Strona 104 z 181

: 18 sie 2008, 17:44
autor: mariow
zeus popraw cytowanie, Bastian nic takiego nie napisał

: 18 sie 2008, 17:46
autor: zeus
Czy Ci sie w dupie nie poprzewracało od tego dobrobytu Niektórzy mają jedną linię co 20 min..
404 to linia która łączy różne dzielnice, i wiele ważnych punktów przesiadkowych, nie jest to połączenie która jest tylko dla tarchomina, jeździ nia wiele osób z różnych dzielnic - np. Woli i Ochoty. Uważam że powinna jeździć trochę częście (co 12 min) j i w wydłużonych godzinach, oczywiście kosztem jakiejś innej linii Tarchomińskiej.

Jak piszę o wzmacnianiu 510 to nie uważam że trzeba zabierać brygady z innych dzielnic tylko również można obciąć jakąś białołęcką/tarchomińską linię

: 18 sie 2008, 18:08
autor: MeWa
tarantula01 pisze:
Bastian pisze:Naraz mogą się zatrzymywać dwa autobusy. Trzeci musi poczekać.
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (par. 119), nic nie mówi o 2 autobusach. Zresztą samo przesunięcie przystanku przed skrzyżowanie spowoduje, że zlikwiduje się "kumulację autobusów", która powstaje wskutek działania sygnalizacji Modlińska/Konwaliowa
Nic nie mówi, ale zarządca może sam sobie ustalać zasady. Gdy zatrzymują się trzy autobusy na raz, powstaje zamieszanie, nie wszyscy muszą zdążyć wsiąć, zwłaszcza do tego trzeciego, ostatniego

: 18 sie 2008, 18:25
autor: Bastian
zeus pisze:kosztem jakiejś innej linii Tarchomińskiej.
zeus pisze:również można obciąć jakąś białołęcką/tarchomińską linię
Jakieś propozycje?

: 18 sie 2008, 19:01
autor: zeus
Jakieś propozycje?
Parę się znajdzie ;-)

133- nie potrzebuje tak wysokiej częstotliwości jak teraz, wystarczy co 60 min przez cały tydzień, 152- nie potrzebuje tak wysokiej częstotliwości, wystarczy co 30/60/45 min, odzyskane brygady z 326, delikatne ścięcie 508 w święta (minimalny spadek częstotliwości), ponieważ 510 też dowozi do metra.
I wystarczy na wzmocnienie 510 i 404. Na 404 rozkładowo, a na 510 mogą być wtyczki, jestem pewien że pasażerom by się to spodobało

: 18 sie 2008, 19:03
autor: Jarek
zeus pisze:133- nie potrzebuje tak wysokiej częstotliwości jak teraz, wystarczy co 60 min przez cały tydzień, 152- nie potrzebuje tak wysokiej częstotliwości, wystarczy co 30/60/45 min, odzyskane brygady z 326, delikatne ścięcie 508 w święta (minimalny spadek częstotliwości), ponieważ 510 też dowozi do metra.
I wystarczy na wzmocnienie 510 i 404. Na 404 rozkładowo, a na 510 mogą być wtyczki, jestem pewien że pasażerom by się to spodobało
zeus pisze:Całe mnóstwo, ale jak znam życie zostanę zbombardowany krytką
Powinieneś zostać zbombardowany za to bombą nie byle jaką, najlepiej atomową. Psucie dowozówek, demarszrutyzację i tak dalej. =;

: 18 sie 2008, 19:35
autor: _DoMeL_
zeus pisze:
Jakieś propozycje?
Parę się znajdzie ;-)

133- nie potrzebuje tak wysokiej częstotliwości jak teraz, wystarczy co 60 min przez cały tydzień,
BRAWO! 126 skierowane na pętlę Nowodwory, omijające przystanki na Mehoffera (Leśnej Polanki) i 133 kursujące co godzinę. Ciekawe jak mieszkańcy osiedla przy Mehoffera dostaną się do przystanków przesiadkowych. Piechotą na pętlę mam chodzić?

: 18 sie 2008, 19:39
autor: fik
geograf pisze:Tak, tak. Jest to szczególnie wygodny dojazd do przystanków BIAŁOBRZESKA i OŚRODEK INFORMATYKI, przy których niedawno powstał kolejny wieżowiec, a kolejne są w przygotowaniu. A to pasażerowie z tej okolicy coraz częściej podnoszą larum w sprawie niezabieralności 127 i 130...
Fikcyjnej niezabieralności, należy dodać.

: 18 sie 2008, 19:48
autor: zeus
_DoMeL_ pisze:133 kursujące co godzinę.
Przez wiele lat tak kursowało

: 18 sie 2008, 19:54
autor: _DoMeL_
zeus pisze:
_DoMeL_ pisze:133 kursujące co godzinę.
Przez wiele lat tak kursowało
Jak widać w moim profilu, ja przez wiele lat mieszkałem w Gdańsku, więc nie wiem jak kursowało 133, ale dzięki za info. Zapewne kiedyś nie było osiedla przy Mehoffera. Ponadto wzdłuż Mehoffera budują się kolejne bloki i powstają nowe osiedla. W co upchać tych ludzi? Jakoś trzeba dojechać do przystanku Mehoffera, żeby przesiąść się w linię dowożącą ludzi do metra/centrum itp.

Raczej pomyślałbym nad skróceniem linii 133 z Choszczówki do pętli Nowodwory, przez ul. Mehoffera. Ale to taki tam mój wymysł ;) Dubluje się z 509, 516 i 144 na odcinku Mehoffera - Żerań FSO. Pewnie się nie da, bo przecież 133 dowozi ludzi do pętli tramwajowej. A zdecydowana większość ludzi woli przesiąść się na autobus na przystanku Mehoffera niż na tramwaj.

: 18 sie 2008, 22:06
autor: tarantula01
Nie, Choszczówka mocno naciska na 133 z trasą przez Tarchomin z powodu dobrego dojazdu do wszystkiego, co jest na Tarchominie, a czego nie ma w Choszczówce.

: 18 sie 2008, 23:00
autor: Colony
W takim razie 133 mogłoby spokojnie krańcować na Starych Świdrach gdzie tylko od czasu do czasu odwiedzałoby je 186. Na Choszczówce jest kibel o ile się nie mylę.

: 18 sie 2008, 23:06
autor: MisiekK
zeus pisze:
Zaciszanin pisze:Od dłuższego czasu chodzą słuchy, że ma zostać skrócona do Ronda Babka.
To jakieś sprawdzone informacje czy twoje domniemania?
Domysły. Dawno się wycofano z tego pomysłu. Nikt nie zamierza nic tu zmieniać, bo stan obecny jest optymalny.
_DoMeL_ pisze:BRAWO! 126 skierowane na pętlę Nowodwory, omijające przystanki na Mehoffera (Leśnej Polanki)
Cio??? Czytać ze zrozumieniem nie umiesz? 126 ma jechać Światowida-Mehoffera-Modlińska.
_DoMeL_ pisze:Piechotą na pętlę mam chodzić?
144 ciebie dowiezie.

: 18 sie 2008, 23:46
autor: Petroniusz
Dobra, a wracając do 126. Propozycja trasy jest taka: NOWODWORY - ..., Chodecka, Kondratowcza, Malborska, Głębocka, ... - CH MARKI. A czemu przez Malborską, a nie jak 112?

: 18 sie 2008, 23:52
autor: radeom
Dużej różnicy i tak nie ma...