Strona 108 z 181

: 25 sie 2008, 22:06
autor: Dantte
Tak.

: 26 sie 2008, 1:20
autor: jgas
Dantte pisze:Ta zmiana 126 to by była fajna, jakby:
1. 112 się zatrzymywało w obu kierunkach na Suwalskiej,
2. jakoś byście wykombinowali żeby się 132 zatrzymywało na Turmonckiej
3. 134 jeździło w częstotliwości 126
Punkt 1 jest konieczny + jeden z punktów 2/3
lub jakby 126 jechało od Chodeckiej jak dzisiaj.
Linie turystyczne, przystające co kilkaset metrów tracą popularność - patrz 118
Linie zakręcone jak świński ogon nie mają żadnego sensu - patrz 202
IMHO jeśli 112 i 114 będą jeździć częściej, 126 stanie się całkowicie zbędne na Bródnie.

: 26 sie 2008, 14:52
autor: Dantte
1. 169 się jakoś zatrzymuje;
2. Jak już zabierają linię to niech dadzą jakąś rekompensatę dla kilku przystanków.

: 27 sie 2008, 0:25
autor: ZaciszaniN
Dantte pisze:Ta zmiana 126 to by była fajna, jakby:
1. 112 się zatrzymywało w obu kierunkach na Suwalskiej,
2. jakoś byście wykombinowali żeby się 132 zatrzymywało na Turmonckiej
3. 134 jeździło w częstotliwości 126
Punkt 1 jest konieczny + jeden z punktów 2/3
lub jakby 126 jechało od Chodeckiej jak dzisiaj.
Na "Suwalskiej" 01 powinny się się zatrzymywać wszystkie linie zwykłe, które skręcają w prawo, w Łojewską, a nie mają krańca przystanek wcześniej, tzn. 112, 127, 156, 169 - czas najwyższy w końcu ożywić ten przystanek.

No i z tym 134 to przesada.

A poza tym wydaje mi się, że na Bródnie brakuje trochę intrastruktury drogowej pod komunikację. Myślę, że powinna powstać pętla obok Carrefoura lub u zbiegu Malborskiej i Głebockiej dla nowopowstających osiedli przy Malborskiej i wzdłuż przedłużenia św. Wincentego (by nie zapychać tych linii, które jadą z Derbów i by można było zakrańcować tam którąś z linii jadących do Marek). Dodam też, że kiedyś była w planach pętla u zbiegu Budowlanej i św. Wincentego.
Wprowadzenie któregoś z tych pomysłów mogłoby ułatwić dobre zaplanowanie układu połączeń w rejonie.

: 27 sie 2008, 20:56
autor: jacek
Krzysiek pisze:A co prawda to prawda 120 powinno być co 15/20/15/20,niekoniecznie na Olesin. :-k Bez żadnych niepotrzebnych dodatków w postaci 326 .
Mozna by je wycofać z Olesina, puszczając ją od Grodziska, trasą 132 ,czyli Berensona, Ostródzką, TT do pętli Marymont z zachowaniem wspomnianej częstotliwości 15/20/20.
Ciagle rosnace os.Derby i okolice wkrótce bedą potrzebowały takiej częstotliwości na odcinku do Marymontu :idea:
Z kolei 132 puscił bym z Żerania FSO na przemian ze 134 do Ostródzkiej i dalej Berensona, Kąty Grodziskie i obecną trasą 120 na Olesin. Gdyby obsadzić nowe 132 małymi wozami, uniknelibysmy moze przebudowy skretu Berensona/Katy Grodziskie?

: 27 sie 2008, 21:03
autor: Krzysiek_S
jacek pisze:
Krzysiek pisze:A co prawda to prawda 120 powinno być co 15/20/15/20,niekoniecznie na Olesin. :-k Bez żadnych niepotrzebnych dodatków w postaci 326 .
Mozna by je wycofać z Olesina, puszczając ją od Grodziska, trasą 132 ,czyli Berensona, Ostródzką, TT do pętli Marymont z zachowaniem wspomnianej częstotliwości 15/20/20.
Ciagle rosnace os.Derby i okolice wkrótce bedą potrzebowały takiej częstotliwości na odcinku do Marymontu :idea:
Z kolei 132 puscił bym z Żerania FSO na przemian ze 134 do Ostródzkiej i dalej Berensona, Kąty Grodziskie i obecną trasą 120 na Olesin. Gdyby obsadzić nowe 132 małymi wozami, uniknelibysmy moze przebudowy skretu Berensona/Katy Grodziskie?
Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut? :-k
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?

: 27 sie 2008, 21:14
autor: jacek
Krzysiek pisze:Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?
Chyba czegoś niezrozumiales, bo z tego co Ty napisales, Ja też nic nierozumiem :D

: 27 sie 2008, 21:19
autor: Frencher
Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.

: 27 sie 2008, 21:21
autor: jacek
Frencher pisze:Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Rozumiem że znakomicie znasz oblozenie 132, skoro sie wypowiadasz?

: 27 sie 2008, 21:22
autor: Krzysiek_S
jacek pisze:
Krzysiek pisze:Czyli przez ZB 120 jechałoby z częstotliwością co 7/8 minut?
I co drugi kurs do MM i Dworzec Wschodni?
Chyba czegoś niezrozumiales, bo z tego co Ty napisales, Ja też nic nierozumiem :D
Fakt z Ostródzkiej nie wyjedzie się w kierunku Wschodniego, czyli trasa powrotna z metra tak jak 134 - Berensona, Głębocką?

: 27 sie 2008, 21:23
autor: Frencher
jacek pisze:
Frencher pisze:Jak na razie, to niech ludzie z Białołęki zaczną obecnym 132 jeździć do metra, bo z tym to bywa różnie. Kilka osób przez większość kursów to żadna frekwencja.
Rozumiem że znakomicie znasz oblozenie 132, skoro sie wypowiadasz?
Ile razy nie wsiadam przy Żerania w kierunku Bielan to nie ma nawet zajętych wszystkich miejsc siedzących. w odwrotnym kierunku mijane 132 na Grodzisku to też w porywach kilka osób (a często dosłownie: jedna +kierowca).

: 27 sie 2008, 21:26
autor: jacek
Krzysiek pisze:Fakt z Ostródzkiej nie wyjedzie się w kierunku Wschodniego, czyli trasa powrotna z metra tak jak 134 - Berensona, Głębocką?
Teraz jasno i przejrzyście, jak wiadomo z tegoz powodu 132 i 527 jadą w odwrotnych kierunkach.
Kiedyś sugerowalem trasę 120 od Ostródzkiej poprzez Juranda i Bialołecką, ale z wiadomych powodow, puszczono po tej trasie tylko 204 :D

[ Dodano: Sro 27 Sie, 2008 21:30 ]
Frencher pisze:Ile razy nie wsiadam przy Żerania w kierunku Bielan to nie ma nawet zajętych wszystkich miejsc siedzących. w odwrotnym kierunku mijane 132 na Grodzisku to też w porywach kilka osób (a często dosłownie: jedna +kierowca).
Podejrzewam,że skrocenie lini (132), lub ewentualnej 120 do Marymontu, a takze zwiększenie czestotliwości poprawi jej obłozenie? (może nawet koordynacja z 732, bylaby sensowna, aby mieszkańcy dalszych peryferi-preri nie musieli jezdzic przez Brodno)

: 28 sie 2008, 5:56
autor: ZaciszaniN
Chłopie, co Ty bredzisz :!: Przedstaw jasno swoje propozycje tras, bo najwyraźniej nikt ich nie rozumie.
132 nie ma takiej popularności, by zastępować je 120. Rozumiem, że autorytet Frenchera w sprawie linii miejskich może budzić Twoje wątpliwości, jednak moje zdanie, wyjątkowo zbieżne z w/w jest bardziej wiarygodne.

: 28 sie 2008, 6:37
autor: JotPeCet
ZaciszaniN pisze:Na "Suwalskiej" 01 powinny się się zatrzymywać wszystkie linie zwykłe, które skręcają w prawo, w Łojewską, a nie mają krańca przystanek wcześniej, tzn. 112, 127, 156, 169 - czas najwyższy w końcu ożywić ten przystanek.
Bo?
Czy tak wg Ciebie ma wyglądać usprawnianie komunikacji? Autobus przejeżdża koło przystanku to trzeba go uruchomić?
Całe szczęście nie było ani jednego wystąpienia o uruchomienie tego przystanku (poza 169 dawno dawno temu).

: 28 sie 2008, 11:34
autor: Petroniusz
Panowie z ZTM - skoro już się pojawiły oficjalne komunikaty o zmianach tras, to te proponowane w projektach mogłyby jednak być z nimi spójne. 199 nie pojedzie na Rembertów Kolonię, więc mogłoby w projekcie przestać tam dojeżdżać. Tak się robi bałagan informacyjny.