Szkoda, że tego nie wiesz - mieszkańcy z Twoich okolic z niej jednak korzystają...zigirin pisze:A no i przecież po co nocne po Konstnacinie?
Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
Oczywiście, że korzystają. Oczywiście, że o tym wiem. Chciałem tylko pokazac jak łatwo jest wymyślac sobie koncepcje. Ty proponujesz likwidacje bezpośredniego dojazdu 742 do Warszawy, a ja proponuję likwidacje nocnych.MALIN pisze:Szkoda, że tego nie wiesz - mieszkańcy z Twoich okolic z niej jednak korzystają...zigirin pisze:A no i przecież po co nocne po Konstnacinie?
Zapytaj się tych co jeżdżą 742 o to kto by chciał by ta linia jeździła tylko do Konstancina zamiast do Warszawy. Marne szanse na głosy za.
Zapytasz się tych co jeżdżą nocnymi kto by chciał ich likwidacji, też marne szanse na głosy za.
Chciałem Ci tylko pokazac, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Ty nie jeździsz 742 poza Konstancin, więc łatwo Ci powiedziec, że mozna skrócic 742 z Góry tylko do Konstancina.
ja bardzo rzadko korzystam z nocnych, więc łatwo mi powiedziec, że można je zlikwidowac.
Owszem masz odrobinę racji, ale zobacz 700 dojeżdża do Dw. Centralnego, bo ktoś tak chce, a tak naprawdę nie jest tak potrzebna na obecnym odcinku... Tak samo jest z Waszą linią - Pasażerowie chcą do M. Wilanowska bo nie chce im się wysiadać z autobusu i poczekać "chwilkę" na kolejny, który dojedzie do metra.
Jakoś 725 potrafili skrócić do Wilanowa, mimo tego ,że do Powsina mają blisko, a jednak nie narzekają
zigirin pisze:Chciałem Ci tylko pokazac, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Jakoś 725 potrafili skrócić do Wilanowa, mimo tego ,że do Powsina mają blisko, a jednak nie narzekają

Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 

- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Czy my nie mamy tematu o 742 czy jak ta linia się nazywa?
[ Dodano: Nie 17 Lut, 2013 ]

[ Dodano: Nie 17 Lut, 2013 ]
Nic nowego - ktoś to wkleił kilka stron wcześniej. Od tego zaczęła się dyskusja...vernalisadonis pisze:Tutaj znalazłem coś takiego.
http://www.gorakalwaria.net/news-czy-kr ... ,2030.html
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
A tak w ogóle to czemu Jabłonna płaci za wspólny bilet? Wiem, że linia kolejowa przebiega chyba jeszcze przez teren gminy, ale oni przecież nie mają żadnej stacji u siebie...ZTM pisze:Najmniej odczują tę podwyżkę władze tych samorządów, które już pokrywają 40 proc. kosztów na swoim terenie, np. Jabłonna. Wysokość dopłat do finansowania Wspólnego Biletu wzrośnie tam z ok. 47 tys. zł do ok. 48 tys. zł.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
To mnie dziwiGmina Legionowo - czeste pociagi, SKM - oplata 5 mln. Gminy Piaseczno i Lesznowola - linia radomska, a wiec najrzadsze pociagi, brak SKM i tez 5 mlin. I podobno pokrywaja taki sam procent. Czy to liczy sie trasa (kilometry torow) a nie ilosc pociagow i miejsc w nich?

Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 

- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Może byłoby to dziwne, gdyby było prawdziwe.
Zacznijmy od tego, że Legionowo płaci 6,1 mln zł. Do tego Jabłonna dokłada się 1,41 km. Obejmuje to tylko wspólny bilet - bez kosztów SKM. Natomiast Piaseczno i Lesznowola płacą ok. 4,8 mln zł...
Legionowo pokrywa 27%, a Jabłonna, Piaseczno i Lesznowola - 40%.
Zacznijmy od tego, że Legionowo płaci 6,1 mln zł. Do tego Jabłonna dokłada się 1,41 km. Obejmuje to tylko wspólny bilet - bez kosztów SKM. Natomiast Piaseczno i Lesznowola płacą ok. 4,8 mln zł...
Legionowo pokrywa 27%, a Jabłonna, Piaseczno i Lesznowola - 40%.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Fakt, nie wziąłem pod uwagę, że gmina może mieć jakiś nietypowy kształtfik pisze:Stacji nie, ale przystanek osobowy Chotomów - i owszem.MeWa pisze:Wiem, że linia kolejowa przebiega chyba jeszcze przez teren gminy, ale oni przecież nie mają żadnej stacji u siebie...

STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36953
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nietypowy, jak nietypowy. Po prostu Jabłonna Legionowa została w 1930 roku wydzielona w odrębne miasto, ale Chotomowa ono nie objęło...MeWa pisze:Fakt, nie wziąłem pod uwagę, że gmina może mieć jakiś nietypowy kształtfik pisze: Stacji nie, ale przystanek osobowy Chotomów - i owszem.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A czytałeś mój poprzedni post? Podane koszty ogólne to 100% kosztów funkcjonowania a nie samych gmin.MeWa pisze:Może byłoby to dziwne, gdyby było prawdziwe.
Zacznijmy od tego, że Legionowo płaci 6,1 mln zł. Do tego Jabłonna dokłada się 1,41 km. Obejmuje to tylko wspólny bilet - bez kosztów SKM. Natomiast Piaseczno i Lesznowola płacą ok. 4,8 mln zł...
Legionowo pokrywa 27%, a Jabłonna, Piaseczno i Lesznowola - 40%.

http://www.legionowo.pl/pl/strefa-mieszkanca/odpowiedziPytania do prezydenta Legionowa pisze:Pytanie:
Witam, podobno powiaty/gminy dostały już od ZTMu propozycję nowej umowy w sprawie Wspólnego Biletu. Czy Legionowo dostało już taką propozycję? Czy jest ona aż tak drastyczna jak ta dla Wołomina (za portalem Rynek Kolejowy: http://www.rynek-kolejowy.pl/3965 /Warszawa_ZTM_chce_47%25_wiecej_pieniedzy_za_wspolny_bilet.htm )? A może da się dogadać z samymi Kolejami Mazowieckimi (bez pośrednictwa ZTM-u) na jakąś specjalną ofertę na tym krótkim odcinku do Choszczówki (żeby nie kosztowało do ok. 80PLN miesięcznie za jedną stację do granicy strefy ZTMu), która byłaby korzystniejsza niż Wspólny Bilet (miasto utrzymywałoby wtedy tylko SKM-kę i ew. tę umowę z KM). Jest jeszcze inny pomysł (w ten warto by zaangażować powiat) - z SKMek (przede wszystkim) korzystają również mieszkańcy powiatów nowodworskiego i pułtusk iego (widać to po rejestracjach przy stacjach legionowskich, czy wieliszewskiej). Jak się domyślam nie dopłacają ani grosza, a korzystają. Rozmowy na ten temat można by połączyć z planowaną przez powiat rewitalizacją linii do Zegrza. Wiem, że te ostatnie sprawy leżą w kompetencjach starostwa, ale po pierwsze: na stronie powiatu odpowiedzi pojawiają się bardzo rzadko, a po drugie Pan jako prezydent stolicy powiatu ma na pewno jakąś siłę przebicia w dyskusjach ze starostwem (szczególnie, że mogłoby to odciążyć budżet samego miasta).
(Marek, 18-02-2013)
Odpowiedź:
Panie Marku, otrzymaliśmy propozycję od ZTM w ubiegłym tygodniu. Mogę powiedzieć, że jest ona jeszcze bardziej drastyczna niż ta dla Wołomina. W 2012 r. miesięczny koszt funkcjonowania oferty „Wspólny Bilet ZTM-KM” utrzymywał się na poziomie 82 tys. zł, w I kwartale 2013 r. wzrósł do kwoty 138 tys. zł, a przedstawiona nam oferta na II kwartał br. wynosi 212 tys. zł - zatem jest to trzy razy więcej. Negocjujemy tę kwotę z ZTM, rozważamy także porozumienie z Marszałkiem Województwa w sprawie dofinansowania do biletów miesięcznych KM. Jest to jednak rozwiązanie bardzo niewygodne dla pasażerów, gdyż będą musieli kupować dwa bilety. Przygotowaliśmy także wystąpienie do Starosty o znaczące zwiększenie dofinansowania wspólnego biletu dla mieszkańców naszego powiatu.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Tak, czytałemflorekf pisze:A czytałeś mój poprzedni post? Podane koszty ogólne to 100% kosztów funkcjonowania a nie samych gmin.MeWa pisze:Może byłoby to dziwne, gdyby było prawdziwe.
Zacznijmy od tego, że Legionowo płaci 6,1 mln zł. Do tego Jabłonna dokłada się 1,41 km. Obejmuje to tylko wspólny bilet - bez kosztów SKM. Natomiast Piaseczno i Lesznowola płacą ok. 4,8 mln zł...
Legionowo pokrywa 27%, a Jabłonna, Piaseczno i Lesznowola - 40%.

STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]