Flixbus (d. PolskiBus)

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 15 gru 2012, 17:07

sajbeer pisze: Dokładniej to Limanowskiego
Wjazd od Powsińskiej.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Asesino
Posty: 179
Rejestracja: 20 kwie 2012, 14:01

Post autor: Asesino » 16 gru 2012, 11:57

MichalJ pisze:Ciągle widuję polskiebusy na Wisłostradzie między Trasą Ł. a Poniatoszczakiem. Którędy potem one jadą, bo chyba nie objazdem przez bulwar, tam jest za nisko?...
Regularnie widuję wozy PB na Dobrej przy BUWie.

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 16 gru 2012, 14:43

Wieść gminna niesie, że na Płochocińskiej docelowo stacjonować ma ok 60 autobusów. Do dyspozycji ma być zaplecze i powierzchnie biurowe.

Jest to bardzo możliwe w obliczu dobrego zaplecza technicznego, jakie jest w dyspozycji ITSu, powierzchni placu oraz planów wycofania się z usług ZTM.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 17 gru 2012, 11:40

Doszła nowa pula biletów (na marzec) i robi się coraz większe zroznicowanie cenowe. Na najbardziej popularnych kursach ceny powoli ale zauważalnie jednak rosną. Np kupowałem 2 bilety tam i powrót, na obu kursach załapałem się na 2 pierwsze bilety i w jedna strone zapłaciłem 6 zł (czyli 1 zł za pierwszy i 5 za drugi) natomiast powrót w niedziele o 18 to już 10 zł (czyli albo 5+5 albo 1+9).
Zakopane na terminy poświąteczne w większości wyprzedane ale te kursy które jeszcze pozostały to cena wynosi już 55 zł a o ile pamiętam to do tej pory ceną maksymalna było 50 zł.
Widze że zlikwidowane zostały też kursy do Szczecina, teraz połaczenie będzie konczyc się w Bydgoszczy.
A jak tam wygląda trasa do Radomia? Czy te kursy pracownicze w DP jakos funkcjonują i maja przyzwoite zapelnienie?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 gru 2012, 14:34

Rosa pisze:Czy te kursy pracownicze w DP jakos funkcjonują i maja przyzwoite zapelnienie?
W piatek kursem o 22:30 z Południowego jechało 31 osób.

W porannych kursach z Radomia zapełnienie znacznie powyżej 50%, później już zależy od kursu i dnia tygodnia.
Rosa pisze:Widze że zlikwidowane zostały też kursy do Szczecina, teraz połaczenie będzie konczyc się w Bydgoszczy.
W sumie mnie to nie dziwi, jeden kurs dzienny do Szczecina i nocny powrotny raczej na wiele się nie przydawały - raczej pustawo było.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 17 gru 2012, 15:18

Fakt, Szczecin od nowego roku poległ.
A ostatnio wracałem stamtąd pociągiem IR, w środku tygodnia, 4 pudła, brak warsu, od Poznania taka rzeźnia, że nie szło wyjść do WC.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 gru 2012, 15:20

Szczecin jest słabo skomunikowany z centrum kraju, fakt. Ale wielkiej różnicy brak tego kursu nie zrobi, bo i tak zapchany to on nie był... Marne obłożenie raczej (w każdym razie jak nim jechałem, zawsze w kierunku Warszawy).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 17 gru 2012, 17:07

Wolfchen pisze:W piatek kursem o 22:30 z Południowego jechało 31 osób.
Jak na "powroty" to chyba kiepsko...

Szczecin poległ chyba fatalnym czasem przejazdu...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 gru 2012, 17:35

Z autopsji, to szczyt powrotów jest między 16 a 18-20. ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 17 gru 2012, 17:50

Zapełnienie rzędu 50% rano w kier. Wwy też nie powala...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 gru 2012, 18:03

Zważywszy na to, że zdarzają się kursy całkowicie wyprzedane, to nie jest tak źle. A skoro nie tną nic, to znaczy, że źle nie jest. Ale to się okaże.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 17 gru 2012, 21:14

R-9 Chełmska pisze:Szczecin poległ chyba fatalnym czasem przejazdu...
Szczecin to głównie poległ niesymetrią rozkładu. Czas przejazdu w kursie nocnym ma drugorzędną rolę. Popełniono szkolny błąd marketingowy w konstruowaniu oferty przewozowej. Nie dało się w jeden dzień pojechać i wrócić i to zabiło tą relację.

Ja bym to zrobił tak:

Warszawa Szczecin nocą
Szczecin - Berlin rano, po odświeżeniu autokaru po nocnej podróży
Berlin - Szczecin spowrotem
Szczecin - Berlin po południu
Berlin - Szczecin na wieczór
Szczecin - Warszawa nocą.
I relacja miałaby szanse, biorąc pod uwagę jak bardzo nawalonym ludźmi pociągiem IR wracałem ze Szczecina.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 17 gru 2012, 23:00

I ci ludzie, którzy zaludniają pociągi z/do Szczecina jadą tam/do Warszawy na jeden dzień, bo można wrócić tego samego dnia?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 17 gru 2012, 23:07

:arrow: Jeśli chodzi o linię P9, to ciągle zdarzają się osoby, które niewiele wiedzą na temat jej istnienia. Sam ostatnio zachęciłem dwóch kolegów do jazdy PolskimBusem zamiast busikami Viki i dopiero po tym stwierdzili, że warto podróżować w ten sposób. Atrakcyjna jest i cena (maksymalnie 15 zł, a PKS-y to wydatek rzędu 20-25 zł), i czas podróży (nawet poniżej 90 minut, co w przypadku kolei i PKS-ów jest nieosiągalne), no i komfort. Pasażerów przybywa stopniowo, a przecież linia P9 istnieje dopiero od około pół roku. Nie ma zatem co narzekać, bo nowych klientów na pewno nadal będzie przybywać (tak jak choćby pewna starsza pani, która w piątek przez przypadek trafiła na P9 do Warszawy i "pochwaliła" kierowcę: - O, jaki ładny ten PKS, będę nim częściej jeździć!).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 gru 2012, 23:29

JacekM pisze:I ci ludzie, którzy zaludniają pociągi z/do Szczecina jadą tam/do Warszawy na jeden dzień, bo można wrócić tego samego dnia?
Przynajmniej częściowo tak, Chrobry to jeden z popularniejszych EIC na sieci.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ