marcin3001 pisze:
A poza tym, ktoś może potwierdzić, że zniknęło ograniczenie do 30 na moście? Bo mam sprzeczne informacje..
Niektóre tabliczki już zniknęły, pozostałe mają zniknąć do jutra.
[ Dodano: |5 Sie 2009|, 2009 13:14 ]
mcdm pisze:Glonojad pisze:Gówno, a nie podsumowanie.
prawda w oczy kole jak to mowia,
Tyle, że to wcale nie jest prawda.
Modernizacja to poprawa drgań i hałasu (na 95% długości trasy), podniesienie i przedłużenie peronów z wyposażeniem ich w pasy krawędziowe i pas ostrzegawczy z płyt groszkowych oraz w pochylnie wjazdowe, wprowadzenie SIP (który czasem nawet działa
- zwłaszcza wieczorami, gdy tramwajów jest mniej, działa bardzo dobrze a wtedy najbardziej jest potrzebny - ale to da się poprawić - same tablice i urządzenia pokładowe to już duży wydatek "z głowy", nawet jeśli oprogramowanie trzeba będzie wymienić), wprowadzenie nowej, trwałej konstrukcji torowiska której nie trzeba będzie przez 20-25 lat ruszać i po której mogą jeździc (i jeżdżą!) karetki, modernizacja zasilania n.in. umożliwiająca eksploatację wagonów niskopodłogowych, zakup 30 składów tramwajowych, w tym 15 niskopodłogowych a pozostałych 15 - wykorzystano do zwiększenia liczby tramwajów w ruchu... to wszystko jest nieważne, bo na 300 m jest (mam nadzieję, że chwilowo) 20 km/h?
[ Dodano: |5 Sie 2009|, 2009 13:23 ]
marcin3001 pisze:Misiek997 pisze:To już lepiej było przeznaczyć ta kase na zakup autobusów i wybudowanie buspasów...
Które oczywiście działają w Warszawie bez zarzutu...
Autobusy też powinny mieć ograniczenie w tamtym miejscu, ale ZDM na hałas w nosie. Zresztą niekoniecznie by dostały dofinansowanie unijne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.