Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 19 sie 2008, 0:29

tak czy inaczej ze 326 się odzyska jakieś brygady, które można optymalnie rozdysponować na inne białołeckie linie.... A 152 to koniecznie musi tak często kursować?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 sie 2008, 0:43

zeus pisze:A 152 to koniecznie musi tak często kursować?
Co 30 minut przez większość dnia nazywasz często?! Przy niższej częstotliwości nie opłacałoby się czekać na autobus. Zresztą z wozów kursujących na 152 (ani 133 itp.) nie dałoby się wzmocnić Twojego ukochanego 510...

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 19 sie 2008, 0:48

radeom pisze:Dużej różnicy i tak nie ma...
Jest. Ludzie chcący jechać od ratusza do centrum handlowego (lub dalej) pewnie woleliby mieć wszystkie interesujące ich linie z jednego przystanku.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 19 sie 2008, 0:50

zeus pisze:A 152 to koniecznie musi tak często kursować?
Rozkład 152 -> Rozumiem, że Tobie najchętniej by odpowiadała częstotliwość 202?

[ Dodano: Wto 19 Sie, 2008 00:52 ]
jgas pisze:
radeom pisze:Dużej różnicy i tak nie ma...
Jest. Ludzie chcący jechać od ratusza do centrum handlowego (lub dalej) pewnie woleliby mieć wszystkie interesujące ich linie z jednego przystanku.
W takim razie 732 też powinno jeździć św. Wincentego.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 sie 2008, 7:18

Omyłka, 126 jak 112.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 sie 2008, 8:34

zeus pisze: A 152 to koniecznie musi tak często kursować?
OJP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 19 sie 2008, 10:34

radeom pisze:W takim razie 732 też powinno jeździć św. Wincentego.
Jestem za. Można przy okazji.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 19 sie 2008, 11:35

Colony pisze:W takim razie 133 mogłoby spokojnie krańcować na Starych Świdrach
Nie mogłoby bo - cytat: "133 zapewnia dowóz do tramwaju"
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 19 sie 2008, 19:27

Nie mogłoby bo - cytat: "133 zapewnia dowóz do tramwaju"
Komu dowóz? Choszczówce? Oni juz mają 176. Tarchomin i nowodwory mają 516.
geograf pisze:Co 30 minut przez większość dnia nazywasz często?! Przy niższej częstotliwości nie opłacałoby się czekać na autobus. Zresztą z wozów kursujących na 152 (ani 133 itp.) nie dałoby się wzmocnić Twojego ukochanego 510...
Dlaczego nie? Wystarczą nawet wtyczki na 510...
geograf pisze:Co 30 minut przez większość dnia nazywasz często?! Przy niższej częstotliwości nie opłacałoby się czekać na autobus. Zresztą z wozów kursujących na 152 (ani 133 itp.)
Na większości tras tych linii jest alternatywa w postaci innych linii autobusowych które mają lepszą częstotliwość
OJP.
Nie jestem zbyt długo na tym forum - co oznacza ten skrót? :-k
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 19 sie 2008, 19:32

zeus pisze:
OJP.
Nie jestem zbyt długo na tym forum - co oznacza ten skrót? :-k
Ojapierdole.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 sie 2008, 19:34

zeus pisze:Na większości tras tych linii jest alternatywa w postaci innych linii autobusowych które mają lepszą częstotliwość
Nieistotne, co na większości, istotne, co na odcinku obsługiwanym tylko przez te linie. Najpierw się zastanów, dla kogo dana linia istnieje, a potem kombinuj, jak ma jeździć.
zeus pisze:Nie jestem zbyt długo na tym forum - co oznacza ten skrót? :-k
Na innych oznacza to samo, nie jestem pewien, czy na pewno chcesz to wiedzieć :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 19 sie 2008, 20:38

zeus pisze:Na większości tras tych linii jest alternatywa w postaci innych linii autobusowych które mają lepszą częstotliwość
Powiem więcej - na całej trasie linii 510 jest alternatywa w postaci innych linii,które mają lepszą częstotliwość. 510 wobec tego będzie pewnie ścięte jak nic (skoro mogą być 133 i 152) - szczególnie rano, bo po Jana Pawła to nikt już tym rano nie jedzie.

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 19 sie 2008, 20:47

zeus pisze:
Nie mogłoby bo - cytat: "133 zapewnia dowóz do tramwaju"
Komu dowóz? Choszczówce? Oni juz mają 176. Tarchomin i nowodwory mają 516.
Chyba dawno nie jechałeś ulicą Mehoffera zwłaszcza odcinek między torami kolejowymi a Modlińską powstają nowe bloki do tego stare osiedla nie tylko bloków na ulicach Fletniowa, Podgórna, Orchowiecka, Karmicka oni nie mają 176.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 20 sie 2008, 9:21

zeus pisze:
_DoMeL_ pisze:133 kursujące co godzinę.
Przez wiele lat tak kursowało
Przez wiele lat, kiedy 133 kursowało co godzinę to na Tarchominie była jeszcze wieś, trasa linii 133 na dechach składała się z czterech nazw: Żerań FSO - Modlińska - Mehoffera - Choszczówka, zaś o linii 510 nikt jeszcze nawet nie myśłał.
Rozumiem, że możesz tego nie pamiętać, ale w takim razie nie powołuj się na historię tej linii, ponieważ nie jest to żaden argument.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 20 sie 2008, 15:08

Powiem więcej - na całej trasie linii 510 jest alternatywa w postaci innych linii,które mają lepszą częstotliwość. 510 wobec tego będzie pewnie ścięte jak nic (skoro mogą być 133 i 152) - szczególnie rano, bo po Jana Pawła to nikt już tym rano nie jedzie.
W takim razie po co nam nam linie takie jak 509, 503, 126, 144, 404? Przecież jest alternatywa w postaci innych linii. 508 i E4 też do likwidacji bo też się znajdzie alternatywa... =D>
Przez wiele lat, kiedy 133 kursowało co godzinę to na Tarchominie była jeszcze wieś, trasa linii 133 na dechach składała się z czterech nazw: Żerań FSO - Modlińska - Mehoffera - Choszczówka, zaś o linii 510 nikt jeszcze nawet nie myśłał.
Rozumiem, że możesz tego nie pamiętać, ale w takim razie nie powołuj się na historię tej linii, ponieważ nie jest to żaden argument.
Rok temu tarchomin to była wieś? Rozumiem że Tarchomin się dynamicznie rozwija ale chyba nie aż tak. A z tego co pamiętam nowy rozkład 133 wszedł w czerwcu zeszłego roku.
510 jak metro dojeżdżało nie dalej niż do Ratusza czy dw. Gdańskiego było jedną z dwóch głownych linii dowozowych (razem z 508 do zachodniego) z Tarchomina i nowodworów do centrum, wtedy E4 było marginalną linią...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Zablokowany