: 28 gru 2012, 19:46
Na Chopina nie przypominam sobie, żeby były przejściówki. Chyba, ze bardzo, bardzo dawno.rufio198 pisze:Czy teraz istnieje coś takiego - nie mam pojęcia
Osobaki - jak najbardziej.
Na Chopina nie przypominam sobie, żeby były przejściówki. Chyba, ze bardzo, bardzo dawno.rufio198 pisze:Czy teraz istnieje coś takiego - nie mam pojęcia
Toć pisze - lata 90 - dla Ciebie to faktycznie bardzo, bardzo dawno temu ( bez obrazy )Wolfchen pisze:Na Chopina nie przypominam sobie, żeby były przejściówki. Chyba, ze bardzo, bardzo dawno.rufio198 pisze:Czy teraz istnieje coś takiego - nie mam pojęcia
Osobaki - jak najbardziej.
Okaże się przed wakacjami czy otworzą nowe trasy i info o zatrudnieniu nowych kierowcow jest prawdziwe czy też Souter bardziej się martwi rozwojem firmy w USA.rufio198 pisze:Nie żebym się cieszył , ale...
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pol ... 65067.html
Jak widać nie da się ciągle dokładać do interesu i nawet firma z takim potężnym zapleczem finansowym zwalnia ludzi. Ciekawe kiedy - na wzór pewnego przewoźnika lotniczego - zawieszą z dnia na dzień działalność ?
Nigdy.rufio198 pisze:Ciekawe kiedy - na wzór pewnego przewoźnika lotniczego - zawieszą z dnia na dzień działalność ?
To było do przewidzenia. Te poczęstunki kosztują i najprościej z nich zrezygnować. Gdyby to miało być na stałe, to cena biletu powinna być dodatkowo powiększona o około 10 zł.rufio198 pisze:Nie żebym się cieszył , ale...
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pol ... 65067.html
Jak widać nie da się ciągle dokładać do interesu i nawet firma z takim potężnym zapleczem finansowym zwalnia ludzi. Ciekawe kiedy - na wzór pewnego przewoźnika lotniczego - zawieszą z dnia na dzień działalność ?
To podstawa działalności, ale inną kwestią jest to, gdzie ten zysk zostanie w rzeczywistości wykazany. Jeśli komuś "wpadnie w ręce" ich sprawozdanie finansowe, to ewentualnych strat nie można zglobalizować bez dokonania analizy przychodów i kosztów oraz przepływów pieniężnych. Wystarczy, że np. polska spółka płaci swojej centrali absurdalnie dużą opłatę licencyjną za używanie prawa do nazwy. I jest to nawet częste działanie związane z "optymalizacją obciążeń podatkowych".Rosa pisze:Dodajmy prywatna firma ktora ma przynosic zysk. Jesli własciciel w pewnym momencie dojdzie do wniosku że na zysk nie ma co liczyc to działalnośc zakonczy.
Ile zarabia kierowca w PB?trojmiasto.pl w artykule o Polskim Busie pisze:Bezulski twierdzi też, że w związku z planowanym otwarciem nowych linii, w pierwszych miesiącach 2013 roku spółka ma zamiar zatrudnić kolejnych 50 kierowców.
Nudzi Cię robota w MZA?Pawel_ pisze:Ile zarabia kierowca w PB?trojmiasto.pl w artykule o Polskim Busie pisze:Bezulski twierdzi też, że w związku z planowanym otwarciem nowych linii, w pierwszych miesiącach 2013 roku spółka ma zamiar zatrudnić kolejnych 50 kierowców.
Nie, ale słyszałem plotki, że tam ma się lepiej, że jedzie się gdzieś tam, tam ma się chwilę 'dla siebie', wraca, koniec roboty...Aleksander2560 pisze:Nudzi Cię robota w MZA?