Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 gru 2010, 8:09

To ja sobie pozwolę zebrać to, co stoi w komunikatach na przystankach:
N02 wydłużona przez Ostrobramską do Marysina.
N22/N72 przez TŁ i Zwycięzców na Gocław, tam jak stare 111 do TS i dalej jedna część przez Płowiecką do Widocznej i na Falenicę (z podjazdami w wybranych kursach przez Zagóźdż), a druga przez Wał i Trakt (w zależności od kierunku) także do Falenicy.
N75 Ostrobramską i Patriotów prosto do Karczewia z wypadami przez Aleksandrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 15 gru 2010, 8:48

mobil one pisze:
rhemek pisze:powinien leciec
...tylko musi mieć długi pas startowy ;)
No to niech chodzi :)
Popatrz, jaka franca!

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 15 gru 2010, 9:00

Przydałoby się żeby w ZP Gocław nocne jadące z centrum zatrzymywały sie na przystanku, na którym w dzień mają postój 213 i 311. Jeżeli ktoś mieszka w okolicach pętli to teraz ma przystanek przy bazarku na Umińskiego. Inaczej po zmianie albo będzie musiał wysiadać na Os. Wilga albo - w przypadku N22 - zasuwać z przystanku gdzie zatrzymuje się 401 w kierunku Marysina. #-o

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 15 gru 2010, 9:44

Bez sensu ta zmiana dla okolic przystanku Stacja Krwiodawstwa. Nie dość, że z okolic Nowego Światu nie będzie jak wrócić, to podróż będzie trwała dłużej. Dobrze chociaż, że powrót taksówką kosztuje 11 zł 8-(
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 15 gru 2010, 10:54

Uważam, że 2 podstawowe błędy to spychanie z mocno obciążonego przystanku jakim jest Muzeum Narodowe linii na Saską Kępę, a drugie to całkowite zabranie czegokolwiek z północnej części Traktu. Szczególnie tego drugiego nie potrafię zrozumieć. Ale sądzę, że radni Wawra będą protestować.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 gru 2010, 11:14

Mnie też się zmiany specjalnie nie podobają. Wiem natomiast co były ich genezą. Niezabieralność N25/N75 na TŁ. Tylko jak to rozwiązać? Niestety układ nocnych na Pradze Południe jest taki, że wszystkie najpierw zaliczają duże blokowiska, a potem się szlajają po Zapłowieczu. A więcej przegubów w weekendy na DWC raczej się nie wciśnie. Czy jest jakieś rozwiązanie? Nie wiem, mam duże wątpliwości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 15 gru 2010, 11:16

Kiedy N25 bylo niezabieralne? Bardzo czesto korzystam z tego autobusu, tlok na lazienkowskiej bywal ale nigdy nie byl niezabieralny... A skoro byly kursy niezabieralne, to co za problem zrobic w weekendy kursy na N25 i N75 co pol godziny?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 gru 2010, 11:18

Brygady.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 gru 2010, 11:19

I sens pchania autobusu co pół godziny do Karczewa...


...w sumie porównywalny do pchania tam autobusu co godzinę, ale łotewr.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 15 gru 2010, 11:20

Hmm, ale przeciez N75 jesli bywa niezabieralne, to tylko do Goclawia, wiec mozna by wstawic kursy do niego skrocone? Jedna brygada od biedy dalaby rade?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 gru 2010, 11:27

Będziesz codziennie jeździł w czynie społecznym?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 gru 2010, 11:37

No nie da się rozwijać komunikacji wyłącznie bezinwestycyjnie...

Ile jest w ogóle brygad na nocnych? A ile było przed reformą?

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 15 gru 2010, 11:44

Wcale mi się te zmiany nie podobają. Czy nie wystarczyło w weekendowe noce na N25 i N75 wysyłać przeguby? Nie wierzę, że jeden przegub więcej zamiast solówki nie zmieściłby się pod Centralnym. Jeżeli przeguby jeżdżą do Falenicy, Aleksandrowa, Rembertowa, Starej Miłosnej i Woli Grzybowskiej to chyba mogą również do Międzylesia czy Karczewa. Obecnie w weekendy N22/N72 też wyjeżdżają z Gocławia w stronę Ostrobramskiej z zajętymi nawet nie wszystkimi miejscówkami, zatem tak patrząc na sprawę to na sporej części nocnych marnują się przeguby. Ale chyba nie o to chodzi.
Do tego N02 przez Zwycięzców-Francuską i wystarczy...

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 15 gru 2010, 12:20

To zróbcie, jak ja zrobiłem w sprawie nocnego na Ursynowie Zach. Piszcie do ZTM i niech oni przedstawią swoje stanowisko w tej sprawie. Zaproponujcie zmiany. Tu można tylko się przepychać niezadowoleniem, a konkretów brak.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 15 gru 2010, 12:39

A efekt pisma w tej sprawie już masz?
Popatrz, jaka franca!

ODPOWIEDZ