Wjazd od Powsińskiej.sajbeer pisze: Dokładniej to Limanowskiego
Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Wieść gminna niesie, że na Płochocińskiej docelowo stacjonować ma ok 60 autobusów. Do dyspozycji ma być zaplecze i powierzchnie biurowe.
Jest to bardzo możliwe w obliczu dobrego zaplecza technicznego, jakie jest w dyspozycji ITSu, powierzchni placu oraz planów wycofania się z usług ZTM.
Jest to bardzo możliwe w obliczu dobrego zaplecza technicznego, jakie jest w dyspozycji ITSu, powierzchni placu oraz planów wycofania się z usług ZTM.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Doszła nowa pula biletów (na marzec) i robi się coraz większe zroznicowanie cenowe. Na najbardziej popularnych kursach ceny powoli ale zauważalnie jednak rosną. Np kupowałem 2 bilety tam i powrót, na obu kursach załapałem się na 2 pierwsze bilety i w jedna strone zapłaciłem 6 zł (czyli 1 zł za pierwszy i 5 za drugi) natomiast powrót w niedziele o 18 to już 10 zł (czyli albo 5+5 albo 1+9).
Zakopane na terminy poświąteczne w większości wyprzedane ale te kursy które jeszcze pozostały to cena wynosi już 55 zł a o ile pamiętam to do tej pory ceną maksymalna było 50 zł.
Widze że zlikwidowane zostały też kursy do Szczecina, teraz połaczenie będzie konczyc się w Bydgoszczy.
A jak tam wygląda trasa do Radomia? Czy te kursy pracownicze w DP jakos funkcjonują i maja przyzwoite zapelnienie?
Zakopane na terminy poświąteczne w większości wyprzedane ale te kursy które jeszcze pozostały to cena wynosi już 55 zł a o ile pamiętam to do tej pory ceną maksymalna było 50 zł.
Widze że zlikwidowane zostały też kursy do Szczecina, teraz połaczenie będzie konczyc się w Bydgoszczy.
A jak tam wygląda trasa do Radomia? Czy te kursy pracownicze w DP jakos funkcjonują i maja przyzwoite zapelnienie?
W piatek kursem o 22:30 z Południowego jechało 31 osób.Rosa pisze:Czy te kursy pracownicze w DP jakos funkcjonują i maja przyzwoite zapelnienie?
W porannych kursach z Radomia zapełnienie znacznie powyżej 50%, później już zależy od kursu i dnia tygodnia.
W sumie mnie to nie dziwi, jeden kurs dzienny do Szczecina i nocny powrotny raczej na wiele się nie przydawały - raczej pustawo było.Rosa pisze:Widze że zlikwidowane zostały też kursy do Szczecina, teraz połaczenie będzie konczyc się w Bydgoszczy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Szczecin jest słabo skomunikowany z centrum kraju, fakt. Ale wielkiej różnicy brak tego kursu nie zrobi, bo i tak zapchany to on nie był... Marne obłożenie raczej (w każdym razie jak nim jechałem, zawsze w kierunku Warszawy).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Szczecin to głównie poległ niesymetrią rozkładu. Czas przejazdu w kursie nocnym ma drugorzędną rolę. Popełniono szkolny błąd marketingowy w konstruowaniu oferty przewozowej. Nie dało się w jeden dzień pojechać i wrócić i to zabiło tą relację.R-9 Chełmska pisze:Szczecin poległ chyba fatalnym czasem przejazdu...
Ja bym to zrobił tak:
Warszawa Szczecin nocą
Szczecin - Berlin rano, po odświeżeniu autokaru po nocnej podróży
Berlin - Szczecin spowrotem
Szczecin - Berlin po południu
Berlin - Szczecin na wieczór
Szczecin - Warszawa nocą.
I relacja miałaby szanse, biorąc pod uwagę jak bardzo nawalonym ludźmi pociągiem IR wracałem ze Szczecina.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)