Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3487
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 25 sie 2008, 22:06

Tak.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 26 sie 2008, 1:20

Dantte pisze:Ta zmiana 126 to by była fajna, jakby:
1. 112 się zatrzymywało w obu kierunkach na Suwalskiej,
2. jakoś byście wykombinowali żeby się 132 zatrzymywało na Turmonckiej
3. 134 jeździło w częstotliwości 126
Punkt 1 jest konieczny + jeden z punktów 2/3
lub jakby 126 jechało od Chodeckiej jak dzisiaj.
Linie turystyczne, przystające co kilkaset metrów tracą popularność - patrz 118
Linie zakręcone jak świński ogon nie mają żadnego sensu - patrz 202
IMHO jeśli 112 i 114 będą jeździć częściej, 126 stanie się całkowicie zbędne na Bródnie.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3487
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 26 sie 2008, 14:52

1. 169 się jakoś zatrzymuje;
2. Jak już zabierają linię to niech dadzą jakąś rekompensatę dla kilku przystanków.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 27 sie 2008, 0:25

Dantte pisze:Ta zmiana 126 to by była fajna, jakby:
1. 112 się zatrzymywało w obu kierunkach na Suwalskiej,
2. jakoś byście wykombinowali żeby się 132 zatrzymywało na Turmonckiej
3. 134 jeździło w częstotliwości 126
Punkt 1 jest konieczny + jeden z punktów 2/3
lub jakby 126 jechało od Chodeckiej jak dzisiaj.
Na "Suwalskiej" 01 powinny się się zatrzymywać wszystkie linie zwykłe, które skręcają w prawo, w Łojewską, a nie mają krańca przystanek wcześniej, tzn. 112, 127, 156, 169 - czas najwyższy w końcu ożywić ten przystanek.

No i z tym 134 to przesada.

A poza tym wydaje mi się, że na Bródnie brakuje trochę intrastruktury drogowej pod komunikację. Myślę, że powinna powstać pętla obok Carrefoura lub u zbiegu Malborskiej i Głebockiej dla nowopowstających osiedli przy Malborskiej i wzdłuż przedłużenia św. Wincentego (by nie zapychać tych linii, które jadą z Derbów i by można było zakrańcować tam którąś z linii jadących do Marek). Dodam też, że kiedyś była w planach pętla u zbiegu Budowlanej i św. Wincentego.
Wprowadzenie któregoś z tych pomysłów mogłoby ułatwić dobre zaplanowanie układu połączeń w rejonie.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 27 sie 2008, 20:56

Krzysiek pisze:A co prawda to prawda 120 powinno być co 15/20/15/20,niekoniecznie na Olesin. :-k Bez żadnych niepotrzebnych dodatków w postaci 326 .
Mozna by je wycofać z Olesina, puszczając ją od Grodziska, trasą 132 ,czyli Berensona, Ostródzką, TT do pętli Marymont z zachowaniem wspomnianej częstotliwości 15/20/20.
Ciagle rosnace os.Derby i okolice wkrótce bedą potrzebowały takiej częstotliwości na odcinku do Marymontu :idea:
Z kolei 132 puscił bym z Żerania FSO na przemian ze 134 do Ostródzkiej i dalej Berensona, Kąty Grodziskie i obecną trasą 120 na Olesin. Gdyby obsadzić nowe 132 małymi wozami, uniknelibysmy moze przebudowy skretu Berensona/Katy Grodziskie?

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 sie 2008, 21:03

jacek pisze:
Krzysiek pisze:A co prawda to prawda 120 powinno być co 15/20/15/20,niekoniecznie na Olesin. :-k Bez żadnych niepotrzebnych dodatków w postaci 326 .
Mozna by je wycofać z Olesina, puszczając ją od Grodziska, trasą 132 ,czyli Berensona, Ostródzką, TT do pętli Marymont z zachowaniem wspomnianej częstotliwości 15/20/20.
Ciagle rosnace os.Derby i okolice wkrótce bedą potrzebowały takiej częstotliwości na odcinku do Marymontu :idea:
Z kolei 132 puscił bym z Żerania FSO na przemian ze 134 do Ostródzkiej i dalej Berensona, Kąty Grodziskie i obecną trasą 120 na Olesin. Gdyby obsadzić nowe 132 małymi wozami, uniknelibysmy moze przebudowy skretu Berensona/Katy Grodziskie?
Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut? :-k
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 27 sie 2008, 21:14

Krzysiek pisze:Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?
Chyba czegoś niezrozumiales, bo z tego co Ty napisales, Ja też nic nierozumiem :D

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 27 sie 2008, 21:19

Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 27 sie 2008, 21:21

Frencher pisze:Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Rozumiem że znakomicie znasz oblozenie 132, skoro sie wypowiadasz?

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 sie 2008, 21:22

jacek pisze:
Krzysiek pisze:Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?
Chyba czegoś niezrozumiales, bo z tego co Ty napisales, Ja też nic nierozumiem :D
Fakt z Ostródzkiej nie wyjedzie się w kierunku Wschodniego, czyli trasa powrotna z metra tak jak 134 - Berensona, Głębocką?

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 27 sie 2008, 21:23

jacek pisze:
Frencher pisze:Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Rozumiem że znakomicie znasz oblozenie 132, skoro sie wypowiadasz?
Ile razy nie wsiadam przy Żerania w kierunku Bielan to nie ma nawet zajętych wszystkich miejsc siedzących. w odwrotnym kierunku mijane 132 na Grodzisku to też w porywach kilka osób (a często dosłownie: jedna +kierowca).
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 27 sie 2008, 21:26

Krzysiek pisze:Fakt z Ostródzkiej nie wyjedzie się w kierunku Wschodniego, czyli trasa powrotna z metra tak jak 134 - Berensona, Głębocką?
Teraz jasno i przejrzyście, jak wiadomo z tegoz powodu 132 i 527 jadą w odwrotnych kierunkach.
Kiedyś sugerowalem trasę 120 od Ostródzkiej poprzez Juranda i Bialołecką, ale z wiadomych powodow, puszczono po tej trasie tylko 204 :D

[ Dodano: Sro 27 Sie, 2008 21:30 ]
Frencher pisze:Ile razy nie wsiadam przy Żerania w kierunku Bielan to nie ma nawet zajętych wszystkich miejsc siedzących. w odwrotnym kierunku mijane 132 na Grodzisku to też w porywach kilka osób (a często dosłownie: jedna +kierowca).
Podejrzewam,że skrocenie lini (132), lub ewentualnej 120 do Marymontu, a takze zwiększenie czestotliwości poprawi jej obłozenie? (może nawet koordynacja z 732, bylaby sensowna, aby mieszkańcy dalszych peryferi-preri nie musieli jezdzic przez Brodno)

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 28 sie 2008, 5:56

Chłopie, co Ty bredzisz :!: Przedstaw jasno swoje propozycje tras, bo najwyraźniej nikt ich nie rozumie.
132 nie ma takiej popularności, by zastępować je 120. Rozumiem, że autorytet Frenchera w sprawie linii miejskich może budzić Twoje wątpliwości, jednak moje zdanie, wyjątkowo zbieżne z w/w jest bardziej wiarygodne.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 28 sie 2008, 6:37

ZaciszaniN pisze:Na "Suwalskiej" 01 powinny się się zatrzymywać wszystkie linie zwykłe, które skręcają w prawo, w Łojewską, a nie mają krańca przystanek wcześniej, tzn. 112, 127, 156, 169 - czas najwyższy w końcu ożywić ten przystanek.
Bo?
Czy tak wg Ciebie ma wyglądać usprawnianie komunikacji? Autobus przejeżdża koło przystanku to trzeba go uruchomić?
Całe szczęście nie było ani jednego wystąpienia o uruchomienie tego przystanku (poza 169 dawno dawno temu).
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Petroniusz
Posty: 658
Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
Lokalizacja: Gocław

Post autor: Petroniusz » 28 sie 2008, 11:34

Panowie z ZTM - skoro już się pojawiły oficjalne komunikaty o zmianach tras, to te proponowane w projektach mogłyby jednak być z nimi spójne. 199 nie pojedzie na Rembertów Kolonię, więc mogłoby w projekcie przestać tam dojeżdżać. Tak się robi bałagan informacyjny.

Zablokowany