Strona 106 z 181

: 20 sie 2008, 15:15
autor: Patryk2222
zeus pisze:
Cytat:
Przez wiele lat, kiedy 133 kursowało co godzinę to na Tarchominie była jeszcze wieś, trasa linii 133 na dechach składała się z czterech nazw: Żerań FSO - Modlińska - Mehoffera - Choszczówka, zaś o linii 510 nikt jeszcze nawet nie myśłał.
Rozumiem, że możesz tego nie pamiętać, ale w takim razie nie powołuj się na historię tej linii, ponieważ nie jest to żaden argument.



Rok temu tarchomin to była wieś? Rozumiem że Tarchomin się dynamicznie rozwija ale chyba nie aż tak. A z tego co pamiętam nowy rozkład 133 wszedł w czerwcu zeszłego roku.
510 jak metro dojeżdżało nie dalej niż do Ratusza czy dw. Gdańskiego było jedną z dwóch głownych linii dowozowych (razem z 508 do zachodniego) z Tarchomina i nowodworów do centrum, wtedy E4 było marginalną linią...
chyba w połowie lat 90 linię 133 puścili przez Tarchomin a że zwiększyli częstotliwoś to wynika z tego że tereny natrasie tej lini (Choszczówka, okolice ul. Mehoffera) się rozbudowały

: 20 sie 2008, 16:54
autor: MisiekK
zeus pisze:510 jak metro dojeżdżało nie dalej niż do Ratusza czy dw. Gdańskiego było jedną z dwóch głownych linii dowozowych (razem z 508 do zachodniego) z Tarchomina i nowodworów do centrum,
Dobrze to określiłeś: było... Ale nie jest. Metro dojeżdża dalej i 510 straciło na znaczeniu i ilości pasażerów.
zeus pisze:wtedy E4 było marginalną linią...
Że co proszę???? Nie przypominam sobie, żeby jeździł pusty.

: 20 sie 2008, 17:43
autor: zeus
Że co proszę???? Nie przypominam sobie, żeby jeździł pusty.
Nie o to chodzi. E-4 miało wspomagać w szczycie 508 i 510, nie było główną linią tak jak jest teraz tylko dodatkową wspomagającą wyżej wymienione. 508 i 510 miały częstotliwość co 6-8 minut w szczycie, a E4 to w porywach co 12-15 min

: 22 sie 2008, 21:09
autor: ITS A 218
A czemu ZTM wycofuje 126 z ul. Łojewskiej ? Teraz od Chodeckiej to będzie straszny dubel 112. Zawsze bardzo dużo osób korzystało ze 126 właśnie na przystankach ŁOJEWSKA, SUWALSKA. Według mnie wycofanie tej linii stamtąd to bezsens. Można jakiś powód takiej zmiany ?

: 22 sie 2008, 22:45
autor: radeom
Kilka stron wcześniej już to chyba było poruszane.

: 22 sie 2008, 23:31
autor: MisiekK
zeus pisze:
Że co proszę???? Nie przypominam sobie, żeby jeździł pusty.
Nie o to chodzi. E-4 miało wspomagać w szczycie 508 i 510, nie było główną linią tak jak jest teraz tylko dodatkową wspomagającą wyżej wymienione. 508 i 510 miały częstotliwość co 6-8 minut w szczycie, a E4 to w porywach co 12-15 min
Tyle, że rola 510 się przez ten czas się mocno zdeprecjonowała, a E4 stał się wspomożeniem dla samego 508 i to rozwiązanie się dobrze sprawdza.

: 24 sie 2008, 0:20
autor: ZaciszaniN
ITS A 218 pisze:A czemu ZTM wycofuje 126 z ul. Łojewskiej ? Teraz od Chodeckiej to będzie straszny dubel 112. Zawsze bardzo dużo osób korzystało ze 126 właśnie na przystankach ŁOJEWSKA, SUWALSKA. Według mnie wycofanie tej linii stamtąd to bezsens. Można jakiś powód takiej zmiany ?
Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.

: 24 sie 2008, 9:53
autor: ITS A 218
ZaciszaniN pisze:
ITS A 218 pisze:A czemu ZTM wycofuje 126 z ul. Łojewskiej ? Teraz od Chodeckiej to będzie straszny dubel 112. Zawsze bardzo dużo osób korzystało ze 126 właśnie na przystankach ŁOJEWSKA, SUWALSKA. Według mnie wycofanie tej linii stamtąd to bezsens. Można jakiś powód takiej zmiany ?
Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.
No tak, ale nikt nie pomyślał o tym że naprawdę dużo osób korzysta obecnie ze 126 na Łojewskiej. Kilka dni temu wsiadałem na przystanku SUWALSKA w kierunku CH MARKI i naprawdę przybywa sporo osób zawsze. Żeby był jeszcze jakiś konkretny powód to ok, ale tak to robi się dubla 112 od szpitala na Bródnie do Marek. ](*,)

: 24 sie 2008, 10:02
autor: Glonojad
ZaciszaniN pisze: Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.
Ale merytorycznie to masz coś do dodania?

: 24 sie 2008, 10:12
autor: Frencher
inż. Glonojad pisze:
ZaciszaniN pisze: Sadzę, że jedną z dwóch przyczyn tych zmian na Bródnie jest konieczność spożytkowania nadmiaru wolnego czasu przez pracowników Zarządu, drugą natomiast rozbabranie i tak fatalnej już komunikacji rejonu.
Ale merytorycznie to masz coś do dodania?
Kolega jest obrażony, bo mu (nareszcie) ZTM postanowił spod domu wywalić muchowoza 326 =D> , i teraz zostanie tylko ze 120 które ma średnią frekwencję na tym odcinku - i co ważne frekwencja ta to zasługa tylko i wyłącznie tranzytowego charakteru linii 120 przez ulicę Jórskiego - bo dla samego tego rejonu, to by się nadawała linia co najwyżej na Midi MANach, i co 30 minut (w porywach).

: 24 sie 2008, 11:43
autor: Colony
Szukasz na siłę zaczepki z Zaciszaninem. Nie strugaj "mądrali", przecież wiesz ile jest domów na Górnym Zaciszu.

: 24 sie 2008, 14:42
autor: ZaciszaniN
inż. Glonojad pisze:Ale merytorycznie to masz coś do dodania?
A czy są jakieś przesłanki merytoryczne takich zmian na Bródnie :?: Nie musisz odpowiadać - to było pytanie retoryczne ;-)
Frencher pisze:Kolega jest obrażony, bo mu (nareszcie) ZTM postanowił spod domu wywalić muchowoza 326
Na szczęście nie mam w zwyczaju stosować twoich praktyk (vide: obrażanie się na "Stalową", za to, że wysyła swoje "srebra rodowe", tam gdzie ich miejsce).
teraz zostanie tylko ze 120 które ma średnią frekwencję na tym odcinku - i co ważne frekwencja ta to zasługa tylko i wyłącznie tranzytowego charakteru linii 120 przez ulicę Jórskiego
Raz - nie mieszkam przy Jórskiego, dwa - Twoje opinie jako mieszkańca Marek, populisty i nadwornego klowna wawkomowego nie są wiarygodne. Dodam tylko, że sam wiesz dobrze, że się mylisz (nie wchodząc z tobą w gierki słowne).

: 24 sie 2008, 19:33
autor: Frencher
Colony pisze:Szukasz na siłę zaczepki z Zaciszaninem. Nie strugaj "mądrali", przecież wiesz ile jest domów na Górnym Zaciszu.
Wiem ile tam jest domów, wiem też jaki tak jest realny popyt na komunikację. Jeżeli ten rejon ma mieć jak obecnie linie 120 i 326, to jestem pierwszy, który powie, że Choszczówka powinna dostać linię porównywalną z częstotliwością linii 508 - wszystkich trzeba traktować równo.

[ Dodano: Nie 24 Sie, 2008 19:39 ]
ZaciszaniN pisze:Raz - nie mieszkam przy Jórskiego, dwa - Twoje opinie jako mieszkańca Marek, populisty i nadwornego klowna wawkomowego nie są wiarygodne. Dodam tylko, że sam wiesz dobrze, że się mylisz (nie wchodząc z tobą w gierki słowne).[/color]
Nie dam się wciągnąć w obrzucanie epitetami. Wiem, ze pisanie prawdy często okupione jest narażeniem się na ataki. Dlatego w takich sytuacjach przyświecają mi słowa, jakie zawarłem ostatnio w moim podpisie. Jak widać od ponad 2000 lat nic się w tym temacie nie zmieniło.

Napisze tylko jedno zdanie: zrozum, że Zacisze, to peryferia stolicy, które się niczym nie różnią od choćby Zielonki, poza tym, że kursuje tu linia miejska ZTM. Nie umiesz się z tym pogodzić, bo oczekiwania masz jakbyś mieszkał co najmniej na Ursynowie.

: 24 sie 2008, 19:49
autor: Bastian
ZaciszaniN pisze:A czy są jakieś przesłanki merytoryczne takich zmian na Bródnie :?: Nie musisz odpowiadać - to było pytanie retoryczne ;-)
Ja odpowiem: są.

: 24 sie 2008, 20:40
autor: ZaciszaniN
Frencher pisze:Wiem ile tam jest domów, wiem też jaki tak jest realny popyt na komunikację. Jeżeli ten rejon ma mieć jak obecnie linie 120 i 326, to jestem pierwszy, który powie, że Choszczówka powinna dostać linię porównywalną z częstotliwością linii 508
I tym tekstem udowodniłeś właśnie nieznajomość rejonu. W ostatnim czasie powstało osiedle Samarytanki, około 100m od przystanku o takiej samej nazwie, a także szereg segmentów u zbiegu ul. Rolanda i Rajmunda na Zaciszu.

Poza tym skoro standard ma być jednoznaczny ze zrównywaniem jakości usług przewozowych na wszystkich tego typu osiedlach do minimum, to na Olesinie powinno zostać 104 i 134, na Choszczówce samo 176, na Aleksandrowie samo 115, a na Grotach samo 149. Jednak jestem zdania, że w miarę rozwoju miasta poziom obsługi komunikacją miejską powinien systematycznie wzrastać na wszystkich tego typu osiedlach, tymczasem tylko na Zaciszu jest odwrotnie.
Wiem, ze pisanie prawdy często okupione jest narażeniem się na ataki. Dlatego w takich sytuacjach przyświecają mi słowa, jakie zawarłem ostatnio w moim podpisie. Jak widać od ponad 2000 lat nic się w tym temacie nie zmieniło.
Nie rób z siebie świętego męczennika :lol:

Jeśli mijasz się z prawdą, to licz się nie tyle z atakami, co z krytyką. Niestety ty masz taką przypadłość, że innego zdania, niż twoje, nie dopuszczasz.
Napisze tylko jedno zdanie: zrozum, że Zacisze, to peryferia stolicy, które się niczym nie różnią od choćby Zielonki, poza tym, że kursuje tu linia miejska ZTM.
No to dość płytkie masz kryteria porównywania. Przede wszystkim Zacisze to dzielnica miejska, więc powinno być (powinno, choć niestety nie jest) oczywiste, że dobrą komunikację najpierw powinno się tu zapewnić, dopiero później na takich bezdrożach, jak twoje czy Zielonka - coś takiego jak hierarchia. Jestem zdania, że aby rozwijać komunikację w rejonach podmiejskich, najpierw należy ją zapewnić we wszystkich rejonach miejskich, co z rzeczywistością warszawską nie zawsze idzie w parze.