Strona 106 z 178

: 05 sty 2012, 10:07
autor: kangoo2
Powoli na Trasie Ł robi się porządek. Znikają badziewne 515 i 415 i w ich miejsce będzie częste 143. Jeszcze tylko wycofać 411 ze Starej Miłosnej, w zamian zwiększyć częstotliwość 502, porobić porządki z przystankami na liniach przyspieszonych, 520 albo uzwyklić, albo odprzystankowić i zaczyna to wszystko mieć sens.

: 05 sty 2012, 23:07
autor: ncc2000
man1956 pisze:Postanowiłem na podstawie twardych danych, czyli liczby kursów na godzinę relizowanych na przestrzeni ostatnich lat z Rembertowa
W "szczytowym" okresie 515 kursowało do Rembertowa co 10 minut w godzinach szczytu (tak samo jak 520 z Marysina), a rozkłady miedzy 520 a 515 przy Okularowej były skoordynowane. Należy też pamiętać, że dawne 143 (jeżdżące na Ursynów) było obsługiwane wyłącznie taborem wielkopojemnym - co też ma znaczenie przy obliczaniu rzeczywistej podaży miejsc.

: 05 sty 2012, 23:20
autor: KwZ
Czy te lata szczytowej świetności Rembertowa uwzględniają SKM?

: 05 sty 2012, 23:26
autor: ncc2000
Po wprowadzeniu SKM częstotliwość 515 w godzinach szczytu ograniczono do 15 minut (przy zachowaniu 408 też co 15), potem 515 ograniczono do 20 minut (jednak nadal jeździło 408 co 15) a w czasie ostatniej zmiany częstotliwość 515 spadła do 30 minut przez cały dzień a 408 zastąpiło 415 (jednak o połowę rzadsze).

: 05 sty 2012, 23:27
autor: R-9 Chełmska
ncc2000 pisze: Należy też pamiętać, że dawne 143 (jeżdżące na Ursynów) było obsługiwane wyłącznie taborem wielkopojemnym - co też ma znaczenie przy obliczaniu rzeczywistej podaży miejsc.
Nieprawda.

: 05 sty 2012, 23:31
autor: ncc2000
R-9 Chełmska pisze:Nieprawda.
Może były jakieś pojedyncze kursy taborem krótkim, ale na pewno większość kursów była obsługiwana autobusami przegubowymi.

: 05 sty 2012, 23:56
autor: Rosa
A dokładnie to przeważnie były to SU15. Za czasów 143, 515 i 408 dojazd do Rembertowa był jednak najlepszy.

: 06 sty 2012, 0:20
autor: Pan Piotr
Glonojad pisze:7 nieistotnych (= z krótką wymianą) przystanków to 7 minut?! Baaaaaaaaaaaaardzo ciekawa teoria.

Przypominam także że, w przeciwieństwie do 2007 roku, Rembridge ma (żałosną bo żałosną, ale jednak) SKM.
A S2 nie jest w Rembertowie od 1 lipca 2006 r.? :)

: 06 sty 2012, 1:02
autor: KwZ
Rosa pisze:Za czasów 143, 515 i 408 dojazd do Rembertowa był jednak najlepszy.
Skasujmy SKM i wspólny bilet z KM i wepchnijmy wszystkich w korek na Marsa :roll:

: 06 sty 2012, 1:17
autor: man1956
Zadziwiające, jak łatwo ludzi omamić magią powrotu "historycznego" numerka 143 i obietnicą poprawy, która jest poprawą mocno iluzoryczną, a jeśli idzie o święta wręcz pogorszeniem. A przecież na ubiegłorocznym spotkaniu przedstawicieli ZTM-u z mieszkańcami była mowa o tym, że w momencie reaktywowania 143 z Kolonii, 168 skierowane zostanie na Mokry Ług. Jakoś nikt o tym nie chce dziś pamiętać.

: 06 sty 2012, 1:24
autor: fik
man1956 pisze:168 skierowane zostanie na Mokry Ług. Jakoś nikt o tym nie chce dziś pamiętać.
Cthulhu niech będą dzięki.

Jak tam w ogóle plany wyciągnięcia komunikacji na Mokrym Ługu za tory? Coś tam już zaczynało kiedyś się mówić o pętli w rejonie Pastuszków (?), umarło?

: 06 sty 2012, 13:17
autor: SławekM
man1956 pisze:Zadziwiające, jak łatwo ludzi omamić magią powrotu "historycznego" numerka 143 i obietnicą poprawy, która jest poprawą mocno iluzoryczną, a jeśli idzie o święta wręcz pogorszeniem. A przecież na ubiegłorocznym spotkaniu przedstawicieli ZTM-u z mieszkańcami była mowa o tym, że w momencie reaktywowania 143 z Kolonii, 168 skierowane zostanie na Mokry Ług. Jakoś nikt o tym nie chce dziś pamiętać.
Szkoda, że nie wyciągnięto 168 do Mokrego Ługu... Wtedy można byłoby wyciąć 153 i byście narzekali że 168 jeździ w kratkę...

: 06 sty 2012, 14:22
autor: PiotrekP
Ja jestem zadowolony ze zamiany dwóch linii w 143. Jedyne co można zarzucić nadchodzącym zmianom to odcięcie od połączenia Okularowa/Plowiecka - Mokotów oraz skierowanie 345 na Mokry Ług - ewidentnie jego końcówką w Rembertowie powinna być Kolonia.
fik pisze:Jak tam w ogóle plany wyciągnięcia komunikacji na Mokrym Ługu za tory? Coś tam już zaczynało kiedyś się mówić o pętli w rejonie Pastuszków (?), umarło?
dobre sobie

: 06 sty 2012, 14:45
autor: grzegorz
Na coś się zdecydujmy: czy piszemy teksty wspominkowe ew. dyskutujemy kiedy było lepiej, czy porównujemy stan obecny, ze stanem po proponowanych zmianach.

Mój głos dotyczy tego drugiego tematu. Uważam, że okolice Paderewskiego mogą się tylko cieszyć, bo w DS/międzyszczycie 153+515 to porażka, a 153+143 jednak lepiej (o 153+S-2 nie mówię, bo to się nie zmieni). Również 345 może godnie zastąpić ogryzek 415.

Kolonia też zyskuje (kto by się stamtąd tłukł 168 przez przejazd i Wygodę?!). Traci za to Wygoda z jedynym 145 (245 :keke: ) poza szczytami.

@man1956 Pogorszenie (być może) jest w stosunku do niegdysiejszych propozycji, a nie stanu obecnego. Bądź łaskaw to zauważyć!

: 06 sty 2012, 20:54
autor: ncc2000
grzegorz pisze:Kolonia też zyskuje (kto by się stamtąd tłukł 168 przez przejazd i Wygodę?!)
Na razie całkiem sporo osób się "tłucze".
grzegorz pisze:Traci za to Wygoda z jedynym 145
Stary Rembertów też jednak traci. Historia zatacza koło i osiedle zostaje z zaledwie jedną linią "do miasta".
Swoją drogą to dość zabawne, że cały bój toczył się o likwidację 514 dublującej SKM, a w końcu linia ta zostaje (chyba, że czegoś nie wiem). I tak o to Stary Rembertów (15 tys. mieszk. pozostanie bez linii przyspieszonej, Nowy Rembertów z 5 tys. mieszkańców nadal będzie ją miał).