: 25 sie 2008, 22:06
Tak.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Linie turystyczne, przystające co kilkaset metrów tracą popularność - patrz 118Dantte pisze:Ta zmiana 126 to by była fajna, jakby:
1. 112 się zatrzymywało w obu kierunkach na Suwalskiej,
2. jakoś byście wykombinowali żeby się 132 zatrzymywało na Turmonckiej
3. 134 jeździło w częstotliwości 126
Punkt 1 jest konieczny + jeden z punktów 2/3
lub jakby 126 jechało od Chodeckiej jak dzisiaj.
Na "Suwalskiej" 01 powinny się się zatrzymywać wszystkie linie zwykłe, które skręcają w prawo, w Łojewską, a nie mają krańca przystanek wcześniej, tzn. 112, 127, 156, 169 - czas najwyższy w końcu ożywić ten przystanek.Dantte pisze:Ta zmiana 126 to by była fajna, jakby:
1. 112 się zatrzymywało w obu kierunkach na Suwalskiej,
2. jakoś byście wykombinowali żeby się 132 zatrzymywało na Turmonckiej
3. 134 jeździło w częstotliwości 126
Punkt 1 jest konieczny + jeden z punktów 2/3
lub jakby 126 jechało od Chodeckiej jak dzisiaj.
Mozna by je wycofać z Olesina, puszczając ją od Grodziska, trasą 132 ,czyli Berensona, Ostródzką, TT do pętli Marymont z zachowaniem wspomnianej częstotliwości 15/20/20.Krzysiek pisze:A co prawda to prawda 120 powinno być co 15/20/15/20,niekoniecznie na Olesin. Bez żadnych niepotrzebnych dodatków w postaci 326 .
Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?jacek pisze:Mozna by je wycofać z Olesina, puszczając ją od Grodziska, trasą 132 ,czyli Berensona, Ostródzką, TT do pętli Marymont z zachowaniem wspomnianej częstotliwości 15/20/20.Krzysiek pisze:A co prawda to prawda 120 powinno być co 15/20/15/20,niekoniecznie na Olesin. Bez żadnych niepotrzebnych dodatków w postaci 326 .
Ciagle rosnace os.Derby i okolice wkrótce bedą potrzebowały takiej częstotliwości na odcinku do Marymontu
Z kolei 132 puscił bym z Żerania FSO na przemian ze 134 do Ostródzkiej i dalej Berensona, Kąty Grodziskie i obecną trasą 120 na Olesin. Gdyby obsadzić nowe 132 małymi wozami, uniknelibysmy moze przebudowy skretu Berensona/Katy Grodziskie?
Chyba czegoś niezrozumiales, bo z tego co Ty napisales, Ja też nic nierozumiemKrzysiek pisze:Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?
Rozumiem że znakomicie znasz oblozenie 132, skoro sie wypowiadasz?Frencher pisze:Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Fakt z Ostródzkiej nie wyjedzie się w kierunku Wschodniego, czyli trasa powrotna z metra tak jak 134 - Berensona, Głębocką?jacek pisze:Chyba czegoś niezrozumiales, bo z tego co Ty napisales, Ja też nic nierozumiemKrzysiek pisze:Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?
Ile razy nie wsiadam przy Żerania w kierunku Bielan to nie ma nawet zajętych wszystkich miejsc siedzących. w odwrotnym kierunku mijane 132 na Grodzisku to też w porywach kilka osób (a często dosłownie: jedna +kierowca).jacek pisze:Rozumiem że znakomicie znasz oblozenie 132, skoro sie wypowiadasz?Frencher pisze:Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Teraz jasno i przejrzyście, jak wiadomo z tegoz powodu 132 i 527 jadą w odwrotnych kierunkach.Krzysiek pisze:Fakt z Ostródzkiej nie wyjedzie się w kierunku Wschodniego, czyli trasa powrotna z metra tak jak 134 - Berensona, Głębocką?
Podejrzewam,że skrocenie lini (132), lub ewentualnej 120 do Marymontu, a takze zwiększenie czestotliwości poprawi jej obłozenie? (może nawet koordynacja z 732, bylaby sensowna, aby mieszkańcy dalszych peryferi-preri nie musieli jezdzic przez Brodno)Frencher pisze:Ile razy nie wsiadam przy Żerania w kierunku Bielan to nie ma nawet zajętych wszystkich miejsc siedzących. w odwrotnym kierunku mijane 132 na Grodzisku to też w porywach kilka osób (a często dosłownie: jedna +kierowca).
Bo?ZaciszaniN pisze:Na "Suwalskiej" 01 powinny się się zatrzymywać wszystkie linie zwykłe, które skręcają w prawo, w Łojewską, a nie mają krańca przystanek wcześniej, tzn. 112, 127, 156, 169 - czas najwyższy w końcu ożywić ten przystanek.