Strona 104 z 165

: 03 gru 2009, 13:33
autor: JacekM
A ja się zastanawiam, czy trzecia linia nie powinna biec z Nowodworów na Gocław... Od biedy, to można wtedy wykorzystać nawet drugi peron na Stadionie, tylko, że wylot na Gocław byłby od południa, a wylot na Nowodwory od pónocy. Choć lepsze rozwiązanie moim zdaniem z węzłem na Wileńskim, a przebieg linii pod Targową... :-k
z Nowodworów na Gocław powinno pojechać 21. Drugą linię zaś wygiąłbym w stronę Białołęki (π razy drzwi równolegle do Płochocińskiej).

: 03 gru 2009, 14:39
autor: Wolfchen
JacekM pisze:z Nowodworów na Gocław powinno pojechać 21.
To jest najrealniejsze... :-k
JacekM pisze:Drugą linię zaś wygiąłbym w stronę Białołęki (π razy drzwi równolegle do Płochocińskiej).
Czy aby nie wiązałoby się to z katastrofą dewelopersko-urbanistyczną w tamtych rejonach? No i zawsze można metro wywalić w kierunku Brzezin - zanim by wybudowali w polu, to powstałyby drugie Kabaty... :P

: 03 gru 2009, 14:43
autor: JacekM
Wolfchen pisze:Czy aby nie wiązałoby się to z katastrofą dewelopersko-urbanistyczną w tamtych rejonach?
przecież tam już jest katastrofa i trzeba jej wyjść w ten sposób na przeciw

: 03 gru 2009, 14:53
autor: Wolfchen
JacekM pisze:przecież tam już jest katastrofa i trzeba jej wyjść w ten sposób na przeciw
Z tym się zgodzę, ale mam wrażenie, że metro by to jeszcze pogłębiło... Wiesz, te deweloperskie plakaty, głoszące "5 minut do metra"... ;-)

: 03 gru 2009, 17:00
autor: patryk148
najlepiej od Kondratowicza pod Św. Wincentego, Skarbka z Gór i ukosem do skrzyżowania Warzelniczej z Ostródzką gdzie jest planowane centrum dzielnicy (zgodnie ze SUiKZP m. st. Warszawy); niedlaeko proj. Trasy Mostu Północnego.

: 03 gru 2009, 17:54
autor: Wolfchen
Z tego, co wiem, to stacja końcowa jest planowana w okolicy Rembielińskiej... :-k

: 04 gru 2009, 23:51
autor: MeWa
Uwaga! Z tematyki wątku wyłączono kwestie związane z budową centralnego odcinka II linii metra. Do dyskusji związanych z tym odcinkiem służy nowo utworzony temat „Budowa centalnego odcinka II linii metra”. Więcej informacji znajduje się w wątku administracyjnym. Prosimy użytkowników o oswojenie się ze zmodyfikowanym podziałem tematycznym.

: 20 lut 2010, 19:48
autor: Wolfchen
Glonojad pisze:Tyle, że taka była oficjalna linia miasta jeszcze w 2008 roku.
To niestety wiem. Ale tylko człowiek oderwany granatem od rzeczywistosci "zapomnie" o tym, że bez własnej STP, to M2 pojechałoby na Bródno co około kwadrans... :neutral:

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pon 22 Lut, 2010 ]
Usunięcie nieistotnej części wiadomości, odnoszącej się do postu w innym temacie. MeWa

: 20 lut 2010, 20:01
autor: Glonojad
E tam, co kwadrans. M2C ma jeździć co 3 minuty, więc na około dwa razy dłuższej trasie będzie jeździć co minut 6-7. Po drugie, może jednak metro nie kupi przestarzałych wagonów rosyjskich tylko coś nowocześniejszego, co się rzadziej przegląda i można trzymać w tunelach. Po trzecie, pewnie stacja końcowa na Bródnie będzie te swoje 4 tory odstawcze miała, zawsze może jeden z nich być przeglądowo - usterkowonaprawczy (takie rozwiązania stosuje się przecież na świecie, M55 w Berlinie w ogóle nie ma własnej STP przecież).

Abstrahując od tego, że oczywiście uważam odcinek pod Górczewską za potrzebniejszy.

: 20 lut 2010, 20:10
autor: Wolfchen
M55 to akurat mało ciekawy przykład :P

Choć fakt, Może przesadziłem z tym kwadransem, ale max. co ok. 7 minut to nie jest jakaś oszałamiająca częstotliwość... :-k

: 20 lut 2010, 20:14
autor: Glonojad
Nie jest, ale te 9 tysięcy miejsc w jednym kierunku się wyciągnie. Jak na tak krótką trasę starczy. A wystarczy, że jeszcze te 6 torów odstawczych się gdzieś po drodze zmieści, to 3-4 pociągi więcej w ruchu i już częstotliwość 5-6 minutowa jest realna.

Pytanie jedynie, ile rezerw na STP zeżre zwiększanie częstotliwości M1.

: 20 lut 2010, 21:57
autor: MeWa
Glonojad pisze:Po drugie, może jednak metro nie kupi przestarzałych wagonów rosyjskich tylko coś nowocześniejszego, co się rzadziej przegląda i można trzymać w tunelach.
warunkiem mają być dłuższe czasy międzyprzęglądowe i w założeniach przewiduje się nocowanie składów na linii - w tunelach i na stacjach. Powinieneś to wiedzieć :>

Nie wiem w ogóle skąd ta korelacja długość linii a częstotliwość. Abstrahując od tego, że STP jest potrzebne.

: 21 lut 2010, 14:44
autor: kulikowski
Glonojad pisze: … No, ale lepiej było pompować bańkę "cała II linia metra na 2015".
czyli wg Ciebie lepiej będzie budować II linię metra następne 25 lat ](*,) BP, NMSP

: 21 lut 2010, 15:03
autor: Glonojad
Z łaski swojej naucz się czytać, zanim zaczniesz komentować, nie będzie tak główka od walenia głową w mur bolała. Nie dość, że wyrwałeś kawałek wypowiedzi z kontekstu, to jeszcze go w ogóle nie pojąłeś.

Wyjaśnię zatem, że miała na celu stwierdzenie, że budowa całej M2 do 2015 roku była od początku nierealna organizacyjnie, a zwłaszcza finansowo.

Trzeba się jednak było powstrzymać, by później nie przepraszać.

: 21 lip 2010, 10:01
autor: Pagan
Ostatnio popatrzyłem na rysunki z przebiegiem drugiej linii metra i zauważyłem pewną rzecz, która nasuwa mi pytanie. Gdzie dokładnie może znajdować się Stacja Wolska? Na różnych grafikach raz jest bliżej ul. Karolkowej, a na innych bliżej Okopowej. Chyba, że wejścia do tejże Stacji będą wzdłuż ulicy Wolskiej? :-k

Czy ktoś z Was się orientuje i pomoże mi rozwikłać tą zagadkę? ;-)