Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 lis 2015, 12:00

Kontrowersyjnie może trochę, ale Ursynów w ogóle potrzebuje bezpośredniego autobusu na Wisłostradę?
Obrazek

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 lis 2015, 12:17

Sądząc po napełnieniu na takowej, wątpię. To są dwa rozdzielne potoki, które można rozciąć w okolicach Best Malla, ale to z kolei oznacza zabawę z układem linii w okolicy. Na szybko wychodzi mi z tego 131 (koniecznie częstsze) do Wilanowa, 185 na Stegny i nowa linia z Ursynowa na Sadybę. Tylko skąd brygady, skoro nawet takie 227 jest nieusuwalne.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 04 lis 2015, 13:16

Brygady są. 195 przerzucić z Rakowieckiej na Sadybę.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 lis 2015, 13:32

Nie styknie. Na szczyt popołudniowy 131 potrzeba 3 dodatków (o całościowym podniesieniu częstotliwości nawet nie marzę), jeszcze jedną całkę za wydłużenie do Wilanowa (jedną da radę wykroić ze skróconego do Sadyby 180) do tego co najmniej jedną całkę na podzielone 185. Aby uzyskać te 3d i 2c trzeba by 195 zarżnąć, a na to zgody Ursynowa zapewne nie będzie.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lis 2015, 13:56

Poc Vocem pisze:Sądząc po napełnieniu na takowej, wątpię. To są dwa rozdzielne potoki, które można rozciąć w okolicach Best Malla, ale to z kolei oznacza zabawę z układem linii w okolicy. Na szybko wychodzi mi z tego 131 (koniecznie częstsze) do Wilanowa, 185 na Stegny i nowa linia z Ursynowa na Sadybę. Tylko skąd brygady, skoro nawet takie 227 jest nieusuwalne.
Jaki ma związek linia z Ursynowa na Stegny/Sadybę/Wisłostradę ze 131 do Wilanowa?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 lis 2015, 15:22

Pętla Sadyba nie jest z gumy.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 lis 2015, 15:56

Dokładnie. Pod względem przestrzeni równie dobrze nadawałoby się 189, ale 131 jest korzystniejsze z uwagi na długość trasy i perspektywę całościowej obsługi tej części Wisłostrady.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lis 2015, 13:05

Ach, czyli dlatego, że skracamy przeciętnią linię, która średnio pracuje, to tworzymy nową (z zapewne równie średnim rozkładem), a do tego wydłużamy silną linię, pomimo dyskusyjnej potrzeby (dla takiej oferty). Ktoś tu szydził z systemu (ZTMu), że walczy z problemami, które sam stwarza?

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 05 lis 2015, 13:16

A nie lepiej po prostu skrócić 185 od Metra Imielin do Natolina Płn. wzdłuż KEN? Miejsca na pętli chyba starczy, a od Metra Imielin do Ursynowa Zachodniego (i to już od Teligi) jedzie 179.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 05 lis 2015, 13:35

Woronicz pisze:A nie lepiej po prostu skrócić 185 od Metra Imielin do Natolina Płn. wzdłuż KEN? Miejsca na pętli chyba starczy, a od Metra Imielin do Ursynowa Zachodniego (i to już od Teligi) jedzie 179.
Najlepiej to byłoby puścić 185 po trasie 195 na Ursynowie. A wtedy 195 Out.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 lis 2015, 15:18

Przecież to się ze 179 bardzo mocno nakłada. To może ze 185 zrobić co 8 minut i 179 wywalić :twisted: :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 lis 2015, 17:00

Lukasz436 pisze:
Woronicz pisze:A nie lepiej po prostu skrócić 185 od Metra Imielin do Natolina Płn. wzdłuż KEN? Miejsca na pętli chyba starczy, a od Metra Imielin do Ursynowa Zachodniego (i to już od Teligi) jedzie 179.
Najlepiej to byłoby puścić 185 po trasie 195 na Ursynowie. A wtedy 195 Out.
Na pewno Ursynów łatwo odda 195 sądząc po walkach z okazji cięć w 2013 roku. Pomijam fakt, że 185 jeździ 2-3 razy częściej niż 195. Pytanie do ekspertów: gdzie 195 było najbardziej bronione?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 05 lis 2015, 18:12

Na Ursynowie, choć Mokotów też zgłaszał pretensje. Wątpliwe jednak, by zgłaszał je teraz, bo te autobusy jeżdżą zwyczajnie i pospolicie puste.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 lis 2015, 18:18

Historia zna przypadki linii generujących więcej obrońców niż pasażerów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 lis 2015, 18:22

pawcio pisze:Historia zna przypadki linii generujących więcej obrońców niż pasażerów.
Nic dziwnego. Ludzie jeżdżący raz w miesiącu, albo raz na kwartał też będą bronić swojej linii. Choćby dla zasady. Kłopot w tym, żeby ZTM podejmował odważne decyzje. Każda zmiana będzie miała swoich przeciwników.

ODPOWIEDZ