: SU89
O jeju, na 103 na Młocinach jest to irytujące. Wydłuża to czas postoju na przystanku, bo ludzie podrywają się z ławki dopiero, gdy jest napisane 103...
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 20:10
autor: Walas
Ale na Lotnisku na przystanku przyloty to raczej nie podjedzie zjazd do zajezdni czy inny wynalazek. Wiadomo że to jakaś linia co jedzie do miasta.
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 20:19
autor: fik
Tak, jak właśnie przyleciałeś z Fidżi i jesteś pierwszy raz na północ od równika, to z pewnością masz taką wiedzę.
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 20:27
autor: pawcio
Jeśli jesteś na tyle dziwny, że będąc z Fidżi pierwszy raz na północ od równika lądować na przystanku ZTM na warszawskim lotnisku, to niewykluczone że jesteś też na tyle dziwnym żeby wiedzieć że 175 to obsługuje Arriva, a 188 MZA.
Wyświetlacze
: 26 gru 2019, 20:29
autor: fik
Ja nie wątpię, że ashir zna rozkład brygadowy ajentów w Ba i wie, gdzie mają przerwy śniadaniowe, ale myślę, że on jest jednak jedyny w swoim rodzaju
Wyświetlacze
: 28 gru 2019, 10:32
autor: KwZ
Mnie PT na Okęciu nic by nie mówiło.
Lepiej:
ostatnio na pl. Narutowicza 7 zapowiedziała "Koniec trasy. Prosimy o opuszczenie pojazdu". I faktycznie, 3/4 pasażerów wysiadło. Ja nie, bo stałem na torze do jazdy na wprost, a nie do zjazdu na pętlę, więc fizycznie nie dało się zakończyć kursu, a nawet PT jest z pasażerami w tramwajach. I co z tego, że motorniczy poprawił zapowiedzi przystanek dalej? Szkoda, że po pomyłce od razu nie skorzystał z mikrofonu.
Wyświetlacze
: 28 gru 2019, 10:57
autor: Stary Pingwin
Sip w tramwajach potrafi nagle zakończyć trasę i ogłosić jej koniec, sam z siebie. Sterownik kasowników potrafi niespodziewanie wyłączyć kasowniki i zarzucić komunikat "praca zakończona"
Wyświetlacze
: 20 sty 2020, 22:51
autor: michael112
Podobno
8880 dostał elektroniczny SIP.
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)
Wyświetlacze
: 21 sty 2020, 15:19
autor: Dantte
michael112 pisze: ↑20 sty 2020, 22:51
Podobno
8880 dostał elektroniczny SIP.
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)
Po co? Stary R&G działa w porządku, informuje o kolejnych przystankach. Dopóki SIP w pojazdach nie będzie informował np. o najbliższych odjazdach na węźle przesiadkowym a jedynie pokazywał reklamy
, jest to zbytek, bo o wiele więcej się z elektronicznych korali od tradycyjnych nie dowiesz.
Wyświetlacze
: 21 sty 2020, 15:35
autor: michael112
Zaletą elektronicznych wyświetlaczy jest możliwość pokazania aktualnej trasy w sytuacji jakiegoś krótkotrwałego acz planowego objazdu, z powodu np. frezowania. Można byłoby wreszcie (a w przypadku wozów gdzie już są ekrany, można już teraz) skończyć z podwieszaniem tych karteczek informujących o objeździe.
Wyświetlacze
: 21 sty 2020, 15:38
autor: Dantte
michael112 pisze: ↑21 sty 2020, 15:35
Zaletą elektronicznych wyświetlaczy jest możliwość pokazania aktualnej trasy w sytuacji jakiegoś krótkotrwałego acz planowego objazdu, z powodu np. frezowania. Można byłoby wreszcie (a w przypadku wozów gdzie już są ekrany, można już teraz) skończyć z podwieszaniem tych karteczek informujących o objeździe.
To najpierw wypadałoby dopracować, żeby ten system był jakkolwiek dynamiczny. Przecież nawet jedna głupia interaktywna mapa nie potrafi brać pod uwagę tymczasowych zmian, a co dopiero wyświetlacze w setkach wozów.
Wyświetlacze
: 21 sty 2020, 15:47
autor: michael112
Dantte pisze: ↑21 sty 2020, 15:38
To najpierw wypadałoby dopracować, żeby ten system był jakkolwiek dynamiczny. Przecież nawet jedna głupia interaktywna mapa nie potrafi brać pod uwagę tymczasowych zmian, a co dopiero wyświetlacze w setkach wozów.
Nie twierdzę, że by nie wypadało. Chociaż na szczęście, przynajmniej jeśli wygenerowano na dany dzień rozkład uwzględniający objazd, to raczej trasa teź jest wyświetlana.
Za to do poprawy - i to zdecydowanie - jest stabilność działania SIP. Szczególnie irytujący jest fakt notorycznych wręcz awarii w krótkich Solbusach, którym już raz wymieniono ekrany i wyświetlacze. Wprawdzie najczęściej dotyczy to jedynie ekranów podsufitowych, ale po coś raczej wydano te pieniądze, i jak są, to powinny działać.
Wyświetlacze
: 21 sty 2020, 16:00
autor: Tyrystor
Co rusz się coś gdzieś psuje. Z wczoraj tylko... krótki Solbus z samymi reklamami pod sufitem (defekt typowy), nowe Conecto ze Stalowej bez 3 monitora pod sufitem, notorycznie się resetował...
Wariant lubelski zdaje się być najstabilniejszym, czyli połączenie elektrodechy ze starym LCD pod sufitem.