Jak kształtować układ komunikacyjny?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Ale co, sugerujesz, że przez obsługę nocnymi Wołomina spadła częstotliwość kursowania tych linii?
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wołomin podałem jako przykład, równie dobrze mogło być Legionowo lub Piaseczno. Po prostu przebudowano układ linii nocnych, likwidując unikalne relacje. Kiedyś, jeżeli gdzieś w Warszawie mieszkało trzech pracowników komunikacji, przedłużano tam najbliższy nocny. Ktoś wcześniej wspomniał, że nie tylko pracownicy komunikacji muszą w nocy dojechać do pracy. Oczywiście, tylko jeżeli oni nie dojadą, to x pasażerów nie będzie miało czym dojechać do pracy.
miłośnik 13N
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
No dobrze, czyli sam przyznajesz, że podmiejskie nocne nie mają z tym nic wspólnego.
A co do nocnych, to tak, za patologię uważam dostosowywanie ich tras do pojedynczych kierowców. Niech sobie ekstrówki przewoźnik uruchomi jeśli to konieczne (tylko jakoś okazuje się, że jednak się nie opłaca).
A co do nocnych, to tak, za patologię uważam dostosowywanie ich tras do pojedynczych kierowców. Niech sobie ekstrówki przewoźnik uruchomi jeśli to konieczne (tylko jakoś okazuje się, że jednak się nie opłaca).
Przecież przy przejściu na nowy układ liczba kursów oraz obsługiwanych ulic zwiększyła się. A na Andersa nocny jest. A że Szeregowy woli numerek 44 od 41 i przesiadkę na pl. Bankowym zamiast Zamkowym, to cóż. Ma jeszcze Veturilo
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pociesza mnie, że rozbudowuje się osiedle przy Kłobuckiej, może przedłużą N36. Przypominam, że jak Poleczki istniała w formie płyt monowskich, to nocny jeździł. Jak zrobiono drogę w dobrym standarcie, nocny kończy na Bokserskiej.
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
I to było dobre?Stary Pingwin pisze:jeżeli gdzieś w Warszawie mieszkało trzech pracowników komunikacji, przedłużano tam najbliższy nocny
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W latach 80 nie każdy miał samochód, a braki pracowników sprawiały, że szukano ich daleko poza Warszawą.
miłośnik 13N
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie. Przecież mogę chodzić pieszo, to tylko 4,5 kilometra.
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rozmowa ze ślepym o kolorach, słowo daję...
Jak zamieszkasz w Jakucku, to też będziesz żądał Nki pod sam dom, bo bez ciebie komunikacja miejska się załamie?
Jak zamieszkasz w Jakucku, to też będziesz żądał Nki pod sam dom, bo bez ciebie komunikacja miejska się załamie?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Gdzie jest 4,5 km? Kłobucka+Poleczki ma 3,4 km.Przecież mogę chodzić pieszo, to tylko 4,5 kilometra.
Naprawdę uważasz, że dla każdych trzech kierowców należy przedłużać nocny?
Sprawdziłem na Trasbusie, że 606 zostało wydłużone na Wyczółki w 2003. Jak się do tego mają lata 80.?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Przecież nie chodzi o to, że były lepsze nocne, tylko że kiedyś był młody.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
I to jest dobry przykład tego, jak układu komunikacyjnego kształtować nie należy. Proponowanie komukolwiek przesiadki z Pl. Zamkowego do czegoś na Starym Mieście to taka zawoalowana forma informacji "Jak masz furę to nią jeździj". Nie wiem co w takiej przesiadce ssie intensywniej. Absolutny dyskomfort który wywołuje schodami i odległością do przejścia, czy czas potrzebny na tę przesiadkę. I sugerowanie takiej przesiadki to zniechęcanie do zbiorkomu w ogóle. A stawianie jej na równi z MRA jest jeszcze zabawniejsze.KwZ pisze:A że Szeregowy woli numerek 44 od 41 i przesiadkę na pl. Bankowym zamiast Zamkowym, to cóż.
-
- Posty: 5921
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zgadza się, w 2003 przedłużono 606 przez Wyczółki i Puławską na Jeziorki. Potem było cywilizowanie ulicy Poleczki i nocny już nie wrócił. W latach 80 jeden kierowca mieszkał na Wyczółkach, drugi na Korei, pisali do MZK o przedłużenie nocnego albo extra"Hotel" do starej pętli Wyczółki. Odpowiedziano im, że gdyby było ich trzech, to firma by przedłużyła.
Zarówno do N36 jak i na Puławską mam identycznie tą samą odległość. Tylko nocny Puławską jeździ co godzinę i trzeba się przesiadać. Z dwojga złego lepszy spacer do Bokserskiej. A z trojga złego najlepszy samochód.
Do gfedorynski. Są ludzie, którym przejście 500 metrów sprawia kłopot.
Zarówno do N36 jak i na Puławską mam identycznie tą samą odległość. Tylko nocny Puławską jeździ co godzinę i trzeba się przesiadać. Z dwojga złego lepszy spacer do Bokserskiej. A z trojga złego najlepszy samochód.
Do gfedorynski. Są ludzie, którym przejście 500 metrów sprawia kłopot.
miłośnik 13N