Strona 109 z 126

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 22:39
autor: Stary Pingwin
I samochody pracowników ratusza. Jak na wiadukcie Pancera w godzinach zakazu ruchu.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 22:42
autor: Łukasz
A niech se jeżdżą, jak są na wiadukcie, to nie ma ich gdzie indziej. A odkąd wiadukt zamknięty to i Wileński w miarę przejezdny.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 22:47
autor: Szeregowy_Równoległy
"Iść na piwo i wrócić Uberem" to bliska mi filozofia ;P
Ten czas nie musi być z korzyścią dla zbiorkomu. Ważne, żeby był niewiele dłuższy, a sama podróż w miarę komfortowa. Dlatego tych przesiadek się tak czepiam. Jeśli się chce, żeby ktoś wybrał zbiorkom, a nie własne auto, to tego kogoś trzeba wygłaskać. Inaczej się nie uda.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 22:50
autor: KwZ
Różni ludzie mają różny poziom potrzebnego ugłaskiwania. Postuluję tezę, że na ogół wystarczy przejąć tych najłatwiejszych do ugłaskania.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 23:03
autor: Szeregowy_Równoległy
Ale oni już w zbiorkomie są. Grupa, której w zbiorkomie nie ma to ta trudniejsza do ugłaskania.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 23:35
autor: Sebastian
Tylko czy dalsze upychanie ludzi w zbiorkomie ma sens? Główne połączenia w godzinach szczytu są przeładowane i dalszy wzrost pasażerów może spowodować spadek komfortu i poziomu usługi. Nieraz widziałem jak np. na metrze Centrum w porannym szczycie ludzie zostawali na peronie.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 12 kwie 2016, 23:45
autor: KwZ
Mimo wszystko, w skali miasta, niezabieralność jest zjawiskiem marginalnym.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 0:10
autor: Emyl
Oraz jest mnóstwo muchowozów, więc niezabieralność tę często dałobysię jednak zniwelować gdyby była wola ku reformowaniu układu właśnie.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 7:45
autor: pawcio
Ale niezabieralność w kluczowych miejscach zlikwidować będzie ciężko. M1 ledwo dyszy, na Saską więcej autobusów, będzie ciężko wprowadzić, ciekawe czy 2 co 4 minuty da radę przejąć cały potok z E-8 i zachować miejsce dla obecnego.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 11:23
autor: Rosa
KwZ pisze:
A samochody się cudownie zdematerializują.
Coś na rzeczy jest. Most Łazienkowski "zwężył się" o trzy pasy w każdą stronę i ileś tysięcy samochodów na ulicach ubyło... Tymczasem nie wiem kto gdzie proponował zwężenie ulicy, a nie przekształcenie ostatniego pasa w buspas. NB i tak się liczy przepustowość miejsca krytycznego. A i tak nie wierzę, żeby takich przykładów było więcej, niż przykładów poszerzania ulic (np. Prosta).
Popatrz, ubyło iles tysiecy samochodów a ja średnio na dojazdy komunikacja zbiorową tracilem 20-30 minut czasu wiecej niz obecnie.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 13:01
autor: person
Rosa pisze:
KwZ pisze: Coś na rzeczy jest. Most Łazienkowski "zwężył się" o trzy pasy w każdą stronę i ileś tysięcy samochodów na ulicach ubyło... Tymczasem nie wiem kto gdzie proponował zwężenie ulicy, a nie przekształcenie ostatniego pasa w buspas. NB i tak się liczy przepustowość miejsca krytycznego. A i tak nie wierzę, żeby takich przykładów było więcej, niż przykładów poszerzania ulic (np. Prosta).
Popatrz, ubyło iles tysiecy samochodów a ja średnio na dojazdy komunikacja zbiorową tracilem 20-30 minut czasu wiecej niz obecnie.
Bo nie jechałeś w linii prostej (przez zamknięty most Ł.), tylko oberkiem przez m. Poniatowskiego? 8-(

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 13:19
autor: Domas
person pisze:Bo nie jechałeś w linii prostej (przez zamknięty most Ł.), tylko oberkiem przez m. Poniatowskiego? 8-(
Odpowiem za kolegę - tak, jest to możliwe.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 13:52
autor: Rosa
person pisze:
Rosa pisze: Popatrz, ubyło iles tysiecy samochodów a ja średnio na dojazdy komunikacja zbiorową tracilem 20-30 minut czasu wiecej niz obecnie.
Bo nie jechałeś w linii prostej (przez zamknięty most Ł.), tylko oberkiem przez m. Poniatowskiego? 8-(
Ależ nie, moje podróże to były głównie na Pragę (i stanie na wiecznie zatkanej Saskiej) albo na Czerniakowską gdzie trasa Siekierkowska stała w korku do ok 19:30

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 14:46
autor: KwZ
M1 ledwo dyszy,
W ogóle nie rozumiem, dlaczego III linię metra planuje się wschód-zachód, a nie północ-południe.
na Saską więcej autobusów, będzie ciężko wprowadzić,
Nie rozumiem. Rezygnujemy z tramwaju na Gocław? 8-(
ciekawe czy 2 co 4 minuty da radę przejąć cały potok z E-8 i zachować miejsce dla obecnego.
Nie może być częściej?

Bardziej bałbym się np. przeciążenia Trasy Łazienkowskiej.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 13 kwie 2016, 15:53
autor: pawcio
2 na Nowodwory częściej nie pójdzie. Nakładka nie puści. Niby można zakładać zasilenia na obecnej trasie...