Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 15 sie 2008, 16:28

Bastian pisze:Odpowiedziałem w temacie Połączenie Berestecka - Centrum przez Dworzec Zachodni, który ci najwyraźniej umknął. Polecam lekturę. Ciekawe, czemu wszyscy forumowicze najeżdżali, że z centrum do Reduty wcisnąć się nie sposób.
Ze Śródmieścia do Zachodniego pociągiem, a potem przesiadka w obojętnie co. W pociągach miejsca stojące zawsze się znajda.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 sie 2008, 23:46

Frencher pisze:Ze Śródmieścia do Zachodniego pociągiem, a potem przesiadka w obojętnie co. W pociągach miejsca stojące zawsze się znajda.
Tak, tak. Jest to szczególnie wygodny dojazd do przystanków BIAŁOBRZESKA i OŚRODEK INFORMATYKI, przy których niedawno powstał kolejny wieżowiec, a kolejne są w przygotowaniu. A to pasażerowie z tej okolicy coraz częściej podnoszą larum w sprawie niezabieralności 127 i 130...

Może jednak skupisz się na teorii spiskowej Radzymina, hm?

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 16 sie 2008, 18:35

:arrow: A co z linią 404 zostaje, czy zostanie sksowana, bo w projekcie ztm-u nic nie było na ten temat. Może 404 dać na Nowodwory jako wzmocnienie dla przyszłego E8, a 126 zostawić na Tarchominie, dlaczego tak bo na 126 są solówki a na 404 przeguby?
Przystanki 404: Nowodwory-Ordonówny- Stefanika-Mehoffera-Tarchomin-Ekspresowa- Konwaliowa- Oś.Potok- Park Olszyna-Oś. Wolska- i dalej tak jak było :?:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 sie 2008, 18:46

gregory5576 pisze:A co z linią 404 zostaje, czy zostanie sksowana, bo w projekcie ztm-u nic nie było na ten temat.
No to jak nie było, to zostaje chyba, nie? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 16 sie 2008, 19:35

Jeszcze by tego brakowało żeby ruszać 404 - jedną z najbardziej sensownych linii w tym mieście. A czy wiadomo jak będzie z częstotliwością tej linii - nadal mizerne co 15 min czy coś lepiej? I czy ZTM będzie coś kombinował przy 510?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 16 sie 2008, 22:19

zeus pisze:A czy wiadomo jak będzie z częstotliwością tej linii - nadal mizerne co 15 min czy coś lepiej?
Czy Ci sie w dupie nie poprzewracało od tego dobrobytu :?: Niektórzy mają jedną linię co 20 min..
I czy ZTM będzie coś kombinował przy 510?
Od dłuższego czasu chodzą słuchy, że ma zostać skrócona do Ronda Babka.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

kot
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2008, 11:03

Post autor: kot » 17 sie 2008, 11:15

tarantula01 pisze:Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?
Nie. Jeżeli już to E-4 i E-8, a jak nie kursują to 509.

[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 11:17 ]
zeus pisze:A jesli juz to odzyskane wozy powinny isc na wtyczki na 510 tam sa potrzebne
510 i tak już dość często jeździ.Mogli by zamienić te ikarusy co jeżdżą na 189.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 17 sie 2008, 11:20

kot pisze:tarantula01 napisał/a:
Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?

Nie. Jeżeli już to E-4 i E-8, a jak nie kursują to 509.
JAK NIE JAK TAK...
Jak z bródna można dojechać E-4 do AUCHAN? boże ty myśl co ty piszesz
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 17 sie 2008, 12:06

tarantula01 pisze:Czy mieszkańcy Bródna jeżdżą do Auchan 126?
Nawet jakby mieszkańcy Bródna jeździli do Auchan Żerań, mają 112, 114, 132, 145, 156, 414, 506 i 732. Przesadą jest wymagać, aby autobus woził ich tuż pod drzwi sklepu, zlokalizowanego na zadupiu.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 sie 2008, 13:10

Np, gdyby ten sklep nie był ważny, to ZTM nie planowałby specjalnie dla jego obsługi przystanku tramwaju wiozącego tysiące pasażerów do centrum...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 17 sie 2008, 13:23

zeus pisze:Jeszcze by tego brakowało żeby ruszać 404 - jedną z najbardziej sensownych linii w tym mieście.
:arrow: Masz rację

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 18 sie 2008, 14:49

Bastian pisze:na Konwaliowej nie mieszczą się ani autobusy na przystanku
Przystanek za krótki?:
http://radny.com.pl/pisma/ztm/ztm-konwa ... orekta.doc

O wczoraj minęło zapowiadane 30 dni na odpowiedź (a nawet 31) :D
inż. Glonojad pisze:Np, gdyby ten sklep nie był ważny, to ZTM nie planowałby specjalnie dla jego obsługi przystanku tramwaju wiozącego tysiące pasażerów do centrum...
Chodzi pewnie o EC Żerań niż Auchan (zw. zawodowe). Bo dotrzeć do tramwaju z Auchan można poprzez pokonanie Modlińskiej, która tam najwęższa nie jest i węższa nie będzie.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 sie 2008, 16:19

tarantula01 pisze:Przystanek za krótki?
Naraz mogą się zatrzymywać dwa autobusy. Trzeci musi poczekać. Przystanek może mieć i 200 metrów, tylko co z tego? Chyba, żeby zrobić dwa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 18 sie 2008, 16:30

Bastian pisze:Naraz mogą się zatrzymywać dwa autobusy. Trzeci musi poczekać.
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (par. 119), nic nie mówi o 2 autobusach. Zresztą samo przesunięcie przystanku przed skrzyżowanie spowoduje, że zlikwiduje się "kumulację autobusów", która powstaje wskutek działania sygnalizacji Modlińska/Konwaliowa

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 18 sie 2008, 17:39

Zaciszanin pisze:Od dłuższego czasu chodzą słuchy, że ma zostać skrócona do Ronda Babka.
To jakieś sprawdzone informacje czy twoje domniemania?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Zablokowany