Modernizacja trasy tramwajowej w ciÄ gu Al. Jerozolimskich
Moderator: Wiliam
@Glonojad
Nigdzie nie napisałem, że winne hałasu są TW, ani że nie powinno się rozpoczynać remontu, jesli ZDM nie chciał robić modernizacji wiaduktu.
Nie wnikając w odpowiedzialność, głupio wyszło.
Uważam, że miasto powinno mieszkańcom zrekompensować hałas. Nowe okna, może coś jeszcze. I ograniczenia nie stawiać, no może symboliczne 40 km/h.
Nigdzie nie napisałem, że winne hałasu są TW, ani że nie powinno się rozpoczynać remontu, jesli ZDM nie chciał robić modernizacji wiaduktu.
Nie wnikając w odpowiedzialność, głupio wyszło.
Uważam, że miasto powinno mieszkańcom zrekompensować hałas. Nowe okna, może coś jeszcze. I ograniczenia nie stawiać, no może symboliczne 40 km/h.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Środki ograniczające hałas dobiera się według ich kosztowności. Administracyjne postawienie znaku z ograniczeniem prędkości kosztuje najmniej. Można oczywiście wyposażyć elewacje budynków w przezroczyste tafle, aby przy otwartych oknach chroniły od hałasu, ale czy miasto mając do wyboru tani zakaz i w konsekwencji brak ubytku w kasie miasta pieniędzy na inne wydatki oraz brak zakazu, ale za to pójście w koszty rekompensaty dla mieszkańców przez co uszczupli pulę w kasie na inne wydatki, wybierze to drugie?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dlatego pytam, jak można to było inaczej zrobić.Jarek pisze:@Glonojad
Nigdzie nie napisałem, że winne hałasu są TW, ani że nie powinno się rozpoczynać remontu, jesli ZDM nie chciał robić modernizacji wiaduktu.
Nie wnikając w odpowiedzialność, głupio wyszło.
Na Alejach wiele rzeczy jest zrobionych nieprzemyślanie lub nawet źle. Tyle, że ogólnego pozytywnego oddźwięku to nie powinno przesłaniać.
Osobiście uważam, że 30 na godzinę z pełnym egzekwowaniem dałoby lepszy efekt, niż 20 "na papierze" i lotne kontrole plus 90% motorowych mających to w nosie...Uważam, że miasto powinno mieszkańcom zrekompensować hałas. Nowe okna, może coś jeszcze. I ograniczenia nie stawiać, no może symboliczne 40 km/h.
[ Dodano: Sro 05 Sie, 2009 20:24 ]
Nie obaliłeś ani jednego argumentu za, które przedstawiłem. Zakładam zatem, że się z nimi zgadzasz?mcdm pisze:Z punktu widzenia przecietnego pasazera (...)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mam nadzieję, że tym razem dzielne brygady zakładu T-1 zauważą wszystkie 30'ki i je grzecznie zdejmą...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
@Petroniusz: No widzisz, a ja myślałem, że kampania promocyjna Alej była zbyt intensywna i nachalna, a tu proszę...
@Jarek ad Tarantula: Owszem, są ponoszone koszty czasu, ale wątpię, by ta minuta się spłaciła za cenę kilkudziesięciu milionów złotych. Chociaż to teoretycznie da się dość prosto policzyć. Trzeba by jednak dodać dodatkowe korzyści - wizerunek może, może ograniczenie oddziaływania na środowisko... z drugiej strony - za kilkadziesiąt mln to można tramwaj na Targówek wybudować. Albo chociaż do R13.
@Jarek ad ingorowanie ograniczenia: Ja mam nadzieję, że urealnienie przejazdu na długim odcinku mostowym i podjeździe od Muzeum spowoduje, że samo ograniczenie punktowe będzie trochę lepiej respektowane. A po wprowadzeniu wideoradaru będzie można je podnieść do 30 km/h z powrotem. 30 jest dużo mniej upierdliwe dla pasażerów (tak na mój gust).
Widzę, że Przegubowiec "odrobinkę" zmienił treść notki
@Jarek ad Tarantula: Owszem, są ponoszone koszty czasu, ale wątpię, by ta minuta się spłaciła za cenę kilkudziesięciu milionów złotych. Chociaż to teoretycznie da się dość prosto policzyć. Trzeba by jednak dodać dodatkowe korzyści - wizerunek może, może ograniczenie oddziaływania na środowisko... z drugiej strony - za kilkadziesiąt mln to można tramwaj na Targówek wybudować. Albo chociaż do R13.
@Jarek ad ingorowanie ograniczenia: Ja mam nadzieję, że urealnienie przejazdu na długim odcinku mostowym i podjeździe od Muzeum spowoduje, że samo ograniczenie punktowe będzie trochę lepiej respektowane. A po wprowadzeniu wideoradaru będzie można je podnieść do 30 km/h z powrotem. 30 jest dużo mniej upierdliwe dla pasażerów (tak na mój gust).
Widzę, że Przegubowiec "odrobinkę" zmienił treść notki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
Ciekawy pogląd na sprawę rzuca dzisiejsza Gazeta Stołeczna.
Wiesz, to wszystko jest bardzo wazne z technicznego punktu widzenia utrzymania i konserwacji, sek w tym, ze przecietni pasazerowie naprawde tego zauważają. Moim priorytetem jest np zeby bylo szybko albo "bez zbednej zwloki"(wkurzam sie gdy tram nie zdaza przejechac przez skryzowanie i czeka karna kolejkę a 517 czy 521 zdazylo juz dawno poleciec) i cicho w pojezdzie, czego np 105N z wirujacymi przetwornicami w zaden sposob nie zapewniają.Glonojad pisze:Nie obaliłeś ani jednego argumentu za, które przedstawiłem. Zakładam zatem, że się z nimi zgadzasz?
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
Ostatnio to wypróbowałem, godzina 11:30, zero korka, 521 jedzie całą trasę łeb w łeb z 7, tyle że 7 zabiera kupę pasażerów i wymienia ich na każdym przystanku, a w 521 trzy osoby, bo nawet nie ma gdzie do tego wsiąść, stoi na tych światłach jak sierota z zamkniętymi drzwiami.. No panowie.. Poza tym poprawiło się, np przy E. Plater, jeśli chodzi o blokowanie przez samochody, tego też nikt nie widzi..mcdm pisze:tram nie zdaza przejechac przez skryzowanie i czeka karna kolejkę a 517 czy 521 zdazylo juz dawno poleciec
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja w ogóle nie wiem, jak można dyskutowac o porównywaniu czasów przejazdu środków o tak różnej dostępności - powinno się mierzyć średni czas podróży drzwi-w-drzwi w korytarzu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Dokładnie Tomek Roliński z ZM - to akurat szczegół. Ale brawa za rzucenie nowego światłaPetroniusz pisze:Ciekawy pogląd na sprawę rzuca dzisiejsza Gazeta Stołeczna.
Warte jest podkreślić, to co pisze Tomek - nikt nie respektuje 50 km/h na moście (pojazdy samochodowe). Czemu tam nie postawić lotnego fotoradaru - amortyzacja kosztów natychmiastowa.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec