Strona 109 z 243
: 01 gru 2011, 15:05
autor: chester
Z Pięknej do Elektrowni jest 159... po co dubel?
Jeśli przyjąć tezę:
Zebra pisze:Moim zdaniem, w obecnej postaci 107 potrzebne jest jedynie na Kruczej i Muranowie.
To najbliższy sensowny koniec wychodzi na P3K.
: 01 gru 2011, 15:07
autor: Bastian
No ale przecież nie do jeżdżenia w tę i nazad po Kruczej, tylko do dojazdu na nią np. z Sielc itp.!!!
: 01 gru 2011, 15:15
autor: chester
A co to, kolejne żelazne bezpośrednie połączenie? I koniecznie Krucza? Tam piechotą szybciej się dojdzie, niż doczeka 107... litości, wysil się nieco bardziej.
: 01 gru 2011, 15:32
autor: Zebra
IMHO Krucza ma duży potencjał. Ale bez linii min. co 10' przez większość dnia nie ma w ogóle co marzyć o przyciągnięciu pasażerów. 107 na Siekierki myślę że szybko by taką częstotliwość zapewniło, tam jest dużo nowych osiedli.
: 01 gru 2011, 16:57
autor: Daniel_FCB
Odnośnie Górnego Mokotowa, moim zdaniem sytuację można by choć troche poprawić zmieniając trasy linii 2xx adekwatnie do potrzeb na danym ciągu. Chociażby (częstotliwości jak obecnie):
218 - Metro Wilanowska - ... - Metro Wierzbno - Niepodległości - Odyńca - Wołoska - Madalińskiego - Puławska - Waryńskiego - Metro Politechnika.
222 - Spartańska - ... - Woronicza - Krasickiego - Kazimierzowska - Rakowiecka - ... - Konwiktorska.
210 - Ursynów Płn. - Puławska - Malczewskiego - Joliot-Curie - Woronicza - ... - DWC
Co nam to daje?
- Swobodę w rzeźbieniu w 138 (kiepska sytuacja tej linii na Pradze) i 117 (kasacja)
- 218 i 210 na Madalińskiego daje nam regularną obsługę tej ulicy;
- 222 na Krasickiego/Kazimierzowskiej daje nam mniejsze marnowanie wozów niż 218. Poza tym daje nam dojazd z tego ciągu bardziej do miasta (KP) niż Pole Mokotowskie. Z kolei 222 na Puławskiej dubluje tramwaj na odcinku kilku przystanków.
Założyłem, że linia z Krasickiego musi zachaczać o Wierzbno żeby miała sens, więc dodatkowo zamiana 210 i 222 na Woronicza i Malczewskiego.
Brygadowo kosztuje nas jedną brygadę na 218 do MP, ale mamy do ugrania dużo (117) i dużo (138).
: 01 gru 2011, 19:11
autor: ness
michal J pisze:No nie wiem... Jeździ ktoś 108 z Bartyckiej na Sadybę czy Stegny?
troche ludzi tak jezdzi, wsiadam do 108 na zawodziu i jezdze na rozbrat i jest sporo klientow ktorzy jada ze mna cala trase (wsiedli wczesniej czyli przy tvn albo na sadybie gdzies)
Z dalszych siekierek czy nawet sadyby jezdza szczegolnie z/do przystanku przy szkole przy bartycka/gosciniec (i pewnie odwrotnie). Z drugiej strony sporo os jezdzi z powisla do figowa (ten przystanek przy tym bud PAN).
Ze 108 czy ogolniej siekierkami jest taki problem ze cos centralnie tym kryterium po dziurach miedzy sadyba a bartycka musi jezdzic.
Z drugiej strony jest to kompletne wypiz.. gdzie nawet wiat na przystankach nie ma i spozniajace sie nawet te 10 min 108 potrafi czlowieka wnerwic w zwiazku z tym to nie moze byc jakis potwor ciagany ze srodmiescia czy sluzewca przemyslowego.
108 regularnie notuje spoznieina po 10-12 min popoludniu w strone ptk, utyka gdzies na wilanowskiej albo cos.
Jedyne co mozna ze 108 zrobic to przemaglowac je z augustowki na statkowskiego-golkowska-powsinska-bonifacego.
Tyle ze to za soba pociaga mase konsekwencji.
159/162 przez augostowke
cos w zamian za nie na bernardyska
jesli 167 to znow na bartyckiej trzeba cos polatac etc etc.
: 01 gru 2011, 19:24
autor: Bastian
Ja bym jednak dążył do poprawiania skróconego 167 i unormowania autonomicznego 108, z czego wynika wniosek, że na Bartyckiej na trzecią linię (107) nie ma miejsca). Zresztą moim zdaniem ona nie powinna kończyć lub opuszczać Wisłostrady przed Sielcami.
: 01 gru 2011, 19:31
autor: Poc Vocem
A może to 107 powinno zastąpić na Powsińskiej 187, które z kolei mogłoby wspomagać 422 na trasie do MW?
: 01 gru 2011, 19:41
autor: henio_wpz
A może po prostu skrócić 107 do Chełmskiej? Miejsce jest ( przy wjeździe do d. R-9), nawet słupek jest (05 bodajże), największe potoki pasażerskie (do Sielc) zostają, więc w czym problem?
: 01 gru 2011, 19:42
autor: MichalJ
Kibeleczka nie ma.
: 01 gru 2011, 20:07
autor: reserved
chester pisze:Jest wolne miejsce na Pl. 3 Krzyży ex-512 ex-105
Aż się prosi o 517.
: 01 gru 2011, 20:34
autor: TGM
volviak pisze:A może to 107 powinno zastąpić na Powsińskiej 187, które z kolei mogłoby wspomagać 422 na trasie do MW?
Zaraz Ci napiszą, że nie ma miejsca w MW na kolejną linię.
107 zamiast skrócić to wydłużyć do Metra Wilanowska. A co... Ludzie się domagają lepszego połączenia Stegien z M. Wilanowska. Skoro można wydłużać 172 to tym bardziej można 107.
: 01 gru 2011, 23:12
autor: chester
reserved pisze:chester pisze:Jest wolne miejsce na Pl. 3 Krzyży ex-512 ex-105
Aż się prosi o 517.
Może się nie zmieścić
: 02 gru 2011, 0:07
autor: Lion's
Daniel_FCB pisze:Swobodę w rzeźbieniu w 138 (kiepska sytuacja tej linii na Pradze) i 117 (kasacja)
Co Ty niby kolego zamierzasz rzeźbić ze 138?
: 02 gru 2011, 0:17
autor: osa
Bastian pisze:Ja bym jednak dążył do poprawiania skróconego 167 i unormowania autonomicznego 108, z czego wynika wniosek, że na Bartyckiej na trzecią linię (107) nie ma miejsca). Zresztą moim zdaniem ona nie powinna kończyć lub opuszczać Wisłostrady przed Sielcami.
A dlaczego nie? Dubluje tam wszystko. Ja bym widział dla 107 jakąś szansę na Bobrowieckiej, ale pod warunkiem, że pętla byłaby na Kierbedzia (jednak bez tych oberków z pustymi przelotami dookoła działki za Beethovena, za to w korkach na Witosa).
A jak się nie da na Kierbedzia, to do Siekierek Sanktuarium. Jasne, że na Bartyckiej tylko dwie linie: 107 i 108.