Strona 109 z 321

: 06 lut 2010, 10:34
autor: pawcio
Nie ma co reanimować trupa. Trzeba go zarżnąć tępą piłą.

: 06 lut 2010, 10:48
autor: Solaris U10
pawcio pisze:Trzeba go zarżnąć tępą piłą.
Czyli będzie to długi i nieskuteczny proces. Lepiej wziąć ostrą piłę i pozbyć się go rach-ciach.

: 06 lut 2010, 10:49
autor: pawcio
Gdyby to było możliwe, już dawno byłoby po krzyku.

: 06 lut 2010, 12:45
autor: Dęboszczak
ZaciszaniN pisze: A poza tym 127 nie może zostać podzielone (a na pewno skasowane) jeszcze przez jakiś czas, o czym niektórzy dobrze wiedzą.[/color]
Dlaczego nie może zostać podzielone, coś co przestało funkcjonować? To jest linia gniot do :killer:

: 06 lut 2010, 13:37
autor: Delfino
Co wy chcecie od tej linii? Jak ją miałem to na kilku przystankach była niezabieralna.

: 06 lut 2010, 13:49
autor: pawcio
Kilku. A ma ich parędziesiąt.

: 06 lut 2010, 13:56
autor: ZaciszaniN
Piotr R pisze:Lepiej by było jak by 127 jeździło na Trakt Królewski, bo Bródno nie ma niego żadnego autobusu, a na Marszałkowską można się w tramwaj i metro przesiąść.
Taka trasa mogłaby przywrócić linii dawną świetność.
pawcio pisze:Gdyby to było możliwe, już dawno byłoby po krzyku.
Dęboszczak pisze:
ZaciszaniN pisze:A poza tym 127 nie może zostać podzielone (a na pewno skasowane) jeszcze przez jakiś czas, o czym niektórzy dobrze wiedzą.
Dlaczego nie może zostać podzielone, coś co przestało funkcjonować? To jest linia gniot do :killer:
Obaj wiemy dlaczego i obaj wiemy kto sprzeciwia się jakimkolwiek ruchom dotyczącym 127.

: 06 lut 2010, 17:01
autor: Dęboszczak
ZaciszaniN pisze:
Piotr R pisze:Lepiej by było jak by 127 jeździło na Trakt Królewski, bo Bródno nie ma niego żadnego autobusu, a na Marszałkowską można się w tramwaj i metro przesiąść.
Taka trasa mogłaby przywrócić linii dawną świetność.
Gdyby jeździło przez Trakt Królewski to może i owszem ale nie z Nowych Włoch
Osobiście uważam, że z Bródna jest "4' na Starówkę i to wystarczy. Cały czas obowiązuje prikaz minimalizacji autobusów na Trakcie Królewskim a taki socjal marnowałby cenne sloty dla np wzmocnienia 180 czy 116.

: 06 lut 2010, 18:06
autor: ZaciszaniN
Dęboszczak pisze:
ZaciszaniN pisze: Taka trasa mogłaby przywrócić linii dawną świetność.
Gdyby jeździło przez Trakt Królewski to może i owszem ale nie z Nowych Włoch.
A kto uważa, że 127 (pod jakim by nie było numerem) miałoby jeździć na Włochy... Według mnie (z resztą pomysł wyszedł od Emdeggera) mogłoby krańcować przy Dw. Centralnym.

: 06 lut 2010, 18:14
autor: Delfino
A czy czasem to właśnie na odcinku na Włochy zapełnienia nie są największe? O ile kojarzę, to z Pl. Zawiszy niezabieralny, na Beresteckiej bardzo duża wymiana, ale odjeżdża i tak pełny, potem już stopniowo ubywa pasażerów, ale aż do PKP Włochy ciągle nieźle zapełniony. Na ostatnim odcinku zostaje kilka osób.

: 06 lut 2010, 18:33
autor: ZaciszaniN
Delfino pisze:A czy czasem to właśnie na odcinku na Włochy zapełnienia nie są największe? O ile kojarzę, to z Pl. Zawiszy niezabieralny, na Beresteckiej bardzo duża wymiana, ale odjeżdża i tak pełny, potem już stopniowo ubywa pasażerów, ale aż do PKP Włochy ciągle nieźle zapełniony. Na ostatnim odcinku zostaje kilka osób.
No i właśnie problem tkwi w dysproporcji, odnośnie zapełnienia na różnych odcinkach trasy. Najlepiej, gdyby 158 pojechało na Włochy (bądź, inna (nowa?) linia zakrańcowana na Pl. Trzech Krzyży) i wtedy 127 mogłoby zostać na odcinku bródnowsko-śródmiejskim.

: 06 lut 2010, 22:35
autor: zap140
ZaciszaniN pisze: No i właśnie problem tkwi w dysproporcji, odnośnie zapełnienia na różnych odcinkach trasy. Najlepiej, gdyby 158 pojechało na Włochy (bądź, inna (nowa?) linia zakrańcowana na Pl. Trzech Krzyży) i wtedy 127 mogłoby zostać na odcinku bródnowsko-śródmiejskim.
Tylko czy rzeczywiście jest ona na Bródnie potrzebna? Bo z tego co widzę ta linia gnije od dwóch lat. Ewentualne wielkie potoki na rzeczonym odcinku generuje cmentarz. Moim zdaniem uzwyklenie 500 np. w 128 powinno pozwolić wycofać 127 z Bródna. Na odcinku włoskim powinna zostać. W szczycie natomiast chętnie widziałbym przyśpieszenie dla owej 128 w postaci 400.

: 06 lut 2010, 22:45
autor: Websterek
zap140 pisze:Moim zdaniem uzwyklenie 500 np. w 128 powinno pozwolić wycofać 127 z Bródna.
Jaki widzisz sens w spowalnianiu 500? Na kut Rogowska, Namysłowska, Park Traugutta i Arkadia pod postacią "Baseny Inflancka"? 500 właśnie trzeba odprzystankowić, a nie robić czarnucha bez sensu.

: 06 lut 2010, 22:51
autor: zap140
Websterek pisze:Jaki widzisz sens w spowalnianiu 500? Na kut Rogowska, Namysłowska, Park Traugutta i Arkadia pod postacią "Baseny Inflancka"? 500 właśnie trzeba odprzystankowić, a nie robić czarnucha bez sensu.
Akurat poza Rogowską pozostałe przystanki byłyby na żądanie. Żeby mówić o odprzystankowieniu trzeba pomyśleć o obstawie jakąś czarną linią przystanków typu Kołowa, Starzyńskiego, Cmentarz, inaczej ludzie będą stękać, że im się dojazd do metra zabiera. Poza tym zanim nie poszerzą Wincentego do dwóch jezdni to średni zysk z takiego przyśpieszenia.

: 07 lut 2010, 0:30
autor: Websterek
zap140 pisze:Akurat poza Rogowską pozostałe przystanki byłyby na żądanie.
Bzdura...Będą korzystać pojedyńcze osoby, już lepiej aby ich nie było...
zap140 pisze:Żeby mówić o odprzystankowieniu trzeba pomyśleć o obstawie jakąś czarną linią przystanków typu Kołowa, Starzyńskiego, Cmentarz,
1) 169 - lekko podkręcić, dodatkowo całość na przeguby i mamy zastępstwo.
2) 1, 41 & 500 - myślę, że to starczy.
3) 169 - patrz pkt 1.
zap140 pisze:inaczej ludzie będą stękać, że im się dojazd do metra zabiera.
Nie wiem kto teraz jeździ do metra 127, skoro jest 500 i 527.
zap140 pisze:Poza tym zanim nie poszerzą Wincentego do dwóch jezdni to średni zysk z takiego przyśpieszenia.
Korek jak korek, jednak drobny zysk będzie, zresztą nie ograniczałbym się tylko do rana i korka na Wincentego, a co w międzyszczycie, DŚ i popołudniu, kiedy korek jest znacznie krótszy?