Strona 109 z 144

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 19 gru 2015, 18:07
autor: Matej
tustolica.pl/autobus-e-9-derby-marymont-znamy-liste-przystankow_72220 odpowiedź masz w tym artykule ;)

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 19 gru 2015, 18:13
autor: ashir
Dzięki. To pewnie E-9 będzie kończyło na Metro Marymont 01, żeby Derby miały blisko do metra. :wink:

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 19 gru 2015, 18:30
autor: Walas
Os. Potok jeszcze powinno być.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 19 gru 2015, 21:11
autor: Georg
Walas pisze:Os. Potok jeszcze powinno być.
Nie wiem po co. Nie rozumiem też, w jakim celu oprócz krańca jest jeszcze PARK KASKADA? Po przystankach na Derbach powinien być już tylko kraniec.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 19 gru 2015, 21:12
autor: Domas
Park Kaskada chociażby w celu umożliwieniu przesiadek na inne linie autobusowe.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 19 gru 2015, 21:40
autor: Pawel_
Matrix2441 pisze:Mam nadzieję, że będzie to częsta linia i wówczas 132 znowu będzie obsługiwane solówkami, a brygady na E-9 zabrane zostaną z E-7 i 527.
Ludzie z osiedla się cieszą. Ludzie z osiedla myślą, że E-7 i 527 nie będzie ruszone, a skądś te osiem (?) brygad będzie trzeba wziąć, nie?

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 gru 2015, 7:00
autor: Walas
Georg pisze:
Walas pisze:Os. Potok jeszcze powinno być.
Nie wiem po co. Nie rozumiem też, w jakim celu oprócz krańca jest jeszcze PARK KASKADA? Po przystankach na Derbach powinien być już tylko kraniec.
Myślałem, że to przystanek przesiadkowy jest. Ale prawda, jak ktoś chce się przesiąść na Os. Potok to może jechać 132.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 gru 2015, 16:44
autor: Matrix2441
Pawel_ pisze:Ludzie z osiedla się cieszą. Ludzie z osiedla myślą, że E-7 i 527 nie będzie ruszone, a skądś te osiem (?) brygad będzie trzeba wziąć, nie?
Skoro E-9 pojedzie po trasie E-7 i 527, to te 2 linie powinny ulec cięciom (i zapewne tak się stanie). I niech mieszkańcy się cieszą, bo liczba kursów na odcinku Os. Derby - Jesiennych Liści zapewne nie spadnie.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 gru 2015, 19:51
autor: sprinter
Matrix2441 pisze:Mam nadzieję, że będzie to częsta linia i wówczas 132 znowu będzie obsługiwane solówkami(...)
Zacznijmy od tego, że E-9 będzie jeździło Głębocką, a 132 jeździ Ostródzką, więc sześciu zespołom przystankowym, mimo szumnych zapowiedzi, wcale się sytuacja nie polepszy, a wręcz się pogorszy jeśli wrócą na wszystkie brygady solówki.

Trochę nie rozumiem, dlaczego Głębocka ma dostać kolejną linię do metra - mają już 120, 527, E-7, teraz dostaną jeszcze E-9, a Ostródzka niech się tłoczy w 132. Zastanawiam się czy nie byłoby lepszym wyjściem (o ile E-9 musi faktycznie jeździć Głębocką) skierować nową linię na trasę Jesiennych Liści - Głębocka - Berensona - Ostródzka - Toruńska - (...) - Metro Marymont w celu obsłużenia zapomnianych sześciu zespołów przystankowych lub przynajmniej jej części.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 gru 2015, 20:07
autor: Szeregowy_Równoległy
Ostródzka nie będzie się tłoczyć, bo w 132 będzie mniej mieszkańców Skarbka z Gór. A na potrzeby Ostródzkiej solówki chyba wystarczą?

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 21 gru 2015, 8:47
autor: person
Uruchamianie linii ekspresowej tylko po to, aby nie obsługiwać kilku ważnych przystanków na TT/TAK, a do tego jechać dosłownie kilka minut szybciej niż 132... Ech.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 21 gru 2015, 13:32
autor: Szeregowy_Równoległy
Z jednej strony trochę bez sensu, z drugiej: Ostródzka się do 132 nie mieściła, bo w 132 panowały Derby. Derby mają to do siebie, że zapełniają rano dowolną ilość autobusów którymi można z tego zadupia wyjechać do cywilizacji. Błędem to jest współistnienie E-7 i 527, bo coś, co szybko śmiga do Marymontu to powinno powstać już dawno.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 21 gru 2015, 13:44
autor: KwZ
...a 527 nie powinno jeździć do Ratusza. I co? Czasy dobrych zmian w komunikacji już minęły.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 21 gru 2015, 13:49
autor: Szeregowy_Równoległy
E-9 moim zdaniem jest dobrą zmianą. Spóźnioną, bo powinno powstać od razu po oddaniu trasy AK (wcześniej nie było sensu, korki zabiłyby ideę), ale dobrą. A istnienie E-7 i 527 nic w mojej ocenie E-9 nie zmienia.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 21 gru 2015, 15:32
autor: Kleszczu
Po pierwsze to bije w nas niefunkcjonalny układ komunikacyjny. Gdyby istniała pętla w rejonie Grodziska byłoby łatwiej... Bo teraz całe Derby w drodze do miasta muszą się cofnąć.

Zaryzykowałbym układem (oczywiście gdyby była pętla... :roll:)

120 Grodzisk - Głębocka - ... - Dworzec Wschodni
132 Grodzisk - Ostródzka - Trasa AK - :mewa: Marymont
527 Grodzisk - Skarbka z Gór - Trasa AK - :mewa: Marymont

Wtedy ani E-7, ani E-9 nie byłoby (zakładając odpowiednie częstotliwości powyższego tria) potrzebne. Oczywiście ofertę powinno uzupełnić jakieś 234 z Olesina po obecnej trasie "stodwudziestki", rzecz jasna jedynie do tramwajów na Bródnie.