Strona 109 z 126
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 22:39
autor: Stary Pingwin
I samochody pracowników ratusza. Jak na wiadukcie Pancera w godzinach zakazu ruchu.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 22:42
autor: Łukasz
A niech se jeżdżą, jak są na wiadukcie, to nie ma ich gdzie indziej. A odkąd wiadukt zamknięty to i Wileński w miarę przejezdny.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 22:47
autor: Szeregowy_Równoległy
"Iść na piwo i wrócić Uberem" to bliska mi filozofia
Ten czas nie musi być z korzyścią dla zbiorkomu. Ważne, żeby był niewiele dłuższy, a sama podróż w miarę komfortowa. Dlatego tych przesiadek się tak czepiam. Jeśli się chce, żeby ktoś wybrał zbiorkom, a nie własne auto, to tego kogoś trzeba wygłaskać. Inaczej się nie uda.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 22:50
autor: KwZ
Różni ludzie mają różny poziom potrzebnego ugłaskiwania. Postuluję tezę, że na ogół wystarczy przejąć tych najłatwiejszych do ugłaskania.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 23:03
autor: Szeregowy_Równoległy
Ale oni już w zbiorkomie są. Grupa, której w zbiorkomie nie ma to ta trudniejsza do ugłaskania.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 23:35
autor: Sebastian
Tylko czy dalsze upychanie ludzi w zbiorkomie ma sens? Główne połączenia w godzinach szczytu są przeładowane i dalszy wzrost pasażerów może spowodować spadek komfortu i poziomu usługi. Nieraz widziałem jak np. na metrze Centrum w porannym szczycie ludzie zostawali na peronie.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 12 kwie 2016, 23:45
autor: KwZ
Mimo wszystko, w skali miasta, niezabieralność jest zjawiskiem marginalnym.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 0:10
autor: Emyl
Oraz jest mnóstwo muchowozów, więc niezabieralność tę często dałobysię jednak zniwelować gdyby była wola ku reformowaniu układu właśnie.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 7:45
autor: pawcio
Ale niezabieralność w kluczowych miejscach zlikwidować będzie ciężko. M1 ledwo dyszy, na Saską więcej autobusów, będzie ciężko wprowadzić, ciekawe czy 2 co 4 minuty da radę przejąć cały potok z E-8 i zachować miejsce dla obecnego.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 11:23
autor: Rosa
KwZ pisze: A samochody się cudownie zdematerializują.
Coś na rzeczy jest. Most Łazienkowski "zwężył się" o trzy pasy w każdą stronę i ileś tysięcy samochodów na ulicach ubyło... Tymczasem nie wiem kto gdzie proponował zwężenie ulicy, a nie przekształcenie ostatniego pasa w buspas. NB i tak się liczy przepustowość miejsca krytycznego. A i tak nie wierzę, żeby takich przykładów było więcej, niż przykładów poszerzania ulic (np. Prosta).
Popatrz, ubyło iles tysiecy samochodów a ja średnio na dojazdy komunikacja zbiorową tracilem 20-30 minut czasu wiecej niz obecnie.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 13:01
autor: person
Rosa pisze:KwZ pisze: Coś na rzeczy jest. Most Łazienkowski "zwężył się" o trzy pasy w każdą stronę i ileś tysięcy samochodów na ulicach ubyło... Tymczasem nie wiem kto gdzie proponował zwężenie ulicy, a nie przekształcenie ostatniego pasa w buspas. NB i tak się liczy przepustowość miejsca krytycznego. A i tak nie wierzę, żeby takich przykładów było więcej, niż przykładów poszerzania ulic (np. Prosta).
Popatrz, ubyło iles tysiecy samochodów a ja średnio na dojazdy komunikacja zbiorową tracilem 20-30 minut czasu wiecej niz obecnie.
Bo nie jechałeś w linii prostej (przez zamknięty most Ł.), tylko oberkiem przez m. Poniatowskiego?
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 13:19
autor: Domas
person pisze:Bo nie jechałeś w linii prostej (przez zamknięty most Ł.), tylko oberkiem przez m. Poniatowskiego?
Odpowiem za kolegę - tak, jest to możliwe.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 13:52
autor: Rosa
person pisze:Rosa pisze:
Popatrz, ubyło iles tysiecy samochodów a ja średnio na dojazdy komunikacja zbiorową tracilem 20-30 minut czasu wiecej niz obecnie.
Bo nie jechałeś w linii prostej (przez zamknięty most Ł.), tylko oberkiem przez m. Poniatowskiego?
Ależ nie, moje podróże to były głównie na Pragę (i stanie na wiecznie zatkanej Saskiej) albo na Czerniakowską gdzie trasa Siekierkowska stała w korku do ok 19:30
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 14:46
autor: KwZ
M1 ledwo dyszy,
W ogóle nie rozumiem, dlaczego III linię metra planuje się wschód-zachód, a nie północ-południe.
na Saską więcej autobusów, będzie ciężko wprowadzić,
Nie rozumiem. Rezygnujemy z tramwaju na Gocław?
ciekawe czy 2 co 4 minuty da radę przejąć cały potok z E-8 i zachować miejsce dla obecnego.
Nie może być częściej?
Bardziej bałbym się np. przeciążenia Trasy Łazienkowskiej.
Jak kształtować układ komunikacyjny?
: 13 kwie 2016, 15:53
autor: pawcio
2 na Nowodwory częściej nie pójdzie. Nakładka nie puści. Niby można zakładać zasilenia na obecnej trasie...