Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Radzę się powstrzymać od inwektyw w stronę współdyskutantów, bo może się zrobić nieprzyjemnie, a tego wszyscy byśmy nie chcieli.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Czy wieczorne kursy w stronę Zachodniego np. z Pl. Na Rozdrożu są celowo zrobione w odstępie jednej minuty? Chodzi o to, żeby 182 zgarniało ludzi w celu odciążenia 523?
182: 22:01 16 31 46
523: 22:02 17 32 47
182: 22:01 16 31 46
523: 22:02 17 32 47
W zasadzie też to zauważyłem na 523 miałem ostatnio po godzinach szczytu na odcinku Wiatraczna-Wersalska zdecydowanie mniej pasażerów jakby ktoś przede mną ich zbierał wszak na Olszynce standardowo łapie się -2.
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Wyobraziłem sobie 523 na starej pętli Wersalska
(w sumie przodek 523, czyli linia K stamtąd jeździła).
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Niestety koordynacja 193 i 401 rano z Metra Służew w kierunku Ursynowa jest beznadziejna: 193 wstawione w 2 minutowy takt na 401 a pozniej przez 4-5 minut nic, i znowu 3 kursy co minutę. Nie mozna bylo 193 wstawic w te dłuższe 4-5 minutowe odstępy? Powstalby regularny łączny takt przez caly poranek i kursy co 2-3 minuty zamiast stada 3 autobusow, a później jednego za 5 minut. Oczywiste, że do tego co przyjedzie po 5 minutach nie będzie można sie wcisnąć... Czy nie mozna bylo tego ułożyć, gdy była przygotowywana korekta rozkładu obydwu linii?kalapix pisze:Pomijając te pół godziny, 193 przez resztę dnia radzi sobie dobrze. Dlatego dziwi mnie kierowanie tak częstego 401 aż na parking na Ursynowie. Równie dobrze mogłoby zawracać gdzieś przy metrze Slużew, przynajmniej nie jeździłoby puste.
Czy to, co napisałeś dotyczy koordynacji rzeczywistej, czy na papierze?
Ta w rozkładach wpływa właśnie na rzeczywistą i dlatego ludzie narzekaja na nieregularnosc i tłok. Wczesniej częste 193 w porannym szczycie i mikroszczycie bylo przynajmniej regularne. Teraz niby lepsza oferta ale co z tego jak "zestadzona" i w efekcie wydluzajaca czas oczekiwania oraz komfort pasażera, ktory odczuwa to jako jej pogorszenie.
To 401 jeździ teraz wg. rozkładu?
Idąc tym tropem to większość koordynacji w Warszawie byłaby niepotrzebna, ponieważ autobusy i tak nie jeżdżą wg rozkładów...
W godzinach szczytu koordynacja rozkładów zwykle jest tylko na papierze. Sam wiesz, że wystarczy mieć pecha i złapać parę razy czerwone i już koordynacja siada.
Ale ta koordynacja w kierunku Ursynowa jest ogólnie do poprawy, kuleje również wczesnym rankiem i wieczorem, kiedy obydwie linie mają takt 20 minutowy a pojawiają się w układzie 17-3. Do tego pierwsze jest 401, a w jadącym za nim po chwili 193 kierowca wiezie powietrze. Ludzie i tak sterczą prawie 20 minut na przystanku, po czym mogą wybrać którym pojadą, tylko jaka to poprawa obsługi i wartość dodana? W takim razie po co w ogóle to 193 w ogonie 401 pali ropę podczas wycieczki na pusto po Ursynowie? Równie dobrze mogłoby wieczorem pojechać od Metra Służew jako PT przez KEN na Ursynów Płn. Wg mnie to jest powtórka z dawnej pseudo koordynacji, czyli jej braku podczas poprzedniego wcielenia 401 na Ursynowie.
Zobacz jak to wygląda w rzeczywistości i jeśli trzeba, to zgłoś. Robienie koordynacji w szczycie jest bez sensu. Ale rano i wieczorem to już wypadałoby coś z tym zrobić. A jak to wygląda w drugą stronę? Na oko na 193 rano i wieczorem można złapać parę minut w plecy. Ale i tak z 3-17 mimo ewentualnego opóźnienia 193 nie zrobi się 10-10. 193 chyba nie jest z niczym związane?Lipa pisze:Ale ta koordynacja w kierunku Ursynowa jest ogólnie do poprawy, kuleje również wczesnym rankiem i wieczorem, kiedy obydwie linie mają takt 20 minutowy a pojawiają się w układzie 17-3. Do tego pierwsze jest 401, a w jadącym za nim po chwili 193 kierowca wiezie powietrze. Ludzie i tak sterczą prawie 20 minut na przystanku, po czym mogą wybrać którym pojadą, tylko jaka to poprawa obsługi i wartość dodana? W takim razie po co w ogóle to 193 w ogonie 401 pali ropę podczas wycieczki na pusto po Ursynowie? Równie dobrze mogłoby wieczorem pojechać od Metra Służew przez KEN na Ursynów Płn. Wg mnie to jest powtórka z dawnej pseudo koordynacji ze 193, czyli jej braku podczas poprzedniego wcielenia 401 na Ursynowie.
Czy to celowy zabieg, że na Al. Wilanowskiej rano i wieczorem 217 i 317 mają te same godziny odjazdów w stronę metra?
Będę oryginalny i zostawię bez podpisu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A propos 193 - czy naprawdę nawet na takiej linii trzeba oszukiwać pasażerów nadmiernie optymistycznym czasem przejazdu, bo "co będzie jak nie będzie korka"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
koordynacja w DS z przystanku Brata Alberta kierunek Wiatraczna 183 jest na 4 minuty przed 173 potem 26 minut przerwy i ponownie zestaw