Strona 107 z 283
: 26 sie 2012, 22:08
autor: 2952
ashir pisze:Coś ci mało wyszło krótkich Ikarusów. Wychodziłoby, że na Woronicza jest tylko 8 sztuk w ruchu?
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Nie, obecnie jest jeszcze 11 sztuk.
: 26 sie 2012, 22:10
autor: ashir
A na Stalowej 15 sztuk, czyli wychodzi łącznie 26 sztuk. Beni chyba coś pokręcił.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 26 sie 2012, 22:16
autor: 2952
ashir pisze:A na Stalowej 15 sztuk, czyli wychodzi łącznie 26 sztuk. Beni chyba coś pokręcił.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak zwykle bajkę napisał.
: 27 sie 2012, 11:18
autor: Sadek
SG pisze:+ 4435 na
25+
91 Zakazy taborowe poszły w siną dal
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A dzisiejszej nocy za R-5 na
oczku.jeździła Kleszczowa
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
4435 nie na N25/N91 tylko na 1/N42 , 4290 jeździł na 1/N44 , 4298 (z moją skromną osobą za kierownicą) na 2/N42. Dodam że 4298 ma ważny przegląd do 7 lutego 2013 roku , więc jest nadzieja że nie tylko Ikarusy z wysoką podłogą , ale i Jelcze wejdą w 2013 rok. 4348 jest zabrany z II placu , ale narazie do ruchu jeszcze nie był wystawiony. Oryginal czyli 4340 stoi samotnie na II placu i wróble ćwierkają że ma trafić do jakiegoś muzeum.
Co do zakazu taborowego , to okazało się że ktoś źle zintrpretował wiadomość podaną w mediach , a tak naprawdę żadnego zakazu nie było.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: |27 Sie 2012|, 2012 15:51 ]
Przeniesione z Rzadkich Okazów na OB.
: 27 sie 2012, 11:20
autor: ashir
Zmodernizowane kwadraty nie są (przynajmniej na razie) planowane do kasacji/sprzedaży. To są jeszcze dosyć młode i w dobrym stanie pojazdy.
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
: 27 sie 2012, 11:30
autor: Sadek
Kasacji nie , ale sprzedaży może. Jeżeli ZTM powie koniec wysokiej podłogi , to nikt ich w MZA nie będzie trzymał i ponosił kosztów.
: 27 sie 2012, 11:35
autor: ashir
Dlatego dopóki ZTM nie zmusi MZA do wycofania w 100% wysokiej podłogi, to nie sądzę, aby MZA samo z siebie ich się pozbywało. Beni coś pisał, że po wycofaniu wszystkich Ikarusów, ich miejsce będzie wyłącznie na liniach nocnych, gdzie nikomu nie powinny przeszkadzać.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 27 sie 2012, 11:40
autor: beni
ZTM coraz głośniej krzyczy żeby od nowego roku wszystkie brygady dzienne były niskopodłogowe. Ikarusy jeśli zostaną to tylko na nocki
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Chociaż i tak znajdzie się grupa osób która będzie się domagała by na nockach też latały same niskie.
: 27 sie 2012, 11:47
autor: ashir
Znów będzie propaganda sukcesu ze strony ZTMu.
![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wyjdzie jak z wycofaniem w 100% Ikarusów w DŚ, krótko taki zakaz potrwał, potem wtyczki na
509, potem kolejne okazje się zdarzały na ujrzenie Ikarusa za dnia, a teraz na stałe możemy ujrzeć na 1/
705 Ikarusa. W sumie ja bym czerpał wzorce z ZKM Gdynia przy wycofywaniu wysokiej podłogi.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: |27 Sie 2012|, 2012 15:52 ]
Edycja po przeniesieniu na TiP.
: 28 sie 2012, 16:34
autor: Proboszcz
ZTM sam siebie zabija, potem jak będą jakiekolwiek problemy z nawierzchnią typu ostatni objazd 173 lub dawny zakaz na 123 to ludzie się zaczną odwracać. Bo będzie skrócenie trasy zamiast objazdu lub innego taboru, bo MZA wyrażą sprzeciw i nie pojadą.
: 28 sie 2012, 18:22
autor: alojz
beni pisze:ZTM coraz głośniej krzyczy żeby od nowego roku wszystkie brygady dzienne były niskopodłogowe.
Trzeba jakoś załagodzić podwyżkę cen biletów.
: 28 sie 2012, 18:31
autor: MALIN
Zobaczymy jak sobie bez nich poradzą.Dodatki nadal powinny być wysokie.
![(-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
: 28 sie 2012, 18:34
autor: Maciek
Kasacja, kasacją, ale po prostu powinni kilka sztuk zachować i trzymać w rezerwie na wypadek nadzwyczajnych sytuacji typu objazdy 173.
: 28 sie 2012, 18:37
autor: ashir
Dlatego, jeśli nie będzie silnego nacisku ze strony miasta i ZTMu to część pozostanie w ruchu, tyle że raczej głównie w nocy i tylko to będą przeguby.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 28 sie 2012, 18:38
autor: MALIN
Albo chociaż by służyły jako mobilna kasa biletowa podczas "świeczki".