Strona 106 z 249

: 25 lis 2011, 17:43
autor: dzidek
Zawsze wydawało mi się, że to właśnie CH Reduta jest łatwiejszym partnerem do rozmów i współpracy w kwestii komunikacji a tu Blue City zrobiło niespodziankę. Po wycofaniu 136 nie spodziewałem się, że coś z Rakowca jeszcze dojedzie na ten kraniec. Łatwiej było powalczyć o 157/228 do Reduty. Dobra decyzja. Chociaż jak zauważono do Beresteckiej linia miałaby większe wzięcie w godzinach szczytu tyle, że wówczas w pozostałych godzinach już tak potrzebna by nie była. Może w związku z budową kolejnych biurowców między Śmigłowca a PKP Al. Jerozolimskie a także przy węźle Łopuszańska linia 172 kiedyś pojedzie jeszcze dalej i dotrze do nowego krańca Krańcowa.

: 25 lis 2011, 22:01
autor: fik
dzidek pisze: a także przy węźle Łopuszańska linia 172 kiedyś pojedzie jeszcze dalej i dotrze do nowego krańca Krańcowa.
...i zawiezie mnie z domu do pracy. :ziew:

Bardzo kiepska zmiana - niepotrzebny dubel 228, bardzo ciasny kraniec, dodatkowe utrudnienia w Jerozolimskich.

: 25 lis 2011, 22:09
autor: primoż
fik pisze:Bardzo kiepska zmiana - niepotrzebny dubel 228, bardzo ciasny kraniec, dodatkowe utrudnienia w Jerozolimskich.
Może to jest wstęp do pocięcia 228, a w konsekwencji do uwalenia?

: 25 lis 2011, 22:12
autor: fik
Jeszcze gorzej.

: 25 lis 2011, 22:35
autor: alojzy
Bastian pisze:
drapka pisze:Ale czasem bywa tak, że ludzie mają wrażenie bycia jednak wpychanymi w to mniejsze zło.
To nieuniknione. Wszystko jest jakimś rachunkiem zysków i strat... I zawsze będą poszkodowani pasażerowie, tworzący najmniejszy potok. Dużo ludzi jeździ na Trakt, połączenie przetrwało i jest porządne. Gdyby jeździło ich tam mniej, prędzej to połączenie by zniknęło, bardziej by stracili. I mieliby prawo do narzekania, wiadomo, ale tak to jest.
Pełna zgoda. Stąd moje boje o 107 na Górny Mokotów, które byłoby pewnym ersatzem za 112, 114 i 125, na których gruzach powstało, oraz za 118 i 218 na Kazimierzowskiej. Jedna linia za pięć, bilans wychodzi więc chyba na plus...

: 25 lis 2011, 23:33
autor: dzidek
fik pisze:
dzidek pisze: a także przy węźle Łopuszańska linia 172 kiedyś pojedzie jeszcze dalej i dotrze do nowego krańca Krańcowa.
...i zawiezie mnie z domu do pracy. :ziew:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)

: 25 lis 2011, 23:35
autor: Łukasz
dzidek pisze:
fik pisze: ...i zawiezie mnie z domu do pracy. :ziew:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
Ale dlaczego 172? Też uważam, że to kiepska zmiana - w ogóle coś komuś nie leży ta pętla przy Zachodnim.

Ktoś zapłacił, ktoś ma - pewnie ważne było, żeby jeszcze przed świętami.

: 25 lis 2011, 23:40
autor: dzidek
Łukasz pisze:
dzidek pisze:Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
Ale dlaczego 172? Też uważam, że to kiepska zmiana - w ogóle coś komuś nie leży ta pętla przy Zachodnim.
Zapewniłoby podobną relację jak kiedyś 173 do Łopuszańskiej. Nie ma blisko kończącej innej linii z podobną częstotliwością a na nową zapewne ZTM nie znajdzie brygad.

: 25 lis 2011, 23:41
autor: Bastian
alojzy pisze:Stąd moje boje o 107 na Górny Mokotów, które byłoby pewnym ersatzem za 112, 114 i 125, na których gruzach powstało, oraz za 118 i 218 na Kazimierzowskiej. Jedna linia za pięć, bilans wychodzi więc chyba na plus...
Kiepski żart. Bardzo kiepski. Po co komu taki ersatz? Żeby z Kazimierzowskiej pojechać na Kruczą? Na patelnię? Na Nowolipki? :bredzisz:

: 25 lis 2011, 23:41
autor: fik
dzidek pisze:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
191. :ziewa:

: 25 lis 2011, 23:46
autor: dzidek
fik pisze:
dzidek pisze:
Po skończeniu prac w Jerozolimskich przydałby się częsty autobus dowożący z Włoch do dworca Zachodniego czy stacji PKP al. Jerozolimskie bo chyba za taki nie można uznać słabego 187? :)
191. :ziewa:
Myślisz, że wszyscy z Łopuszańskiej/Kleszczowej będą z buta zasuwać do przystanku Mikołajska? A jeśli proponujesz 191 na Kleszczowej to zdecydowanie jestem przeciw ;)

: 25 lis 2011, 23:48
autor: alojzy
Bastian pisze:
alojzy pisze:Stąd moje boje o 107 na Górny Mokotów, które byłoby pewnym ersatzem za 112, 114 i 125, na których gruzach powstało, oraz za 118 i 218 na Kazimierzowskiej. Jedna linia za pięć, bilans wychodzi więc chyba na plus...
Kiepski żart. Bardzo kiepski. Po co komu taki ersatz? Żeby z Kazimierzowskiej pojechać na Kruczą? Na patelnię? Na Nowolipki? :bredzisz:
Nie żart. Jak już pisałem, dla wielu starszych ludzi zamieszkujacych te okolice liczy się bezpośrednie połaczenie, a nie czas przejazdu.

: 25 lis 2011, 23:52
autor: fik
dzidek pisze: Myślisz, że wszyscy z Łopuszańskiej/Kleszczowej będą z buta zasuwać do przystanku Mikołajska
Myślę, że szukasz tanich wymówek dla własnego wygodnictwa.

: 25 lis 2011, 23:54
autor: dzidek
fik pisze:
dzidek pisze: Myślisz, że wszyscy z Łopuszańskiej/Kleszczowej będą z buta zasuwać do przystanku Mikołajska
Myślę, że szukasz tanich wymówek dla własnego wygodnictwa.
Aha czyli jeśli ludzie mają przejść około 300 metrów z Białobrzeskiej do Grójeckiej to jest problem i potrzebują autobusu a jeśli przeszło 700 metrów z Kleszczowej do Popularnej to już nie ma problemu? I kto tu pisze o własnym wygodnictwie? :-"

: 25 lis 2011, 23:57
autor: fik
dzidek pisze:Aha czyli jeśli ludzie mają przejść około 300 metrów z Białobrzeskiej do Grójeckiej to jest problem i potrzebują autobusu a jeśli przeszło 700 metrów z Kleszczowej do Popularnej to już nie ma problemu?
Zacytuj.


PS. Na Kleszczowej są autobusy. Cztery. Niestety, żaden nie jeździ na Rakowiec :(