Strona 103 z 177

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 12:00
autor: Wiliam
Kontrowersyjnie może trochę, ale Ursynów w ogóle potrzebuje bezpośredniego autobusu na Wisłostradę?

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 12:17
autor: Poc Vocem
Sądząc po napełnieniu na takowej, wątpię. To są dwa rozdzielne potoki, które można rozciąć w okolicach Best Malla, ale to z kolei oznacza zabawę z układem linii w okolicy. Na szybko wychodzi mi z tego 131 (koniecznie częstsze) do Wilanowa, 185 na Stegny i nowa linia z Ursynowa na Sadybę. Tylko skąd brygady, skoro nawet takie 227 jest nieusuwalne.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 13:16
autor: Jalerb
Brygady są. 195 przerzucić z Rakowieckiej na Sadybę.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 13:32
autor: Poc Vocem
Nie styknie. Na szczyt popołudniowy 131 potrzeba 3 dodatków (o całościowym podniesieniu częstotliwości nawet nie marzę), jeszcze jedną całkę za wydłużenie do Wilanowa (jedną da radę wykroić ze skróconego do Sadyby 180) do tego co najmniej jedną całkę na podzielone 185. Aby uzyskać te 3d i 2c trzeba by 195 zarżnąć, a na to zgody Ursynowa zapewne nie będzie.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 13:56
autor: person
Poc Vocem pisze:Sądząc po napełnieniu na takowej, wątpię. To są dwa rozdzielne potoki, które można rozciąć w okolicach Best Malla, ale to z kolei oznacza zabawę z układem linii w okolicy. Na szybko wychodzi mi z tego 131 (koniecznie częstsze) do Wilanowa, 185 na Stegny i nowa linia z Ursynowa na Sadybę. Tylko skąd brygady, skoro nawet takie 227 jest nieusuwalne.
Jaki ma związek linia z Ursynowa na Stegny/Sadybę/Wisłostradę ze 131 do Wilanowa?

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 15:22
autor: MichalJ
Pętla Sadyba nie jest z gumy.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 04 lis 2015, 15:56
autor: Poc Vocem
Dokładnie. Pod względem przestrzeni równie dobrze nadawałoby się 189, ale 131 jest korzystniejsze z uwagi na długość trasy i perspektywę całościowej obsługi tej części Wisłostrady.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 13:05
autor: person
Ach, czyli dlatego, że skracamy przeciętnią linię, która średnio pracuje, to tworzymy nową (z zapewne równie średnim rozkładem), a do tego wydłużamy silną linię, pomimo dyskusyjnej potrzeby (dla takiej oferty). Ktoś tu szydził z systemu (ZTMu), że walczy z problemami, które sam stwarza?

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 13:16
autor: Woronicz
A nie lepiej po prostu skrócić 185 od Metra Imielin do Natolina Płn. wzdłuż KEN? Miejsca na pętli chyba starczy, a od Metra Imielin do Ursynowa Zachodniego (i to już od Teligi) jedzie 179.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 13:35
autor: Lukasz436
Woronicz pisze:A nie lepiej po prostu skrócić 185 od Metra Imielin do Natolina Płn. wzdłuż KEN? Miejsca na pętli chyba starczy, a od Metra Imielin do Ursynowa Zachodniego (i to już od Teligi) jedzie 179.
Najlepiej to byłoby puścić 185 po trasie 195 na Ursynowie. A wtedy 195 Out.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 15:18
autor: TGM
Przecież to się ze 179 bardzo mocno nakłada. To może ze 185 zrobić co 8 minut i 179 wywalić :twisted: :?:

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 17:00
autor: Georg
Lukasz436 pisze:
Woronicz pisze:A nie lepiej po prostu skrócić 185 od Metra Imielin do Natolina Płn. wzdłuż KEN? Miejsca na pętli chyba starczy, a od Metra Imielin do Ursynowa Zachodniego (i to już od Teligi) jedzie 179.
Najlepiej to byłoby puścić 185 po trasie 195 na Ursynowie. A wtedy 195 Out.
Na pewno Ursynów łatwo odda 195 sądząc po walkach z okazji cięć w 2013 roku. Pomijam fakt, że 185 jeździ 2-3 razy częściej niż 195. Pytanie do ekspertów: gdzie 195 było najbardziej bronione?

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 18:12
autor: Poc Vocem
Na Ursynowie, choć Mokotów też zgłaszał pretensje. Wątpliwe jednak, by zgłaszał je teraz, bo te autobusy jeżdżą zwyczajnie i pospolicie puste.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 18:18
autor: pawcio
Historia zna przypadki linii generujących więcej obrońców niż pasażerów.

Co w dzielnicy Ursynów piszczy

: 05 lis 2015, 18:22
autor: Georg
pawcio pisze:Historia zna przypadki linii generujących więcej obrońców niż pasażerów.
Nic dziwnego. Ludzie jeżdżący raz w miesiącu, albo raz na kwartał też będą bronić swojej linii. Choćby dla zasady. Kłopot w tym, żeby ZTM podejmował odważne decyzje. Każda zmiana będzie miała swoich przeciwników.